Nazuby.eu – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Nazuby.eu je najväčší slovenský e-shop zameraný na predaj pomôcok na dentálnu hygienu. Jeho ponuku tvoria zubné kefky, strojčeky na zuby, zubné náhrady, dentálne sprchy, ústne vody, pasty a prípravky na bielenie zubov. Skladové zásoby e-shopu presahujú 800 napredávanejších položiek. Tovar je preto expedovaný veľmi rýchlo po prijatí objednávky.
Kvalitu eshopu potvrdzuje certifikát Heureka: Overené zákazníkmi, ale aj dobré hodnotenia zákazníkov.
Doprava, cena dopravy, platba
Obchod nazuby.eu ponúka 3 možnosti doručenia tovaru – kuriérskou službou Slovak parcel service, cez Slovenskú poštu alebo cez Zásielkovňu. Kuriér i pošta doručia balík na vašu adresu. Pokiaľ vás poštový kuriér nezastihne doma, balík uloží na pošte. Využiť môžete aj možnosť si poslať tovar do výdajného miesta spoločnosti Zásielkovňa. Tam si na vás počká max. 7 dní.
Cena za doručenie je v prípade Slovak parcel service a Zásielkovne 2,99 eura, v prípade pošty 5,99 eura.
Za tovar môžete zaplatiť bankovým prevodom, online platbou alebo dobierkou, za ktorú je poplatok 1 euro. Kartou môžu platiť klienti viacerých slovenských bánk – Slovenskej sporiteľne, Unicredit banky, ČSOB, Poštovej banky, OTP, Tatra banky, VÚB a Sberbank.
Doprava zdarma
Všetky nákupy v minimálnej hodnote 40 € sú doručené úplne zdarma. Objednávky, ktoré sú vykonané v pracovný deň do 17.00 hod., sú doručené do 2 pracovných dní v prípade, že je tovar možné hneď expedovať.
Skúsenosti a recenzie
Na portáli heureka.sk možno nájsť viac ako 1 200 hodnotení eshopu nazuby.eu. So službami obchodu je spokojných 98 % klientov, čo je vskutku obdivuhodné číslo. Pozitívne hodnotenia sa dotýkajú nízkých cien, rýchleho dodania tovaru, výbornej komunikácie so zákazníkmi, širokej ponuky tovaru alebo dopravy zdarma nad 40 eur.
Záporné recenzie sa týkajú predovšetkým samotného webu, ktorý je podľa viacerých zákazníkov neprehľadný a komplikovaný. Nájdu sa aj individuálne nespokojní klienti, ktorí mali problém s reklamáciou tovaru či s doručením tovaru. Celkovo sa sťažujú na zavádzajúce informácie, na stránke podľa viacerých nie je jednoznačne uvedené, kedy bude tovar dodaný.
Testovanie tovaru
Obchod umožňuje zákazníkom vyskúšať vybrané produkty Oral-B, Philips Sonicare a Panasonic. Výrobky Oral-B môžete testovať 100 dní so zárukou vrátenia peňazí, produkty od spoločnosti Panasonic môžete skúšať 30 dní a tie od Philipsu 90 dní. Produkty, ktoré sa dajú testovať, spoznáte podľa loga akcie. Môžete si vyskúšať napr. elektrickú zubnú kefku či ústnu sprchu a zistiť, či je pre vás daný produkt to pravé.
Objednanie a vrátenie tovaru
Aby sme si overili v praxi, ako obchod naozaj funguje, spravili sme testovaciu objednávku. Objednať tovar je celkom jednoduché, stačí si zvoliť tovar, zadať spôsob dopravy a platby a vyplniť doručovacie údaje. Obchod ponúka možnosť jednorazového nákupu, čiže sa nemusíte registrovať, ak o to nemáte záujem. Tovar sme si nechali doručiť Slovenskou poštou a platili sme dobierkou. Doručenie bolo rýchle, tak ako sľubuje obchod na svojej stránke.
Tovar sme sa rozhodli vrátiť v stanovej zákonnej 14-dňovej lehote. Obchod sme informovali mailom, kde sme uviedli aj číslo bankového účtu, na ktorý majú poslať peniaze. Spolu s dokladom o kúpe sme tovar poslali na adresu spoločnosti. Všetko prebehlo bez problémov a obchod nám vrátil cenu v plnej výške bez zbytočného naťahovania.
Nazuby.eu umožňuje vrátiť tovar dokonca do 100 dní od jeho nákupu. Ak ste vybrali nevhodný darček, prípadne ste sa rozhodli pre iný typ tovaru, môžete ho nerozbalený vrátiť. Stačí len vyplniť leták a poslať tovar späť.
Reklamácia
Reklamovať tovaru môžete v e-shope nazuby.eu do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. Máte pritom 2 možnosti, buď zašlete alebo osobne donesiete produkt do jedného zo servisných stredísk (týka sa to značiek Oral-B, Philips, Panasonic, Remington a ETA), alebo ho spolu s príslušenstvom zašlete na adresu spoločnosti. Je potrebné pripojiť doklad o kúpe a aj popis závady.
Kontakt
Korešpondenčná adresa:
KOBOZ SERVICE s.r.o., Holečkova 2538/5, 370 04 České Budějovice, Česká republika
IČ: 27638863, DIČ: SK4020407721
Adresa na zasielanie reklamácií:
KOBOZ SERVICE s.r.o., sklad - Jižní ul., 370 10 České Budějovice, Česká republika
e-mail: info@nazuby.eu
telefón: +420 380 831 831
Vaše skúsenosti a otázky
Objednávali ste už z obchodu nazuby.eu? Boli ste spokojní s jeho službami? Podeľte sa o svoje skúsenosti a napíšte nám, ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia alebo vrátenie tovaru. Týmto spôsobom pomôžete ostatným užívateľom pri rozhodovaní. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme.
Komentáre Pridať komentár
Neodporucam.Tovar sa po pol roku pokazil co sa samozrejme moze stat.Podana reklamacia odoslana cez zasielkovnu.Reklamovany tovar dorazil v neuplnom baleni kde sa v nom nenachadzala kefka ktora bola pokazena.Firma samozrejme tovar reklamovala na zasielkovni kde bola reklamacia zamietnuta.Obidve strany dali od toho ruky prec ze chyba nebola ani na jednej strane.Cize som prisiel o dost penazi.Odoslali mi spätne krabicu a neskoncilo to nijako.Nesolidna firma ktora sa k tomuto postavila ako chrapun.Uz nikdy viac.
Celkom dobrý e-shop. Doručenie rýchle, cena primeraná a kvalita výrobkov obstojná. Mám odtiaľ elektrickú kefku a objednávam pravidelne zubné pasty a ústnu vodu. Zatiaľ som bola spokojná.