Gearbest a Slovensko – recenzia a moje skúsenosti

V posledných rokoch sa začalo objavovať na internete množstvo čínskych e-shopov, ktoré sa vďaka svojim nízkym cenám stali medzi zákazníkmi veľmi obľúbenými. Zo začiatku som mal nedôveru v tieto e-shopy a dlhú dobu som si od nich držal odstup. Po čase mi to však nedalo a nízke ceny ma na ich stránky prilákali.

Batérie do drona kúpené cez Gearbest.com

Časom na e-shopových stránkach pribudli recenzie od zákazníkov z celého sveta. Nie všetky boli síce kladné, ale vždy išlo len o nejaký chybný produkt, nikdy nie o servis e-shopu.

Sťažnosti zákazníkov boli riešené veľmi rýchlo a vždy k ich spokojnosti. Napriek tomu, že tovar prechádzal cez pol sveta, e-shop nemal problém s reklamáciou. Vo veľa prípadoch stačila len fotka zlého produktu a bez nutnosti posielania toho starého naspäť poslali zákazníkovi nový produkt. 

Dlhá cesta, avšak doprava zdarma

Poskytované služby nakoniec zlákali k nákupom aj mňa. Začal som najprv s drobnosťami za pár dolárov či eur a neskôr som prešiel k väčším a drahším produktom. Tovar síce vo viacerých prípadoch prichádzal tak dlho, že som aj zabudol, čo som objednal, vždy však prišiel v poriadku, nepoškodený a aj vo veľmi dobrej kvalite. Výhodou nákupov z čínskych e-shopov nie sú len ich priaznivejšie ceny, ale aj to, že doprava zdarma je u nich štandardom.

Za všetky zásielky, ktoré som objednával, som tak za dopravu nezaplatil ani cent. Považujete to za neuveriteľné a pýtate sa, ako je to možné? Je to vďaka podpore čínskej vlády, ktorá sa takto snaží poskytnúť pomoc obchodnému trhu a dodávateľom z Číny a dopravu dotuje zo štátnych peňazí. Aktuálne dokonca môj najobľúbenejší čínsky obchod Gearbest.com zaviedol spôsob dopravy, pri ktorom nemusíte platiť CLO ani DPH.

Rozmanitosť produktov a ultra nízke ceny v Gearbest.com

Na výber a ceny sortimentu v tomto e-shope sa nechytá ani jeden slovenský internetový obchod. Prednedávnom som si z Gearbest.com objednával nabíjačku s baterkami do môjho drona a Xiaomi nočnú lampu s 50 % zľavou.

Za dopravu nabíjačky som si priplatil necelé 2 eurá, aby som mohol trackovať, kde sa zásielka práve nachádza. Cena nabíjačky so štyrmi 800 mAh baterkami sa v e-shope Gearbest.com pohybuje do 15 eur, v čase objednávania bola cena tejto nabíjačky so slabšími a to 600 mAh baterkami v slovenskom e-shope za približne 50 eur. Je to neskutočný cenový rozdiel, pričom doprava zo Slovenska by kuriérom stála okolo 3 až 5 eur. Majitelia dronov navyše určite vedia, aký rozdiel predstavuje 200 mAh v dĺžke lietania.

Príslušenstvo k dronu

Od objednania nabíjačky do príchodu balíka to trvalo presne 21 dní. Poštárka mi ho na podpis priniesla až domov a nemusel som kvôli tomu ísť na poštu. Potešilo ma, že baterky prišli už prednabité a mohol som si ísť hneď zalietať s dronom.

Spoľahlivý a bezpečný obchod s kvalitnými výrobkami

Prostredníctvom Gearbest.com som zatiaľ nekupoval žiadnu drahšiu elektroniku nad 100 €, ale určite z toho nemám obavy. Tento e-shop sa totiž počas veľmi krátkej doby zaradil medzi tie najlepšie, podľa niektorých je to dokonca najlepší čínsky e-shop s elektronikou. Okrem širokého výberu produktov sa mi na ňom veľmi páči, s akou pravidelnosťou poskytuje zľavy na rôzne produkty. Ak vystihnete ten správny moment, môžete natrafiť na veľmi výhodnú kúpu. Tieto výpredaje bývajú obmedzené, či už časovo, alebo množstvom, preto nesmiete dlho váhať. Produkty v akcii sa totiž niekedy vypredajú v priebehu niekoľkých minút. Najlepšie na tom je, že tieto akcie sú naozaj akcie so zľavou a nie ako v niektorých nemenovaných slovenských obchodoch.

Najväčšie zľavy bývajú každý rok počas "nákupných sviatkov" Black Friday a Cyber Monday. Odporúčam preto sledovať e-shop najmä v tomto období. Už teraz sa dajú niektoré mobilné telefóny kúpiť o 100 eur lacnejšie ako na Slovensku. Pri kúpe mobilných telefónov si však dávajte pozor hlavne na to, či kupujete globálnu alebo čínsku verziu. Tie čínske totižto väčšinou nepodporujú frekvencie a pásma, ktoré používajú slovenskí operátori. Preto by ste mohli mať problém s chytením signálu na niektorých miestach Slovenska.

Reklamáciu vyriešite jednoduchšie ako na Slovensku

Osobnú skúsenosť s reklamáciou som ešte v e-shope Gearbest.com nemal. Kamarát však reklamoval produkt, ktorý mu prišiel viditeľne poškodený, išlo o chybu prepravcu. V e-shope sa napriek tomu vybaveniu reklamácie nijako nesnažili vyhnúť, práve naopak.

Batérie k dronu

Na e-mail mu vraj odpísali do 24 hodín a len ho poprosili, aby im odfotil poškodený produkt spolu s papierikom, na ktorom bolo napísané číslo objednávky. Vďaka tomu asi dokážu reklamácie vybavovať efektívnejšie. Nežiadali ho, aby produkt poslal naspäť, a peniaze mu na účet prišli do 3 pracovných dní.

Hodnotenie článku:
(82%)

Pulbikované dňa: 26.10.2018


Komentáre

02/09/2021 13:41
Adriana

Neodporúčam v žiadnom prípade nakupovať cez tento eshop kúpili sme bicykel elektricky nefunguje pred 2 mesiacmi a nič nekomunikujú s nami vôbec vyhodené peniaze z okna????nema niekto skúsenosti s reklamáciou vziadnom prípade neobjednavat nič drahé podvodnici!!!

06/02/2021 20:01
romo222

Najhosí obchod kde som nakupoval.Jednu objadnávku zrušili.Druhú ani neposlali.Seriem 20 euro aj na nich.Oni to aj tak nečítajú.
Zlatý aliexpres.

03/12/2020 02:15
lacoladislav

Veľmi lákavé ceny týchto produktov a z niektorých druhov tovaru nie je ani na Aliexpresse , prilákalo aj mňa si tu voľačo zakúpiť. V jeden deň som si objednal štyri položky za okolo 100Eur, a vyplatil som ich prostredníctvom PayPal, čakacia doba bola deklarovaná na max. 25 dní. Jedna položka mi prišla za 50 dní - tá najlacnejšia - 6 Eur, a na tie ostatné som čakal 60 dní. Po 60 dňoch čakania som napísal sťažnosť na PayPal, a jedinou výhovorkou zo strany Gearbest bolo, že nemajú krabicu na balenie tovaru, tak som žiadal o refundáciu. Ak by som čakal ďalších 60 dní na tovar, verím, že Gearbest sa mi ani neozve - vlastné peniaze som si musel vyžobrať ja sám . Takýmto jednaním s kupujúcim, zo strany Gearbest, určite neodporúčam nakupovanie na týchto stránkach .
Zlatý - ALIEXPRESS !!!!

17/02/2020 20:55
Michal

PODVODNÍCI ! ! !
Škoda, že som sa na túto stránku nedostal skôr ako som si objednal tablet.
Tracking skončil oznámením, že zásielka bola doručená na SK.
AMEN ! ! !
Reakcia na reklamáciu - VÝHOVORKY, BLA, BLA, BLA...
Koncon Januára sa mi ospravedlnili za neschopnosť dodať tovar (označený CHRISMAS)
Pýtajú sa ma, že ako majú naložiť s peniazmi??? (Čo takto vrátiť???)

22/01/2020 09:40
Hugo

Objednal som si odtiaľ smart hodinky. Objednal som 16.12.19, na konci decembra som videl, ze hodinky stale nie su ani odoslane. Tak som im napisal, ze kedy ich budu odosielat, odpovedali, ze 7.1. mi to odoslu, ale ze to budu urgovat aby to bolo cim skor. Tak prisiel datum 7.1. a pisem im ze kde to je, kedy to odoslu. Odpísali mi, ze to poslu 19.1., tak som maximalne vytoceny cakal do 19teho... Niekedy okolo 17teho mi napadlo, ze pozriem znovu stav objednavky a hadajte co sa stalo... Nepisalo tam ze to odoslu 19.1., ale ze to odoslu za priblizne 2 tyzdne. Tak uz som im asi stvrty krat napisal, ze ci si zo mna uz robia naozaj srandu. Odpisali mi, ze nevedia kedy im pridu hodinky, tak nech si vyberiem ine. Cize zrusili objednavku, ziadna kompenzacia za mesiac cakania, ziadny darcek, nic. Objednal som este o 50€ drahsie hodinky s nadejou, ze to bude seriozny obchod a toto sa im nestava casto. Prave prebiehala nejaka akcia, ze ak nakupite nad nejaku cenu, viete si pridat nejaky z ich produktov zadarmo. Ja som si pridal digitalny teplomer a odoslal objednavku. Pozriem sa na objednavku a digitalny teplomer tam chýbal. Tak som im znovu napisal, ze prečo tam nie je ten teplomer. Odpisali mi, nech im poslem screenshot ako som to objednaval. To som spravil a po dni odpisali, ze to posunu niekde vyssie a ze odpoved pride do 2 dni. O 2 dni odpisali, ze to nebol darcek ale nejaka aukcia... Tak som im odpisal, ze este aj ich kolegyna mi predtym v online chate napisala, ze to je darcek a ze si ho tam viem zakliknut zadarmo. Oni mi odpisali nech im poslem screenshot. Tam uz mi znovu praskli nervy a odpisal som im ci to myslia vazne, ci si mam fotit každý krok co spravím na ich stránke. Niekolko krát mi vyslovene klamali, a naozaj nikomu neodporucam od nich objednavat, aj ked vidite vela pozitivnych recenzii, ale stale su to ludia, ktori nemali s objednavkou problem. Akonahle mate nejaky problem, tak s nimi ho urcite nevyriesite :)

18/12/2019 09:50
Rado

Ja som objednal mobil 10.11.2019 a zaciatkom decembra bol uz doma.... takze zatial som spokojny

14/11/2019 20:08
Miloslava Flachbartová

Určite neobjednávať nič nad 10 Eur. Tovar za 17Eur bol objednaný (aj zaplatený) v auguste sa stratil v Holandsku koncom septembra, od vtedy som stratila nádej. TAKŽE pozor!

31/10/2019 12:08
naivko

V ziadnom pripade neodporucam kupu drahsich veci na gearbeste, v pripade reklamacie vas budu natahovat tyzdne, aby vam ponukli naspat ledva 60% penazi

16/10/2019 11:06
Peter

Ja som objednal z Gearbest tovar 19.8. A do dnešného dňa neprišiel, stratil sa niekde na polceste. Gearbest sa vyhovára že mi zaplatí polovicu z hodnoty tovaru. Neskutočne ma to naštvalo. Nikdy viac neobjednávam

22/08/2019 08:23
Alex

Ja mám z gearbestu slúchadlá mi airdots a ruzmyslam nad mi band 4 su sluchadlami som problém nemal

19/08/2019 20:56
milan

Objednal som si telefon , zaplatil z karty a cakam ze mi ho dodaju, namiesto toho mi na mail zaslali bez zjavneho dovodu refundaciu penazi, neviem preco , tovar neposlu a ja ani neviem preco, a peniaze zatial nemam,vram to moze trvat 30 dni.

15/07/2019 10:32
Karol Klucska

Zdravím,
nakupovanie z gearbestu je zaujímavé kým nič nereklamujete.Potom vám začnú posielat jeden mail za druhým,pošlite foto a .,.,.,. !
Proste nič nevybavíte!Druhá vec,objednal som kameru do auta 10.februára s dodaním 20 dní a dodnes ju nemám!!! Ked som požiadal,aby mi vrátili peniaze (po viacerých mailoch( ,ta mi namiesto zaplatených 71,56 euro posielajú 50,20 euro!Bohužial som zle investoval ! Ja som viac toho nakúpil z gearu, ale v prípade problému nič nevyriešite.A vôbec nedodržiavajú dodacie termíny.Na stránke tovar predávajú,ale ešte vyrobený nieje! Takže neodporúčam !!!
S pozdravom K.Karol!

01/07/2019 08:46
KeXo

Osobne Gearbest neodporucam. Obchod je to sice skveli co sa tyka cien a niekedy aj v rychlosti dodavok, ale ich reklamacna politika a starostlivost o zakaznika v pripade dodania vadneho produktu... to uz je ina kava. Objednal som z tadial toho strasne vela, ale nikdy neziskal plnu sumu nazad ked sa nieco pokazilo. Len som sa nachodil na postu aby som pozistoval ake su prepravne naklady na vratenie, pockal kym mi ich schvalia a potom siel na postu znovu tovar odoslat, aby mi bolo v konecnom dosledku odpisane, ze tovar sa opravit neda, alebo nie je skladom a ze mi ako omluvne pripisu na ucet dakych 200 bodov, ktore nie je mozne aj tak na vacsinu produktov pouzit a ich financan hodnota nie je ani 5€. Nakupy tu som ukoncil nedavno, po tom co mi bol po objednani novej kamery, doruceny pokazeny kus nejakeho ineho ruskeho zakznika urceny na reklamaciu. Cize pocitam ze ani ten chudak uz neuvidi svoj tovar a ani peniaze. Teda este raz: NEDOPORUCUJEM! Jedine ze to chcete risknut a snad nedostanete vadny tovar. Ja ich mam doma mnoho co ich skvelo funguje, ale ako vravim, pri tom mnozstve som uz toho aj moc nareklamoval a to dohadovanie so zakaznickym servisom by vidalo na nejeden roman.

24/06/2019 12:11
Roland

Gearbest vobec neodporucam!!!
Objednali sme si mobil a cca.po 6mesiacoch sa pokazil.Uz mesiac sa s nimi natahujeme,lebo telefon nevedia opravit,nechcu nam poslat novy a nechcu ani preplatit cenu telefonu.Su ochotny zaplati cca.60percent z ceny telefonu za ktory bol kupeny.Su to Cinsky podvodnici.

31/03/2019 16:56
Csaba Egyházi

Objednal som elektrobicykel v januari a este neprisiel.Dva mesiace a nič.

28/02/2019 22:30
Milan Packa

Dna 13.12.2018 som si objednal po prvy krat s gearbest produkt Junsun A930 zaplatil som aj poistenie balika, bez toho sa nedala potvrdiť objednavka. Gearbest mi poslal sledovacie cislo dorucenia. Kde som zistil ze balik nebol doruceny a bol vrateny do Ciny s datumom 24.1.2019. Na to som im napisal ze z akeho dovodu sa vratil balik spat, ked mna nikto nekontaktoval ani telefonicky ci sms alebo emailom. Na to mi odpisali ze budu reklamovat dorucenie cez kuriera a mna budu informovat do 5 az 7 dni. Do dnesneho dna ma nikto nekontaktoval a ani mi uz neodpovedaju na moje ziadosti o uplatnenie poistenia a vratenie financnej ciastky. Tymto som nadobudol presvedcenie, ze ide o podvodnicku firmu z Ciny ktora vyuziva nepostihnutelnosti vymahania peňazí z EU. Islo o zasielku cislo: 18121300955007526271. Pisem to preto aby im dalsi nenaleteli na pekne obrazky a nizke ceny.

20/12/2018 14:50
keny

marek, môžeš si podľa čísla dať kontrolu cez sledovanie zasielok už na slovensku. Ak to vezmú aj na colnici, počkaj. Väčšinou to rozbalia, pozrú a bez problémov. Dostaneš to o deň neskôr. Ak by z nejakého dôvodu mali podozrenie, že ide o fake, ktorý poškodzuje originálnu značku alebo, že je cena vyššia a podlieha povinosti dph a clu a podobne, dostaneš výzvu. To sa stáva málokedy. Takže si myslím, že tvoj tovar sa o deň neskor dostane z colnice a poputuje k tebe.

19/12/2018 12:21
marek

Ahojte, chcem sa spýtať či tento stav "13-12-2018 10:49 The item is at customs" mi oznamuje, že tovar je na colnici a treba to nejako riešiť alebo nie? je to len medzistav? zároveň sa chcem spýtať, či Vám kuriér volal pri doručení? ďakujem

26/10/2018 16:28
rocky

Nakupujem na Aliexpresse a treba naozaj čítať recenzie užívateľov, o Gearbeste som však počul chvály, že predčí Aliexpress o trochu viac v kvalit . Vyskúšame :) Ak niekto môže niekto odporučiť kvalitných overených predajcov bolo by to super.

Pridať komentár