Nay.sk – skúsenosti a recenzia

Za vznikom firmy NAY a.s. stojí dvojica podnikateľov Peter Zálešák a Ján Tomáš. Spoločnosť vznikla v skorých 90. rokoch, v čase, keď na našom trhu neexistovala takmer žiadna konkurencia. Majitelia NAY boli preto nútení začať od piky a skúsenosti čerpať z vlastných omylov. Za prvé väčšie úspechy možno považovať začiatok distribúcie značiek Panasonic a Sony.

Nay.sk hodnotenie

Úspech spoločnosti je naozaj úctyhodný – v súčasnej dobe tvorí predajnú sieť až 32 kamenných obchodov. V roku 2014 sa NAY odkúpilo sieť pobočiek Electro World v ČR a SR. Zaujímavosťou je aj to, že v Čechách dodnes nedošlo k premenovaniu 18 pobočiek Electro World, hoci sú vo vlastnícte spoločnosti NAY.

Nay je držiteľom viacerých hodnotných ocenení – známky kvality výrobkov a služieb Superbrands Awards (roky 2013, 2014, 2015 a 2016), ocenení Zlatý dukát (rok 2006) a MasterCard Obchodník roka (roky 2013, 2014 a 2015). Obchod sa nachádza aj v rebríčku TOP 10 maloobchodných spoločností SR a jeho zakladateľ, Ing. Zálešák, je držiteľom titulu Podnikateľ roka 2008.

Hodnotenie na Heureka.sk

Skúsenosť zákazníkov s eshopom nay.sk je väčšinou kladná. Vyzdvihovaná je najmä dostatočná ponuka tovaru a značiek, nízke ceny, možnosť rezervácie tovaru cez internet, dobrá komunikácia, rýchle doručenie, kvalita tovaru či možnosť vrátenia tovaru v prípade nespokojnosti. 

Pri hodnotení personálu pobočiek sa hodnotenia líšia - množstvo klientov vyzdvihuje profesionalitu a ochotu, iní však predajcov považujú za neschopných a nedostatočne informovaných. Pri nákupe na eshope nutnosť komunikácie s personálom odpadá - zákazník si totiž v dnešnej dobe vie vyhľadať potrebné informácie online. 

Z negatívnych komentárov sa opakujú najmä problémy pri doručení, názor, že obchod má vyššie ceny, slabšia komunikácia pracovníkov eshopu alebo neaktuálne informácie (popisky tovaru, spoplatnenie služieb).

Doprava nad 40 € zdarma!

Jednou z výhod eshopu nay.sk je garancia doručenia tovaru do 72 hodín od prijatia platby. Garancia sa vzťahuje iba na položky na sklade a na objednávky, ktoré boli prijaté v pracovný deň do 12:00 hod.

Ak hodnota objednávky prekročí hranicu 40 €, zákazník získava dopravu zdarma. Bonusom je aj vynáška v cene (tovar nad 30 kg).Cena dopravy tovaru do 40 € je v porovnaní s konkurenčnými eshopmi pomerne vysoká (aktuálne 6,60 €). 

Paušál na istotu

Nay.sk ako jediný eshop na Slovensku ponúka zaujímavú službu nákupu vybranej elektroniky (notebook, tablet, smartfón, fotoaparát, TV, chladnička, práčka a kávovar) na paušál. Dĺžka paušálu je od 2 do 5 rokov a jeho výška sa určuje podľa ceny konkrétneho spotrebiču. Splátku paušálu tvorí poplatok za cenu spotrebiču + dodatočné výhody (inštalácia, náhradný výrobok, predĺžená záruka, ochrana pri náhodnom poškodení a zľavy na ďalší nákup). 

Po ukončení 24 mesačnej doby splácania zostáva výrobok zákazníkovi. Paušálovú kalkulačku možno nájsť na webe nay.sk

Hodnotenie článku:
(79.8%)

Komentáre

20/11/2024 09:13
Jaroslav

Objednal som si vstavanú rúru Electrolux.Tovar bol skladom vyexpedovaný na druhý deň. Kuriér však priniesol niečo úplne iné, akýsi set Gorenje. To som neprevzal a nahlásil na infor linku. Najskôr som bol obvinený ja že som odmietol prevziať tovar, potom keď im to kuriér priniesol späť a zistili, že mi poslali niečo iné, tak sa začali vyhovárať, že musia najskôr zsitiť kde je tá moja zásielka. Takže teraz už týždeň čakám pokiaľ nájdu tú moju rúru a prinesú ju pravdepodobne už používanú. Vydať nový tovar odmietli, že také majú postupy. NAY nikdy viac.

01/11/2024 06:14
Beata Pastorova

Ahojte ani neviem ako to ma napísať kúpila som práčku so sušičkou značka Haier v nay dome v Nitre od 1 roka po kúpení sa začala kaziť Opravar 4krat prišiel ani neviem čo opravoval lebo Pračka stále tečie keď som sa sťažovala aby mi poslali iného oprava lebo som zistila že som iné podpísala iné meno adresa telefón a že oprava je vykonaná všetko je poriadku nestačilo opravára neposlali a napísali že mám si hu priniesť do predajni na posúdenie Ešte som si zaplatila aj predĺženú záruku 133€ neviem na čo.Teraz čo mám robiť doma som po infarkte operácie bajpasu muž nie je doma dcéra to nevládze ani posunúť tak je ťažká už by som tam nič nekúpila Planeo žiadny problém .

30/10/2024 01:49
Beata Pastorova

Ahojte ani neviem ako to ma napísať kúpila som práčku so sušičkou značka Haier v nay dome v Nitre od 1 roka po kúpení sa začala kaziť Opravar 4krat prišiel ani neviem čo opravoval lebo Pračka stále tečie keď som sa sťažovala aby mi poslali iného oprava lebo som zistila že som iné podpísala iné meno adresa telefón a že oprava je vykonaná všetko je poriadku nestačilo opravára neposlali a napísali že mám si hu priniesť do predajni na posúdenie Ešte som si zaplatila aj predĺženú záruku 133€ neviem na čo.Teraz čo mám robiť doma som po infarkte operácie bajpasu muž nie je doma dcéra to nevládze ani posunúť tak je ťažká už by som tam nič nekúpila Planeo žiadny problém .

02/10/2024 12:12
Tomáš

Recenzia ---> V NAY/Datart by som už radšej nenakupoval podľa mojej poslednej skúsenosti. Kúpil som od nich monitor Samsung U28R550. Keďže mám citlivejší sluch, monitor začal po určitom čase vydávať vysokofrekvenčný zvuk, ktorý mi pri 12-hodinovej práci prekážal. Rozhodol som sa ho reklamovať. Závada sa vraj neprejavila, čo som aj chápal, keďže niektorí ľudia túto frekvenciu nemusia počuť.

Problém nastal, keď mi monitor vrátili poškodený, s rozbitým dolným rohom na okraji obrazovky. Rozhodol som sa ho znovu reklamovať. Po určitej dobe mi volali, že reklamáciu opäť zamietli a že daný roh si môžem dať u nich opraviť za 330 €, čo je o 130 € viac, ako monitor pôvodne stál. To ma skutočne pobavilo.

Následne som dohľadal papiere, kde bolo v Datart napísané, že pri preberaní odo mňa bol tovar nepoškodený, a zo servisu už prišiel poškodený. Keď som im poslal tieto dokumenty, začalo sa vykrúcanie, že to bola chyba Datartu , kuriéra pri prebratí a podobne.

Nakoniec sa mi monitor vráti so stratou na hodnote. NAY.sk/Datart sa radím vyhnúť a ostatným, čo budú reklamovať výrobok z Datartu a budu ho teraz reklamovať u nay, prajem veľa šťastia.

11/09/2024 16:12
Diana

Cez Nay som si kupovala Samsung Galaxy z Flip5 ...telefón bol používaný cca 3 mesiace...plast okolo displeja sa mi polámal.telefon som poslala na reklamáciu ktorú mi samozrejme neuznali lebo to bola vraj moja chyba ????????‍♀️...takže som si telefón musela dať opraviť na vlastné náklady...jedna veľká katastrofa

05/08/2024 12:54
Silvia

Nakupila som v Nay vsetky velke spotrebice do noveho bytu. Pri dovoze 1x zabudli priniest 1 ks pracku, tym, ze sa jednalo o novostavbu ma velmi odhovarali od rozbalovania spotrebicov (objednane k doprave bolo aj rozbalenie a odvoz obalov). Pracku, ze to este v ten skusia otocit a zavolaju - dovezenie pracky muselo byt prehodene na iny den. Pracka prisla OK. Pri dorieseni kuchyne sa rozbalila umyvacka a mala poskodene dvere - velkym tlakom vykrceny obalovy plech 2 cm diera. Informovala som sa na infolinke ako postupovat s reklamaciou/vymenou. Na email s dokumentaciou o probleme podla ich vlastneho navodu reagovali povodne, ze tovar treba priniest reklamovat na predajnu. Na moju odpoved, ze ako to mam ja doviezt napredajnu, aby mi reklamaciu nasledne neuznali, lebo som to mohla vlastnou prepravou poskodit, si konecne pozreli historiu objednavky a prisli na to ze mi ju vynasali do bytu. Tak spravili ako sa ocakavalo novu objednavku na vymenu poskodeneho tovaru. Ked tuto ale vytvorili, zadali fakturacnu adresu ako dorucovaciu... zase pol dna dovolenky strateneho lebo som na adrese cakala na tovar, ktory tam vobec nebol poslany.. keby som nevyvolavala, ze si prosim cislo na kuriera, tak sa od infolinky tento fakt ani nedozviem. Napisala som odpoved na emailovu komunikaciu ohladom reklamacie s jasnymi intrukciami (dorucenie na nespravnu adresu bolo zrusene cez infolinku a kurierovi podane info mnou..). Napisala som zaroven aj staznost na postup vybavovania zalezitosti. V den D dalsieho pokusu o dorucenie (cas 9-12) volam o 11 na infolinku znova o cislo na kuriera, lebo sa mi to nezdalo.. pre istotu mala doprava nejake problemy s adresami a ze pridu do jednej. Prisli o 14.. umyvacka vymenena bola nastastie v poriadku. Ale po tejto skusenosti s pristupom k zakaznikom.. by som ludom nedoporucila ani tuzkove baterky kupovat v tomto obchodnom dome. Nech si ludia davaju pozor.. velmi neseriozne spravanie a pristup. Budte opatrni!

11/06/2024 08:04
Štefan

Obchodovat z NAY sa moze zdat v poriadku az do momentu, ked nieco reklamujes. V mojom pripade to je dron v zaruke, ktory prestal reagovat na povely a z toho dovodu havaroval. Servis reklamaciu neuznal
Bola chyba nakupovat v NAY dron. Nemaju pravdepodobne ani autorizovany servis na drony dji .Samozrejme v tejto sieti uz nekupim absolutne nic. Velke sklamanie po 11 rokoch nakupovania v NAY

27/05/2024 15:14
Jozef

V Nay SNV si už nekúpim ani kábel.. Personál neochotný a nekompetentný. Reklamácia, za reklamáciou. Hrôza.

02/04/2024 09:47
Patrik

Prrd mesiacom som si objednal produkt a dnes som si bol prenho a platil som 14,99 pritom na e-shope mali za 10,00

02/04/2024 09:47
Patrik

Prrd mesiacom som si objednal produkt a dnes som si bol prenho a platil som 14,99 pritom na e-shope mali za 10,00

15/02/2024 22:34
Sandra

Pred dvomi mesiacmi sme kupili pračku so sušičkou- hisense po dvoch tyždoch sa začal šúpať lak a vytopilo nam kupelku voda tiekla aj z nadobky na pracie prostriedky.
Po nahlasení reklamacie mi povedali že nemaju nič stym spoločne že u nich som si produkt len kupila aby som kontaktovala priamo hisense, technik prišiel do tyžďna práčku opravil
Za týždeň sa pokazila sušička 31.1 aom im pisala sťažnosť a reklamaciu vyjadrili sa mi na dalsi deň že zasielaju technika. Do 16.1 sa u nas nikto neukazal nezavolal pisala som im 20 sprav vyhovarali sa kontaktujte hento cakajte posielame urgent a nikde nič do toho nam zas pračka začala vytapať su to tri týždne co cakam na reklamaciu ohladom susicky a uz sa pokazila dalsia vec niesu ochotni ani len odpisat a poslať technika. Hnus spinavci

01/12/2023 12:38
Milosslav

Ochota s pomocou v obchode žiadna bol to môj posledný nákup v tomto obchode

15/11/2023 16:15
Martina

Dobry deň.
Bohužiaľ som s obchodom Nay nespokojná, nakoľko som pred 3 mesiacmi kúpila výrobok a je nefunkčný. Odmietli nám ho vymeniť a mame čakať na servisného technika. obchod Nay neodporúčam, a pri výbere spotrebičov si vyberiem radcsej iný obchod.

03/11/2023 06:09
Yveta

Kúpila som si práčku predavač mi poradil že značka Beko sú najmenej kazive práčka sa pokazila ani nie po dvoch mesiacoch zohnať servis v Čechách nad ľudské sily a keď sa už dovoľte tak klamú že sa vám servisný technik ozve Keď voláte do Nay za reklamáciu tak čo oni s tým majú veď sú len predajcovia ..Toto je už štvrtý výrobok čo som tam kúpila a všetky sa museli pre zlý stav reklamovať tak čo je to za predajcu keď predáva takéto výrobky..A absolútne sa nestará o svojho zákazníka.

08/10/2023 18:49
Alena Dulakova

Poprad jedna katastrofa personál pod úroveň neviem akú pozíciu mal pán ktorý akože tovar z veľkou neochotou ukázal nemá v obchode čo robiť nakup v tejto predajni nikdy viac

04/10/2023 06:26
Laco

Chcel som si kúpiť TV značky TCL v NAY za 369e samozrejme ma predavač presvedčil že to neni dobrá voľba a ešte k tomu je to posledný vystavený kus a nahovoril ma na drahší model, ok je to jeho práca. Keď som súhlasil priniesol mi zabalenú telku a dodal že ju je potrebné nakalibrovať za 49,9e ináč budem mať rozmazanú obrazovku, tak som sa ho spýtal že či vystavené kusy sú nakalibrované a on mi hned povedal že jasnéééé. Tak som mu znoval položil otázku že tak tam prečo neni narátaná cena kalibrácie, odpovedal mi, lebo je to vystavený kus. Ja: tak mi zabalte ten, ON: to nemôžem kým máme skladom JA: tak mi najprv zapnite ten v krabici chcem ho vidiet bez tej kalibrácii ON: Môžem Vám ho zapnúť a vybaliť až po uhradení pri kasy,,,,,, a ešte vela dalších výhovoriek. Nakoniec som si kúpil telku v PLANEU bez kalibracii a omáčok okolo a TV má fantastický obraz. Nikdy viac v NAY nebudem kupovať nič

10/09/2023 14:00
Anna

Dobrý deň veľmi zlá skúsenosť s dopravou z nay Poprad pan z rozvozu sa dožadoval priniesť tovar v piatok do obedu bohužiaľ boli sme v práci dovoz bol dohodnutý na piatok po 17.00 práve kvôli našej pan bol veľmi nahnevaný ze nie sme do obedu doma že on by musel čakať tak sme sa dohodli na nedeľu ráno prišli chlapci z externej firmy rozvozu ktorých oklamal ze sme boli na dovolenke ale chlapci boli veľmi šikovný a zlatý mali tovar za chvíľku na mieste aj odneseny druhy určený na reklamačku fakt boli veľmi šikovný.

10/09/2023 13:59
Anna

Dobrý deň veľmi zlá skúsenosť s dopravou z nay Poprad pan z rozvozu sa dožadoval priniesť tovar v piatok do obedu bohužiaľ boli sme v práci dovoz bol dohodnutý na piatok po 17.00 práve kvôli našej pan bol veľmi nahnevaný ze nie sme do obedu doma že on by musel čakať tak sme sa dohodli na nedeľu ráno prišli chlapci z externej firmy rozvozu ktorých oklamal ze sme boli na dovolenke ale chlapci boli veľmi šikovný a zlatý mali tovar za chvíľku na mieste aj odneseny druhy určený na reklamačku fakt boli veľmi šikovný.

28/08/2023 13:34
Robert

NAY Spišská Nová Ves. Totálna neochota personálu. Nikto nemá čas, každá odpoveď je pošlem vám kolegu, resp. o sekundu sa vám venujem…. 30 minút ľudia čakajú kým sa uráči mať čas. Mladý pán v pruhovanej košely sa tvári akoby mu to patrilo, hrá sa s hodinkami, prípadne nemá čas lebo niečo extra súrne hľadá v PC….Znalosti “nula bodov”. Chcel by som len vedieť či majitelia siete NAY sú spokojný s takýmto personálom. Sú lebo o tomto nevedia. Keby vedeli tak pán pruhovaná košeľa a jeho team excelentných kreténov by mal už dávno v rukách časenku na úrad práce.

28/08/2023 13:33
Robert

NAY Spišská Nová Ves. Totálna neochota personálu. Nikto nemá čas, každá odpoveď je pošlem vám kolegu, resp. o sekundu sa vám venujem…. 30 minút ľudia čakajú kým sa uráči mať čas. Mladý pán v pruhovanej košely sa tvári akoby mu to patrilo, hrá sa s hodinkami, prípadne nemá čas lebo niečo extra súrne hľadá v PC….Znalosti “nula bodov”. Chcel by som len vedieť či majitelia siete NAY sú spokojný s takýmto personálom. Sú lebo o tomto nevedia. Keby vedeli tak pán pruhovaná košeľa a jeho team excelentných kreténov by mal už dávno v rukách časenku na úrad práce.

01/08/2023 16:54
Zuzana

Rada by som sa podelila so svojou doposiaľ najhoršou skúsenosťou s reklamáciou produktu. Nay vám zaručene nereklamuje žiadny produkt, ktorý obsahuje batériu, hlavne obzvlášť veľký pozor si dávajte na nákup elektrokolobežky. Tá moja mala výrobnú vadu, takmer vôbec som ju nevyužila a reklamácia mi bola zamietnutá s tým, že je neúmerne znížená kapacita batérie, aby mi nemuseli baterku vymeniť, ale musela som to u pár mesačnej kolobežky zaplatiť sama. Pozor, kolobežka nemala zníženú kapacitu batérie, zaobchádzalo sa s ňou presne podľa užívateľského manuálu, a aj tak uviedli chybu na mojej strane. Podľa dostupných informácií sa takto stavajú k reklamácií všetkých batérií na elektrokolobežkách, tak POZOR na nich, aby ste neboli tak sklamaní a nemilo prekvapení ako ja. Pri mojej komunikácii s nimi som zistila mnohé nezrovnalosti, v porovnaní s vyjadrením servisu, a teda som presvedčená o tom, že u nich si už nikdy nič nekúpim, a to ani baterky do ovládača. OTRASNÝ PODVOD A PRÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI. NIKDY VIAC!

01/08/2023 11:24
Vladislav Bochmač

Nay nikdy viac odrbavanie a keď chcete reklamovať vihovaraju sa jeden na druhého

17/07/2023 07:30
Barbora

Po víkendovej skúsenosti Nay Nové Zámky absolútne neodporúčam. Kúpili sme nie lacný televízor minulý rok v septembri. Po komunikácii ako veľmi odporúčajú priplatiť si záruku sme si ju aj priplatili plus na jeden rok. Po 10 mesiacoch nám odišiel dispej. Vrchné sklo nie je vôbec poškodené, iba je bublina na displeji. TV nam 10 mesiacov visela na stene a ani sme sa jej nedotkli. Arogantný pánko na reklamačnom nás odbil najprv s tým, že výjazd nezabezpečujú a tv máme priniesť. Priniesli sme ju samozrejme s tým, že to posunú ďalej do servisu na posúdenie. On sa na tv pozrel a posúdil sám že to je mechanická chyba a to nereklamujú. Zrejme má 6 zmysel že to dokázal určiť na základe pozretia z dvoch metrov. Tak by som chcela vedieť čo zahŕňa reklamácia v nay. Žiadna ochota, hľadanie kompromisu, nič. Absolútne neodporúčam, mesiac od kúpi tv nám zas predali mikrovlnku, ktorá mala poškodené dvere.

09/07/2023 22:47
Hedvika Švančarová

Jsem velmi zklamaná z reakce paní prodavačky z prodejny Nay.sk v Piešťanech.
Odevzdala jsem jí prázdné tonery, které přede mnou vyhodila do koše.
Koupila jsem nový a paní mi odevzdala bloček s recyklačním poplatkem...
Škoda toho!

19/05/2023 13:15
Jozef

Zakúpil som si v Nitre dňa 17.12.2023 kávovar Krups Evidence. Už 27.12. som ho niesol naspäť s reklamáciou.19.1.2023 mi ho vrátili s tým, že bolo vadné čerpadlo. Ďalšie reklamácie bola 21.1.2023, 19.2.2023,3.4.2023,14.4.2023. zakaždým ho poslali do servisu a ten povedal, že je v poriadku. Dôvodom ďalších reklamácií je zamrznutie softwaru, ktorý rozsvieti červený trojuholník a potom všetky poruchy. Nie je s ním možné nič urobiť, akurát ho poslať do servisu. A ten ho odblokuje a povie ,že mu nič nie je a mám ho vraj odvápňovať. Neurobil som na ňom viac ako 15 káv. Na reklamáciách mi povedali, že nemôžu nič urobiť, lebo servis povedal, že je to OK. Takže namiesto radosti mám starosti s čistením kávovaru a odvozom do Nay a potom si ho prevezmem a po jednej ,dvoch kávach sa to opakuje. Bol by som rád ,ak by ste sa tu ozvali, ak máte podobný problém.

18/05/2023 17:32
Lukaš

Kolobežka v záruke málo jazdená a reklamácia neuznaná....!šľak má trafí 400 eur v ľufte....vraj na batériu je 6 mesiacov záruka....hm to čo je na kolobezke najdôležitejšie.....jen aj menšia záruka zaujímavé keď chceju predať vám to nepovedia

20/04/2023 12:24
Róbert

Odporný prístup v Prešove. Chcel som si zobrať niečo na splátky bolo povedané ak mám prácu a občiansky bude to možné. Hodina a pol v piči môjho času a nakoniec nieje to možné pritom zarábam slušne... Mali sa mi ozvať ešte na druhý deň ale ani sa neozvali... Banda kokotov tam pracuje mám dojem...

07/02/2023 11:13
Zákazník

Som rád, že mnoho Ľudí píše pravdivé Recenzie. V Nay samá neochota, predavači sa zabávajú, musíte sa doslova prosiť. To isté Datart a iné obchody, je to smutné, lebo mi Ich živíme. Kartičky, hlúposti a podvod. Na telefon sa nikde nedovoláte len do BA, kde Vás len zdržujú a vypytujú sa hlúposti. A to je všade, smutné. Ďakujem.

30/01/2023 10:11
karina

kupovala som práčku, ktorá sa do 5dni -cast sušenia pokazila. Podala som reklamáciu ešte v14 dňovej lehote a ony mi nevratili peniaze ani výmena v rámci 14 dňovej lehoty. Musela som si vraj objednať technika, ktorý zhodnotí chybu a následne sa postupuje. Na náhradnu súčiastku sa caka minimum 3t a zatial mi vypýsalo chybu novu. Volala som do nay a aj ked prví hovor bol v lehote nie sú ocohtný mi vyreklamovať a vrátit peniaze. Vraj musím čakať na vyjadrenie technika a ked je to opravitelné tak sa nevzťahuje reklamacia na vratenie penazí. Takže teraz môžno budem mať práčku , ktorá bude chybová. Nay nie je ochotná mi ju vymeniť.
Dávajte si pozor na čo vás nahovoria aj ked máte nárok na vrátenie pocas 14dnovej lehoty

17/12/2022 14:44
Magda

Chcem pochváliť profesionalitu a ústretovosť pri vybere tovaru v Nay Považská Bystrica. Táto predajňa ma už viac x prekvapila. Veľmi milý personál a hlavne trpezlivý

10/12/2022 17:36
Dominika

Objednala som si sušiak za 30eu aj z dovozom, po otvorení a zložení sušiaka sa mi chcelo plakať, nasadila som si kolieska a pozerám že spodok je puknuty a šrouba mi odletela, okamžite som volala do Nay že mi prišiel chybný sušiak že by som ho chcela vymeniť a oni mi nato povedali v Rožňave nemáme pobočku ale choďte to odovzdať niekde kde sa naša pobočka bude nachádzať akože čo??? Ja sa mám trepať zo sušiakom a s dcérkou autobusom do ich predajne aby mi ho vymenili??? Akože PRVÝ A POSLEDNÝ KRÁT SOM SI NIEČO U NICH OBJEDNALA..... ???? ????
NEODPORÚČAM NAY. SK NIKDY!!! ????

28/11/2022 16:21
Jouef

Televízor lg 139cm vybraný s krabice zapojený a je prasknúť á obrazovka. Išli sme do predajne reklamovať a pán hneď že my sme to pri vyberaní poškodili nikdy v živote tam už nič nekúpim, poslal TV na posúdenie do servisu ale ze 90percent to neuznáju.

20/11/2022 18:16
Katarina

Dobry den, chceli by sme velmi pochvalit pristup pracovnikov v Nay na Panonskej ceste. Islo o dvoch milych mladych muzov (blondatí, asi Jakub a Patrik), velmi ochotne nam poradili pri vybere pracky. Mali informacie, boli ochotni, mili, trpezlivi ( mama je ZTP).

29/10/2022 19:57
Soňa

ja tiež už nikdy v nay nič nekupim kupila som pračku zaplatila som si vynašku a nainštalovanie vyrobku pritom mi tak zašpinili parkety z niečim čiernym že to nejde z ničim umyť a pračku mi tak nainštalovali total odflakli že som sa vytopila vsetka voda vytiekla cez hadicu ktoru napojili iba tak doseba bezničoho pritom tam ma ist taka kovova spojka medzi dve hadice.no otras..z datartom som nikdy ziadny problem nemala odnich mam chladničku a umyvačku a vsetko uplne super ked mi to dopravili

19/10/2022 16:52
Milan Fiala

kúpil som si telefón TCL 20 L a prekvapila ma klamlivá informácia predajcu o doplnkovom tovare, ktorý je len na objednávku.Keď som ho chcel objednať,tak po dlhšom čase mi povedal že to nejde lebo ich majú.Divim sa že taková velká fy nemá doplnkový tovar na produkty ktoré predáva,som sklamaný a o ďalších nákupoch v NAY budem dlho rozmýšľať či ich v NAY zrealizujeme.

10/10/2022 17:05
Gigi

No chcem sa svami podeli kupoval som blutko sluchadla sony plus boli k nim aj sluchadla do usi ako darcek po roku sa mi nahlavove sluchadla pokazili a dal som ich reklamovat potom mi prislo ze je reklamacia uzna mozem si vybrat novy tovar no problem nastal v tom ze ked si chcem vybrat druhe sluchadla odrataju mi realnu cenu za sluchadla do usi co som dostal ako darcek a z vysnej sumy si mam vybrat druhe ja ze ci predavacka sranduje a potom dosiel mudry veduci ze to je taky postup a ked som im pohrozil kontrolou hned mi vratili peniaze tymto chcem upozornit ludi pozor ked kupujete tovat z darcekom a nayko u mna uplne skoncilo

18/09/2022 13:40
Martin

Dobrý deň chcel by som sa pekne poďakovať predajcovi Martin v pobočke Nay - centrál Metodova Bratislava za jeho poradenstvo pri výbere televízora Samsung zakúpený v piatok 16.09.2022 večerných hodinách.Bolo vidieť že sa rozumie a snažíl sa aby som bol spokojný. Ďakujem pekne.

04/09/2022 09:41
ZK

Po dlhoročných skusenostiach bude odteraz Nay elektrodom moja posledná voľba...
Som veľmi sklamaná, dlhé doručenie, neodbornosť zamestnancov, žiadna ochota, nepravdivé informácie (iba naťahujú zákazníka),..Nay nikdy viac.

02/07/2022 13:29
František

Dobrý deň.
Ja som si zakúpil plynovú dosku a elektrickú rúru v NAY MT.
Personál bol maximálne ochotný a pomohol mi výberom.
Technik ktorý , bol poverený odbornou inštaláciou , mi prišiel v dohodnutom termíne spotrebiče namontovať . Vykonal pracu na profesionálnej úrovni , vymenil mi aj plynové rozvody ,ktoré už boli technicky nespôsobilé, z reviznej správy , kontroly plynových rozvodov.
Samozrejme za poplatok ale bezpečnosť na prvom mieste .
Vysvetlil mi jednotlivé funkcie ovládania maximálna spokojnosť

Ing. Frantisek Koloman

p.s. Tu sa každý iba sťažuje. Ale nikto nedáte pochvalu.
Ľudia Skúste zvážiť, či aj dobré veci by sa nemali dávať!
Je to pre každého pracujúceho lepšia motivácia.

20/04/2022 16:28
Margita

Dovozny čas od 13,00-16,00 hod. Dňa 20.04.2022 nebol dodržaný, chladnička je zaplatená a nedodana, uvidíme ako sa v nay zachovajú, majú mi zavolať už z nay nič nebudem kupovat

11/04/2022 12:33
Mária

Dnes sme kupovali práčku v NAY v Bratislave na Panonskej ceste. Hneď k nám prišiel predavač Rasťo, ktorý bol veľmi ústretový, venoval sa nám a pomohol nám s výberom. Bol veľmi milý a šikovný a nakoniec sme sa rozhodli aj práčku LG kúpiť. Veľká vďaka a bodaj by bolo viac takýchto ľudí v predajniach.

23/03/2022 12:01
Jana

Doteraz som kupovala z NAY bežne, odteraz ďakujem nikdy. Priplatila som si za odvoz práčky. Podľa pokynov som ju odpojila/elek.,voda/ a čakala v dohodnutý čas. To, že prišli neskôr mi až tak nevadilo, stáva sa. Ale arogantné správanie. Že oni starú práčku neodnesú pokiaľ nebude stáť v dverách, iba ak si opäť priplatím. Takže tých cca 10m po rovinke k dverám starú práčku sme odniesli v rukách my,2 ženy. A chlapík si za nami s úsmevom vykračoval s vozíkom za nami. Pred domom si ju naložil na vozík a hodil do auta... A po sťažnosti mi odpísali, že v pokynoch je, že má byť odpojená...Čiže k problému sa vôbec nevyjadrili, alebo sú na reklamáciách neschopní.
Nikdy viac.

13/02/2022 14:10
Ľubomír

Kupoval som v Nay práčku Hoower HDPD696AMBC/1-S som s ňou veľmi spokojný,ticho perie,ľahko sa ovláda a s aplikáciou v telefone super ovládanie

04/02/2022 11:36
Zuzana

NAY Trenčín.
Kupovali sme varnú dosku indukčnú Elektrolux.
Fungovala pár dní, po pár dňoch sa vo vyhrievacej zóne doslova vylúpilo sklo - priemer cca 4 cm (žiadna pavučina po tom, akoby mi tam niečo spadlo - nič také). Keď sme reklamovali, pán prišiel s už dopredu vypísanými papiermi, že nám reklamáciu neuznávajú. Bez toho, aby sa na dosku pozrel, skontroloval, či to náhodou neurobila elektrika alebo vadné sklo. Čiže odborník voľným okom vie zhodnotiť, že doska je v poriadku, môžem ju používať a vylúpené sklo je moja vina?!?! Naťahovala som sa s nimi dlho a povedala som si Ďakujem, Nay nikdy viac. Doska - Elektrolux. Paradoxom ostáva to, že panvicu, ktorú som kupovala zároveň s doskou mi vyreklamovali po tom, ako mi ju tá superextra dobrá doska zničila. O tom, ako sa správala pani na prevádzke ani hovoriť nebudem. Vybliakovať si môže doma po mužovi, nie po mne a ďalších zákazníkoch.. A to sa snažím byť slušná, pretože si myslím, že bez hnevu a urážok sa dá vyriešiť omnoho viac.. Škoda hovoriť. Nay obchádzam zďaleka.

11/01/2022 17:55
Eva Czibor

Predajna v Kn...smutné :(....ochota 0,predajcovia"neupravený,vyzerajú velmi zanedbana a to doslovne a keby len 1,žiadna úroven je to velmi nevhodné,až ti odíde chut tam niečo kupovať.

11/01/2022 12:41
Sonči

Mňa veľmi mrzí, že som si kúpila telefón bez malá za 400e a hneď od prvého používania bol pokazený. Takže som sa do týždňa vratila do predajne, nakoľko v mojom okolí nie je a musela som cestovať. Samozrejme klasická reklamacia bez kompenzacie. Co je smutné, nakoľko som telefón potrebovala lebo mam rozbitý. A čo budem mesiac používať? Nikoho nezaujíma, pošlú ale email o reklamacii, snáď sa k nemu dostanem, nakoľko telefónom nedisponujem. Bola som veľmi nemilo prekvapená.

07/01/2022 09:05
Bea

Chcela by som veľmi kladne ohodnotiť obchod NAY, skvelý prístup na info linke, perfektná komunikácia.Pani,ochotne poradila, pomohla a vyriešila vzniknutú situáciu.Ďakujem Zuzana Guzi.

28/12/2021 16:47
L.

zdieľam komentár pani Evy z 25/06/2019 16:09, pokiaľ ho znovu nezmažú, podobne aj dnes údajne systémová chyba, platba za vyhradený čas dovozu, tovar nedodali, po informovaní, že kvôli systémovej chybe ani tovar v tento deň nedodajú, žiadne ospravedlnenie, predtým, keby sme sa cielene nepýtali že nedôjde k dodaniu tovaru. Zavádzanie zákazníka, uvádzanie do omylu, ušlá mzda, pokazený celý deň. zbytočne minutá dovolenka atd, objednávka zrušená, malo byť vyrozumenie mailom, po vyše 4 hodinách žiaden mail. Zbytočné reklamy, klamstvá. Už nikdy viac cez Nay-eshop. Objednávka cez Nay-eshop je veľký risk, lebo vždy môže dôjsť k tzv. systémovej chybe, ktorá trvá celý deň!

28/12/2021 12:57
L.

Nedá mi nenapísať moju veľmi negatívnu svoju skúsenosť s nay -eschopom, kde som si pri objednávke zaplatila službu NAY-doprava, na konkrétny deň a časové rozmedzie, čo mi bolo potvrdené aj e- mailom, že tovar bol expedovaný kuriérom a pri očakávaní a dopyte na informáciách, prečo tovar nebol doručený v stanovenom termíne, bolo mi oznámené, že "systémová chyba", že tovar mi ani nebude dnes doručený. Keďže pracujem a zobrala som si z tohto dôvodu dovolenku, vrátane ušlej mzdy a časového celodenného dysharmogramu, chcem upozorniť potencionálnych zákazníkov, na zavádzajúce informácie na webovej stráne nay- eschopu, uvádzanie do omylu a komplikovaní života. Určite túto situáciu a finančnú ujmu postúpim na príslušné úrady.

28/12/2021 08:43
Imrich Gaľa

Z NAY si už nič nekúpim ani neobjednam. Objednal a vyplatil som si tv 999€, po týždni nevedeli aký je stav objednávky, po10 dňoch to isté. Zrušil som objednávku. Peniaze došli. Po troch týždňoch mi došla správa, že sa ospravedlňujú , ale pre veľkú vyťaženosť v najbližších dňoch mi dôjde tovar. Uplný chaos.

27/12/2021 18:23
Gabi

Ja som si zakúpila chladničku s mrazničkou pred Vianocami. 23tieho večer som ju zapla a ráno 24teho keď som ju otvorila nechladí la. Boli Vianoce po sviematkoch som šla hneď na predajňu že chladnička nefunguje. Dali mi číslo na technika že si mám zavolať a musí prať obhloadnut. Smola za celý deň som sa technikov nedovolala. Po 16.00 hod. Som šla znovu na predajňu a 20 minút nikto sa ma ani ne opýtal co potrebujem napriek tomu ze som stála pri kaše kde vybavujú reklamácie. Čiže mam chladničku 7dnovu, novú a ne funkčnú. A čo ďalej!? Zajtra sa pokúsim dovolať znova servis. A, aj obchodnú inšpekciu.vedajna v spišskej novej vsi je tou naj

26/11/2021 13:07
Patrika

S nakupovaním v Nay som spokojná

24/08/2021 03:24
annakubickova

Zaliostna skúsenosť s prístupom asistentky obchodného riaditeľa NAY v Trenčíne. Pri prijímaní zamestnancov na vedúce pozície sa prosím zamerajte na morálne,charakterové vlastnosti.

24/08/2021 03:11
Anna Kubickova

Naša zaliostna skúsenosť s prístupom asistentky obchodného riaditeľa v TN. Pri prijímaní hlavne na vedúce pozície sa zamerajte na keď už nie odborné znalosti tak na charakterové danosti.

07/08/2021 07:22
Roland Kmeťo

Na jedného ochotného predsvača pripadajú dvaja drzí a neochotní v Nay Zvolen, dnes práca nie je povinná, zostaňte doma, nikto Vás nebude stíhať za príživníctvo????

04/08/2021 15:54
Martina

Predávajúci personáíl aj dodací servis NAY bol profesionálny a ústretový.
Kúpili sme combi práčku so sušičkou *Hoover.Pri prvom praní sme použili krátky program Rapid Care, ktorý šetrí energiu aj prádlo. Boli sme spokojní.
Oceňujeme aj technickú navigáciu fideliaservice pri manipulácii s displayom. Veríme, že sme kúpili dobrého pomocníka do domácnosti.

15/07/2021 13:18
Ladislav

v utorok 13.7.2021 som si objednal tovar s tým, že v e-schope bolo uvedené, že ho budem mať na druhý deň (14.7.2021) na mnou vybranej predajni , keďže prešiel celý deň a žiadna sms neprišla, a neprišla ani dnes volal som do spoločnosti nay a dozvedel som sa, že ešte nebola moja objednávka ani expedovaná z centrálneho skladu, takže namiesto termínu doručenia 1 deň je termín doručenia 3 dni !!!! Príde mi to veľmi neseriózne jednanie, vybral som si tento tovar kvôli lehote dodania ale absolútne nedodržia to čo majú dané v podmienkach .
JEDNOZNAČNE NEODPORÚČAM !!!

05/07/2021 14:24
Martina Hanidžiarová

Takmer všetky spotrebiče kúpené v nay, všetko ôk. Teraz kúpený TV pokazený, s rozbitým displejom, predavačka arogantná, nepríjemná, neludska... karieristka. Hodila na nás poškodený TV, čím nás urazila. Jednanie z r. 5. Čítam viac recenzií v zlom. Co sa to s vami stalo??!!

23/06/2021 19:59
Jan

Dna 7.06.2021 sme si zakupily u Vás pračku značky BECO ako vystavený tovar.Dali ste nám zlavu s ktorou sme sa i tak dlho netešily,lebo pračka nam služila len pár dní.Pračka bola zakupená na meno mojej manželky Viera Hudecová.Privitala ma s plačom ,že práčka neperie tak ako má.Preto Vás žiadame o vrátenie penazí za váš tovar .Dokonca nás predavačka prehovorila o predlženu záruku.V opačnom prípade budeme peniaze vymáhat sudnou cestou.Zak.č.10179581

22/05/2021 15:29
Vladimír

Dobrý deň, moja skúsenosť je milý personál na predajni, ale keď dôjde k reklamácii, tak aj v záručnej dobe od vás pýtajú platbu za materiál a servis, čo som vlastne ešte nikdy nikde nezažil. Vzhľadom na to, že je to stále v záručnej dobe, odmietol som to zaplatiť a oni sa mi snažia tovar vrátiť neopravený, lebo vraj som nesúhlasil s podmienkami opravy. V NAY už radšej nič nekúpim, zo slova záruka si robia slovo bez významu. Som veľmi sklamaný, nabudúce radšej kúpim cez čínskych internetových predajcov, lebo tam s reklamáciou nie sú žiadne problémy.

04/05/2021 18:32
Vera

Kupovala som TV, telefón značka LG, obrazovka 40 palcov, málo preškolení zamestnanci, ktorí len stále beriete ho, len predať za každú cenu. Týka sa to zamestnancov v Auparku Bratislava, úplne nezáujem k práci, čakáte pol dňa, blížia sa ako slimáci, neochota a dopadlo to tak, že mi doviezol kuriér, úplne rozbitá obrazovka. Vyhovárali sa na kuriéra ale ja som si všimla, že bola už pred dovezenim, poškodená krabica. Pokladník mi nablokoval zlý účet. Nikdy viac bay - nay, už som viac veci reklamovala u nich.

09/04/2021 20:32
H. Nagyová

Chcela som si objednať cez e-shop chladničku, NAY kartu systém zamietol. Na čo mi ju vlastne dali?

24/03/2021 11:40
Luboslav

Som maximálne sklamaný, objednal som si Razer kreslo na ktoré som čakal 2 mesiace len na to aby mi o 2 mesiace napísali ,že nie je na sklade a či si želám zrušiť objednávku. Už si z Nay neobjednám nič.

16/03/2021 19:55
Tomáš

Kupoval som si v NAY mobilny telefon pod domienkov ze je odolny voci padom a vode nakolko som rybar a sem tam sa nejaka ta nehoda uz stala to s dobrym umyslom mi nasla manzelka prave taky aky som potreboval. Pozrel som si video a popis mobilu ktory mala NAY- ka na stranke a bolo rozhodnute. No po cca 3 mesiacoch mi z nicoho nic zacal cernat displej tak som ho siel reklamovat. Cele zle. Po mesiaci sa vyjadrili ze mobil vykazuje vnutorne mechanicke poskodenie LCD displeja. ???... Ani mi nepadol na zem ani som ho nijako neposkodil. Telefon nemal ani poskodeny kryt a dislej bol troch poskriabany ale to bolo klasickym pouzivanim. Proste nic krvopotne co by malo naznacovat tomu ze by som ho poskodil ja. Odvolal som sa ze s reklamaciou nesuhlaim ze som si neni vedomi ze by som ho poskodil ja a ze ziadam o napravu mobilu alebo vratenie penazi. Na to mi bolo odpisane. ZAMIETA SA. Ze oni idu podla zakonov a servis sa vyjadril ze je to proste poskodene a hotovo. Este pred tym sa odvolavali jeden na druheho NAY na servis a servis na Nay. Super pristup. Na otazku nech mi vysvetlia ako sa moze skoro nerozbytny a extremne odolny telefon vnutorne poskodit ked z vonku nic poskodene ci rozbite nebolo sa ohanali stale tymi istymi nacvicenymi formulkami a neustale poukazovali na to ze oni riesili vsetko podla zakonu. To tam moze robit aj cvicena opica ktoru nieco naucite a ona si pojde stale dookola to iste. Pritom vsetci vieme ze nase zakony su len proti normalnym ludom. V zahranici by sa toto v zivote nemohlo stat. Tam by mobil hodili do kosa alebo by ho dali opravit alebo by vam vratili peniaze. Viem s vlastnej skusenosti. To len tu na SK a specialne v NAY. Sem sa ani neoplati nic reklamovat lebo to dopadne vzdy zle. Popalil som sa aj ked mi znami vraveli v NAY nic nekupuj ale co uz. Bohuzial som kupil. Aspon budem nabuduce vediet ze tu uz v zivote nic nekupim. Teda ziadne nabuduce uz nebude. Neodporucam tu vobec nieco kupovat. Su to zlodeji, klamari a zavadzaju kupujuceho. Ked som si chcel mobil poistit tak mi bolo povedane ze tento typ mobilu sa nepoistuje nakolko vyrobca garantuje odolnost telefonu. A ked sa nieco stalo kazdy sa vyhovara na kazdeho a zrazu uz nikto nic negarantuje. Tuto predajnu urcite neodporucam. Cele zle.

21/02/2021 18:51
peter hrdlicka

Nikdy viac Nay elektrodom.
Cez e-shop som si objednal tovar. Po týždni som tam zavolal. Keďže má nikto neinformoval. Pivedalu, že tovar bude dostupný o mesiac. Jedna bola na Zlatých, druhá v inom obchode. Poslali ma pre tovar do obidvoch obchodov.
Úbohé v tomto storočí.
Fuj, hanba, nezáujem o zákazníkov.
V Planeo elektro tie isté veci hneď na druhý deň a ešte o niečo lacnejšie.
Nikdy v živote Nay elektro.

16/02/2021 09:50
Lukáš

V predajni Nay Trebišov som si cez eshop objednal notebook za 799 eur. Vyzdvihol som si ho priamo na predajni. Doma som zistil ze mi predali notebook za 499eur. Teda značka sedela ale tovar bol úplne zmenený.
Reakcia predajne : pred týždňom si jedna pani objednávala notebook za 499eur a dali sme jej za 799eur. A ten za 499 eur dali mne. Kvôli tomuto mi celý víkend stala práca, ktorú som nemohol vykonávať. Komunikácia s predajcom hrozna a keď som mu povedal ci mam prísť na predajňu a zavolať políciu keďže je škoda nad 266 eur co je trestný čin odpoveď bola "premna za mna" .
Komunikácia s vedúcou predajne hrozna. Drzá, arogantná a neustále na mňa zvyšovala hlas.
Tak hold taka skúsenosť s predajnov v Trebišove.

02/02/2021 11:01
Alexander

9.1.2021 kupeny mob.telefon motorola edge 1x po tyzdni v servise rozmazana obrazovka po 2tyzdnoch opraveny (vymenene vsetko co sa dalo na fakture po zapaty sklamanie jeden zo zadnych fotoaparatov nefunguje takze nanovo reklamacia ????

14/01/2021 18:47
Drahomíra Reyboubet Hanáková

Kúpila som v Nay tlačiareň k počitaču HPLaser Jet Pro MFP M28a, ovšem v balení nebol prepojovací kábel, ktorý je všade k tejto tlačiarni súčasťou balenia. Je to logické, lebo bez prepojovacieho kábla je tlačiareň nefunkčná. Pri reklamácii na mňa arogantná predavačka nabrýzgala, že kábel nie je súčasťou balenia bez toho, aby sa o tom presvedčila. Pri reklamácii sa zistilo, že mi ani nezapočítala body na kartu, hoci som ju pri platení použila. Donútila ma dokúpiť si prepojovací kábel za vlastné. Nádych, výdych, nech. Po nejakom týždni som si kúpila varnú kanvicu Ariete a po rozbalení zisťujem, že k nej nie je žiadny návod ani záručný list v zrozumiteľnom jazyku. Nádych, výdych, nevadí - snáď dokážem zapnúť a vypnúť kanvicu. Ak sa pokazí, budem reklamovať u predajcu. Ariete má pekný dizajn, vyzerá to v kuchyni dobre, dokúpila som teda hriankovač. Zase žiadny návod k použitiu, záručák v ruštine a chýbajú nerezové kliešte na vybratie opečeného chleba. Všade na stránkach sú uvedené ako súčasť balenia. Ale v Nay nie! A nedajú sa u nich ani dokúpiť, takže opečený chlieb vybriete s popálenými prstami a opečený rožok sa vybrať nedá vobec. ( inak, hriankovač opečie chleba iba na spodnej strane, takže dolu spálený, hore surový) Telefonujem do Nay, chcem návod, záručák a kliešte, ale jediné, k čomu som sa dopracovala bolo "je mi ľúto". To je síce pekné, ale nič to nerieši. Nakoniec mi návod poslali do mejlu, kliešte sú im ľ"úto" takže hriankovač je vlastne nefunkčný. Síce (na spodku) opečie chleba, ale už sa k nemu nedostanete. Pri vyslovení "NAY" mi naskakuje koprivka a už u nich nič nekúpim. Nervy, osočovanie, vybavovačky, stratený čas aj peniaze... NIKDY VIAC!

11/01/2021 14:50
M.H.

Predchadzajuci komentar som pridal z dovodu, aby bolo jasne, ze sluzby v Nay idu dole vodou. Po roku som sa opat odhodlal k nakupu v Nay. Spravim milovanej polovicke radost k narodeninam, oslavime spolu fajnove Vianoce a kedze cakame malicke, bol dalsi dovod na kupu. Takze sme v 11/2020 zakupili na objednavku tv prijimac Panasonic HZ 2000 s tym, v objednavke bolo jasne uvedene, ze nemame zaujem o vystavny kus a zelame si dodat iba novy, nevybaleny prijimac. Tak sme cakali pokial "nenaskladnia". Dna 4.12 bol tovar odoslany...dosiel po 4 dnoch s tym, ze pani od Gebruder Weiss to ozaj vzali svihacky a 51 kg OLED telku v hodnote 2699 Eur doviezli pred dom pekne na stojaka! Pritom je minimalne 3 x na krabici s velkostou 180x80cm (skoro ako skrina) jasne uvedene na piktogramoch ako sa ma a nema s balenim zaobchadzat. Takze som ich ihned informoval, ze budem mat dovod TV reklamovat... Chudaci nevedeli pochopit vraj preco!?!
Potom nasledovalo dalsie sklamanie, kedze som zistil, ze TV nie je novy kus - krabica dost zaprasena, vytrhnuta (chybajuca) jedna bezpecnostna plastova patka + karton okolo nej poskodeny. Avsak zlatym klincom bolo rozbalenie TV, kde chybala info nalepka, ktoru Panasonic lepi na lavy horny roh. Folia na samotnom paneli taktiez ziadna. TV som uz ani nezapinal, lebo zistit, ze zo mna robia uplneho somara som uz nechcel. V menu sa totiz da lahko zistit pocet zapnuti a hodin ked TV bezal.
Nasledovala ihned reklamacia na nay info linku so ziadostou o vyzdvihnutie tohto "nepodarku" a zaslanie nového kusu o aky bolo ziadane a za aky som zaplatil. To bolo 8.12.2020. Do dnes, t.j. 11.01.2021 iba vymena zopar mailov, kde sa personal reklamacneho oddelenia tvari, ze robia co mozu, pritom ani len nevedia zistit, ci ozaj maju,, alebo kedy ozaj budu mat na sklade NOVY kus tohto modelu. Od prvého dna mi sice totiz tvrdili, ze mi bude ihned zaslany novy kus, avsak je uz 11.1 a pani akosi nereaguje ani na moje vyzvy, aby sa so mnou spojila telefonicky. Tel kontakt totiz na reklamacne oddelenie ako take neziskate. Cize ak niekto mate zaujem kupovat kvalitny spotrebic, nakupujte inde, lebo pri Nay uz stracate istotu kvality sluzby. Osobne mam Nay striebornu kartu, ale ich vyhody uz zdaleka nie su vyhody, pretoze za nejaky ten bonus navyse pridete o nervy a miniete viac casu a penazi za telefonaty pri reklamáciách (este nepouziteho tovaru) ako su ich usetrene percenta. Osobne urobim este 1 telefonat/email a ak sa nespamataju a nedojde ihned k naprave a zaslaniu tovaru, rusim kupnu zmluvu a dany výrobok si zakupim inde. To vsak bude aj moj posledny nakup v NAY. Nezaujem o zákazníka, ktory dlhodobo vyuziva ich Nay striebornu kartu a zakupi si tovar za 2699 Eur je v dnesnej dobe od predajcu ozaj odvaha... Kazdy predajca v dnesnej Covid dobe nahana kazdeho zákazníka a tito na naho z vysoka kaslu...
No co, kupim tovar inde a Nay ostane iba hanba.

11/01/2021 13:50
M.H.

Kvalita Nay za posledny rok ide neuveritelne dole. Minuly rok (t.j. 2019) som kupil cez nich na objednavku chladnicku. Bola dorucena po asi 7 dnoch (super), avsak na bocnej strane poskodena tak, ze opadala az farba. Reklamacia... Druhy kus dodany po zase asi tyzdni s tym, ze bola viditelna preliactina opat na 1 strabe chladnicky. Opat reklamacia, vyzdvihnutie poskodeneho kusu. Tretia chladnicka uz bola dodana na sklad do Nay Michalovce. Tam som ju skontroloval a k môjmu poteseniu bola (konecne) neposkodena a v uplnom poriadku dovezena aj ku mne domov. Super objednavka, ktora trvala skoro 1 mesiac a neustale mailovanie a telefonaty. Otrasna skusenost.

03/01/2021 20:26
Jaroslav

Medzi sviatkami som potreboval odbornú pomoc pri nákupe, hoci mi zamestnanci ponúkali rôzne riešenia ani jeden nebol správny. Bol som nútený sa obrátiť na živnostníka, ktorý mi obratom problém vyriešil.

28/11/2020 22:53
Marian

Kúpili sme kvalitný kávovar za 1000eur,s pocitom,že platíme za kvalitu.Po dvoch dňoch sme išli reklamovať kávovar kôli mlynčeku ,vadu opravili ,po pol roku sa zas vyskytol problém ,nádobka s kávou bola vždy plná vody a robilo to zlú kávu.Opat išiel na reklamáciu ,na druhú.O rok sme tam išli znova s poruchou a žiadali sme vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru podľa zákonníka na ochranu spotrebiteľa,lenže oni to majú vymyslené tak že musia byť tri po sebe rovnaké vady až štvrtá môže byť rôzna.Takze nám znovu kávovar "opravili".Mesiac pred skončením záruky sme tam išli štvrtý krát s poruchou ,že z neho vytekala voda po pracovnej doske a robil zlú kávu,ich odpoveď bola,že žiadnu chybu nenašli,získali čas na skončenie záruky a 1000euro je fuč..Mame zato,že nám bol predaný závadný tovar,sme sklamaní z vybavovania reklamácií a neochoty predajcov.Urcite už nikdy nebudeme nakupovať v predajni NAY!!!

29/10/2020 16:56
Kikq

Nekupujte si v nay elektro nič som nespokojna
Kupili sme televizor rozbalili ho a bol prasknuty boli sme ho dať naspet na predajňu a povedali nam že to je naša chyba.

19/09/2020 09:49
Anna Pecková

Dňa 14.9.2020 sme v predajni Nay v Žiline zakúpili kombinovaný sporák.
Zamestnanec nás presvedčil ,aby sme si dali aj s dovozom, že ho privezie technik a zapojí. /Na ponuke bol dovoz zdarma./Termín bol dohodnutý na štvrtok 17.9. od 13.00 -do 16.00.Vo štvrtok popoludní sporák doviezli a oznámili , že oni len rozvážajú. 18.9. sme boli zapojenie reklamovať.Pani na reklamácii si poznačila naše údaje. Doposiaľ nič /19.9. - 9.42 hod./ Štvrtok o 20.00 2 správy - nezrozumiteľné.Pri kúpe sme zaplatili dovoz, inštaláciu a odvoz starého spotrebiča. .Okrem sporáka doposiaľ nič. A 83 - ročná pani bez sporáka, bez varenia.Ďakujeme za také služby. Nikdy viac NAY Žilina.
Pecková

17/09/2020 07:54
Monika Schmidtová

Nikdy viac do NAY nevstúpim. Zákazník je pre predavačov príťaž, doslova mám pocit že pred nimi utekajú. Chcela som kúpiť žehličku, elektronický sporák a vysávač, ale po Tom ako som 20 minút doslova naháňala predavačov som sa pri žehličkach dozvedela to, čo som vedela aj bez "odbornej rady" tzv. odborníka. Ku sporákom som už ani radšej nešla. Išla som ku konkurencii (PLANEO) a ich prístup radšej nebudem ani porovnávať (to sa ani nedá). Nie som prvá ani posledná s takouto skúsenosťou. Snáď keby boli platení od toho čo predajú, ich prístup by sa zmenil. Takže ešte raz zopakujem - NAY nikdy viac a s mojou skúsenosťou sa určite podelím.

07/08/2020 06:21
Júlia

Kúpila som smartphone pred rokom pre syna. Ok stal iba okolo 200e . Syn ho používa len doma keď mu dovolím. Raz večer mi ho doniesol že mami odlepuje sa displej a ten telefón je strasne horúci. Telefón na nabíjačke začal praskať a oddelil sa z vrchu . Normálne sa odlepil na kúsku. Telefón funguje. Zaniesla som na reklamáciu nevyreklamovali. Mechanické poškodenie. Aj keď podľa môjho názoru sa telefón prehrial. Nevadí radšej tam už nenakupim. A ešte bolo na ňom sklo aj obal ale v papieroch uviedol zamestnanec že obal na ňom nebol a ochranné sklo za 25 e mi odlepil. Teraz ho mám doma neoprávnený a bez skla.

18/07/2020 16:42
Rado

nay berem ako celkom fajn ale po poslednych skusenostiach uolne u mna klesol aj spotrebic kt chcem kuput najdme vsade lacnejsi a po druhe nal som nejaku rezervaciu kde mi pracovnik slubival ze zavola co a ako a noc 0 bodov aj som im pisal ze cakam na odpoved a 0 bodov

30/05/2020 20:28
Rado

Dnes som bol po dlhsom case opat v predajni NAY, planoval som kupit nejaku drobnost do 150 EUR, a ked som si dovolil obsluhu, ktora sa v patclennej skupinke vykecavala medzi televizormi, poziadat o predvedenie zariadenia, povedali mi ze neda sa, lebo to nema kabel. Predpokladam, ze kabel bol velmi daleko v nekonecnej diere, zvanej sklad, a ziadny iny kabel z ineho podobneho zariadenia by iste nepasoval. Takze som sa na pate otocil a isiel kupit opat inam, kde si este zakaznika na kamennej predajni, v dnesnej eshopovej dobe vazia. stalo sa mi to asi treti krat na tejto nemenovanej zilinskej predajni NAY ELEKTRODOM na Vlcincoch, vrelo odporucam.

05/05/2020 11:45
Monika Miksakova

Objednali sme si mraziak, ktory dosiel bez slovenskeho navodu. Nay neprejavilo ziaden zaujem chybu napravit a zaslat navod v kniznej forme s tym, ze pocas koronavirusu nie su schopni zasielat navody. To, ze nam mohli zaslat mraziak nam operatorka vysvetlit nevedela. Chyba sa stane, to beriem, ale som velmi sklamana z neochoty a velmi slabej snahy vyjst zakaznikom v ustrety.

05/04/2020 10:28
Pavol

Ja som velmi spokojny s nákupom v terajšej dobe koronavirusu.V piatok som objednal cez e-shop,v sobotu prisla SMS, isiel som si po tovar.Obsluha rýchla,pohotova ani nebolo treba zazvonit už slečna otvorila,hned sa spytala čo mam objednané pohotova reakcia,ani som nemusel vyberat mobil s čislom objednavky , odsuhlasili sme si meno a priezvisko,bezdotykova platba a maju to skvele organizovane aj koli tomu som si vybral predajnu NAY v Žiline,lebo ak by bolo viac ludi,stali by sme v odstupoch vonku a nie v uzavretej mistnosti.Za seba možem odporučit

16/03/2020 00:32
Adko

Pred Vianocami som kúpil autokameru Typ Ugreen HDG7 v Košiciach Pri prachárni, ale otvorená bola až včera, lebo som ešte mal staršiu. (po 3 mesiacoch) otvorím a kamera display a čelná časť poškriabane , bola používaná už dosť dlho predtým. Treba kontrolovať.

22/01/2020 13:40
NAY

Tento obchod je jedna velka KATASTROFA a to sa vyjadrujem mierne !!!!!!! NEODPORUCAM TAM NIC KUPOVAT !!! 4x reklamovany tovar s tou istou zavadou- odpoved z ich pseudo autorizovaneho servisu ? FINAL TEST OK ! Pretoze reklamovanu zavadu si testuju niekde v servise, nech si laskavo ten ich technik v ich ,,autorizovanom" servise sadne do auta a mesiac sa vozi v aute s autokamerou a potom mi moze pisat ci je final test Ok ked mu nahra vsetky videa a nie ked opakovane kupujeme nove pamatove larty od roznych vyrobcov a ani s jednou pamatovou kartou nenahrava ani jedno video ! Alebo sa s nou moze vozit v aute milostiva zo sluzieb zakaznikom na centrale aj s panom riaditelom a potom mi mozu vypisovat emaily ze nemam narok na vratenie penazi !! Po kazdej reklamacii ten isty zaver, po komunikacii s tym akoze autorizovanym servisom bola odpoved sikovnych technikov ze sa mame obratit na centralu NAY. Nasledne po komunikacii s centralou NAY sme sa vraj mali obratit na servisne stredisko ktore riesilo reklamovanu zavadu....pohadzuju si zakaznikov ako horuci zemiak ! Len osieraju ludi o peniaze ! Nic ine! Akonahle je nejaky problem so zakupenym tovarom tak sa pravdy nedomozete....Pracovnicka na oddeleni sluzieb zakaznikom je ,,ukazkovo ochotna". Kontakt iba emailom pretoze telefonicka komunikacia s nou vraj nie je mozna, no ani sa necudujem ze nechce komunikovat telefonicky ked maju taky pristup, no zjavne ju bavi si dopisovat so zakaznikmi kedze si uz 3 mesiace dopisujeme ! Akoze jedna katastrofa ked kupite tovar za skoro 200 eur a je totalne nepouzitelny a ani peniaze vam nevratia ani tovar nevymenia ! SLUZBY ZAKAZNIKOM SU MAXIMALNE UBOHE A NESERIOZNE presne ako aj ich spravanie ! Velmi by ma zaujimalo ci by sa im pacilo ak by kupili nieco a nasledne im to bolo na dve veci lebo by to bolo pokazene a spravali by sa k nim rovnako ako sa spravaju oni k svojim zakaznikom !!!!! MOZE SA HANBIT CELE NAY elektrodom !!! POSLEDNY NAKUP tu uz nekupime nic !!!

21/01/2020 13:34
Marianna

Cez eshop som si objednala sporak s komfortnou dopravou, t.j. dohodnuty den a cca cas dovozu. Po troch dnoch, 15 minut pred dovozovym casom mi oznamili, ze sporak nie je na sklade a tak nebude dodany. Samozrejme stary sporak uz demontovany elektrikarom, ja doma na dovolenke, poplatok za dodanie 14,90€. Zacala som patrat, kedy bude tovar mozne dodat? Cakacia doba dva tyždne a to keby som sa o to sama nezaujimala, tak cakam do dnes. Tak zavolat spat elektrikara, zapojit stary sporak a mozno sa dodania noveho niekedy dockam. Absolutne neprofesionalne, som sklamana.

28/11/2019 18:18
Kristina

Celé vedenie Nay je jedna okrádačská banda a nečakajte nič pozitívne čo sa týka reklamácii. Vysávač tzv. neopdarok vo výrobe reklamovaný 2x bol aj 2x ZLE.OPRAVENY..po 3. reklamácii sme boli obvinení, že sme ho pokazili my keďže pán servisák v KE a celá firma sa chcela nahrabať len aby peniaze za šmejdový vysavač nemuseli vrátiť ???????????? srdečne vám gratulujem.. a zapamätajte si :Božie mlyny melú pomaly ale iste. ????

28/11/2019 17:29
Laura

Hrozne, cely prístup, komunikácia žiadna, tovar objednány takmer pred dvomi týždňami a nijako neviem zistiť stav objednávky. Prvý a posledný nákup z nay...

19/11/2019 18:32
Eva

Nikdy viac!!!Zakupila som si pracku v nay Levice.Bol to posledny vystaveny kus.Dohodli sme sa s predavacom,ze pracku donesu od 9.00 do 13.00 .V den dodaniavolal dopravca,ze to bude o nieco neskor,ci budeme poobede doma.Ok,stane sa.Volam o 17.30,pan mi povie,ze este neprisiel tovar z Bratislavy a ked sa ho pytam o kolkej ju teda dovezu,tak mi zlozi.Nechapem aky tovar,ked pracka bola na pobocke v Leviciach.
Nay elektrodom si uz ako zakaznik nevyberiem.Z Datartu mi pracku priniesli v dohodnuty cas,zapojili,vyrovnali, odskusali a upratali obaly.
Velmi ma sklamal aj pristup predavaca v nay,ktory bol doslov doterny.
Nay elektrodom nikdy viac.

19/11/2019 09:40
Jozef Schuchmann

Objednal som si tovar 8.10.2019 , vybral som si tovar cez e-shop Nay , hneď po objednávke na druhý deň ma informovali telefonicky že mikrovlnka , rádio čo sme si objednali je dostupné ale elektrická rúra bude vraj dostupná okolo 18.11.2019 či počkáme , tak som súhlasil že počkáme , nato mi pani ešte povedala že to bude ešte aj oveľa skôr čo ma potešilo . Tak sme trpezlivo čakali , dnes je 19.11.2019 nikto nás odvtedy neinformoval , na info linke mi len automat oznámil že tovar nebol ešte naskladnený , čo mi je ale divné , pretože na stránke je jasne napísané že tovar v e-shope je viac ako 5 kusov , tak nechápem prečo čakáme vyše mesiaca keď jasne majú v obchodných podmienkach napísané že tovar bude dodaný do 10 dní ! viete mi prosím poradiť kde mám objednávku urgovať ? Kde sa prípadne sťažovať ? Ak sa zapojí niekto kompetentný tak číslo našej objednávky : 6110346447.
Myslím že po tejto skúsenosti už nikdy viac , fakt som veľmi nahnevaný .

14/11/2019 17:49
maria

trebisovske nay ohladom reklamacie som nebola vobec spokojna neuznana reklamacia staznost na pana ,kt ma na starosti reklamacie neprijemný viac v tejto predajni nakupovat nebudem zla skusenost

11/11/2019 11:03
Valéria Záležáková

Ja len chcem UPOZORNIŤ na praktiky spoločnosti NAY.Objednala som si práčku v kamennej predajni na Tuhovského ulici v BRATISLAVE,zaplatila v hotovosti.Všetko by bolo v poriadku KEBY:1nedoviezli práčku v pôvodnom obale,2.chýbali prepravné šrouby na zaistenie bubna 3chýbali plastové záslepky 4.NAJHORŠIE práčka bola totál mokrá tiekla aj z nádržiek voda.Mám zákaznícku kartu NAY videli môj starší vek,takto ma chceli podviesť.Prišiel na to až môj syn,keď prišiel ku mne domov.Bola to od niekoho vrátená práčka,mohla byť aj opravovaná.Reklamáciu sme vybavili,peniaze vrátia.ALE PÝTAM SA AKO SI TO môžu DOVOLIŤ!!!!!Podvodníci.Veľa spotrebičov sme od NAY kúpili,aj celá moja veľká rodina,ale nechcem od nich už NIČ.Preto si dávajte pozor,hlavne starší ľudia,takto vás podvedú.

17/10/2019 22:10
Darina

Ja chcem pochváliť predajňu Nay v Čadci za príjemné vystupovanie a poradenstvo ohľadom výberu chladničky a taktiež chcem pochváliť pánov, ktorí mi chladničku vyniesli na 7 poschodie, dali na miesto aj keď to vyžadovalo presunutie ťažkého nábytku. Ďakujem veľmi pekne

04/10/2019 08:19
Júlia

Zakúpila som v Nay tablet pre svoje dieťa v cene 155 €. Keďže pre dieťa, na predajni mi odporúčili tablet poistiť pre prípad náhodného poškodenia za cenu 38,75€. Samozrejme po pol roku tablet spadol, prasklo sa sklo na displeji. Nejakú dobu sme to nechali tak, tablet bol plne funkčný, len prasknuté sklo.. ale prečo nevyužiť poistku? Veď práve pre tento prípad sme ju uzatvárali a platili.. Zaniesli sme teda tablet na predajňu na reklamáciu pre poistné udalosti, všetko ok a 30. deň email.. Na predajni prekvapenie obrovské!!! Tablet nikde ani opravený ani s rozbitým sklom a pre nás pripravených 105 € ako časová cena!!! Vraj tovar neopraviteľný! Polročný tablet s prasknutým sklom neopraviteľný!!! Aj keď bol v čase prijatia na reklamáciu plne funkčný. Veď by stačilo vymeniť len sklo!!! Ak by som si tablet zaniesla do hocijakeho servisu, verím, že by som za opravu zaplatila pár eur.. Teraz nemám ani tablet a nezobrala som ani smiešnych 105 €. Hľadám riešenie, ako sa dostať aspoň k svojmu tabletu aj s prasknutým sklom. Odporúčam nikdy neplaťte poistky v NAY, ja už tam nikdy nič ani nekúpim.

11/09/2019 12:45
Eva Jozefčeková

Dobrý deň, dňa 5.9. 2019 som v o vašom obchode v Humennom zaplatila el. šporák Mora E 101AW, s ubezpečením, že je na skladě v e-shope, a v pondelok 9.9., max. v útorok mi ho dodajú domov. V útorok 10..9. som to urgovala telefonicky a objedávka ešte nebola vybavená, dnes 11.9. som opäť volala, tovar je vraj pripravený na expedíciu, ale SMS o tom neprišla. Neviem, čo robili v sklade od štvrtka 5.9.? . V nedelu 15. 9. odlietáme na dovolenku a tovar nebude mať kto prevziať. Preto Vás prosím o urýchlené doručenie tovaru do piatku, ked´cez víkend kuriér nedoručuje. Inak budeme nútení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Keby som si tovar nakúpila dnes vo vašom e shope, tak by mal byť 12.9. na predajni v Humennom / to udávate v e shope pri objednávke, čo je nonsence a zavádzate ľudí.
S pozdravom
Mgr. Eva Jozefčeková

26/08/2019 17:50
Jozef

Rád by som napísal pozitívnu recenziu ale, nakoľko mi nedošiel tovar po
6 dňoch a ani po informovaní NAY tímu po 3 dňoch. Musím hodnotiť dovoz
a promtnosť firmy na túto dobu za najhoršiu akú mám za posledných 20 rokov!
Určite sa n spoločnosť NAY elektro v nabližších rokoch nebudem obraciať.

19/08/2019 18:13
Peter

Predajna NAY v trebisove riesi reklamacie presne znamena - ze ak odovzdate tovar na reklamaciu 18.7. Bude vam dorucena esmka 19.8.(takze 31 den ) A bude vam odporucene precitat si zakon lebo oni maju 30 dni na reklamaciu a kedze 18.8. bola nedela a bola zatvorena pošta tak nemohli odoslat smsku ktora ma upozorni na to ze moja reklamacia bola vybavena ..... a zlaty klinec celej reklamacie je to ze oni podla reklamacneho protokolu mali tovar na predajni uz 1.8.
Takze vrelo odporucam nakup
Pozdravujem kolektiv predajne NAY trebisov prajem vam vela uspechov a vela podobnych skusenosti pri vašich nakupoch v inych predajniach

25/06/2019 21:03
Petra

Dnes som bola reklamovať pokazenú externú pamäť. K reklamácii som sa vôbec nedostala. Typ externej nebol totožný s typom na bločku (počas kupovania sa ma predavačka pýtala za koľko je a potom ona niečo nahadzovala cez počítač-nahodila nesprávny typ), takže kvôli nesprávnemu nahodeniu externej na bločku sa so mnou ani nebavili a vyzerala som ako klamárka, a 54 euro v koši... takže si dávajte pozor čo vám nahadzujú pri pokladni... odbili ma s komentárom, že predavačka vie čo nahadzuje...

25/06/2019 16:09
Eva

Najhorší obchod na Slovensku. Objednala som si tovar, zaplatila 14,90 € za komfortnú dopravu s presným termínom dodania, ktorý mi aj v správe potvrdili. Tovar včas zaplatený cez platobnú kartu a???? Tovar nedoručený a že až za ďalšie dva dni kvôli systémovej chybe a chybe v kuriérskej spoločnosti. Akože čo si tento obchod myslí, že ľudia nemusia chodiť do práce? Že si môžu čerpať dovolenku kedykoľvek? Zaplatenie služby vám nič negarantuje. Jednoducho klamanie zákazníka. V budúcnosti nákupy riešim v iných predajniach.

11/06/2019 12:42
Jakub

Na internete píšu pokiaľ si objednáte cez eshop tovar v hodnote nad 40€ a váhou nad 30 kg, tam mate dovoz a aj vynasku do bytu zadarmo. Dovoz bol zadarmo ale vynáška žiadna. Prišiel kuriér z nejakej inej spoločnosti a povedal ze o nieje Nay-ko tak vynasky nerobí. Našťastie bol veľmi ochotný a vyniesol pracku, vstavaný sporák a dosku na 4 poschodie.
Takže neviem ci som to cele zle pochopil, alebo je to iba zavádzanie a klamanie zákazníka.

24/02/2019 20:09
Karolina

Kupovala som pracku so sluzbou dovozu na konkretny cas a spratanim obalu. Meskali viac ako hodinu bez toho aby dali vediet a po dost neochotnej vnaske do bytu soferi rychlo zduchli len aby nemuseli nic robit navyse. Takze skusenost nic moc.

17/01/2019 15:33
Jimsu

V predajni PP, o Vás predavač ani nezakopne aj keď pri televízoroch stojíte 30 min. Keď sa ich opýtate a chcete si na mieste ešte overiť údaje a porovnať s inými výrobkami sú úplne stratení. Ich úroveň klesla na veľmi nízku úroveň.

24/12/2018 14:08
Tomas Pastorek

Kupoval som v Nay v Komarne nejake veci a neboli ochotny mi pozret ci vypredany tovar maju v inej predajni potom ked som platil zabudol som jeden reproduktor pri kase a dotycna ma neohlasila az doma som to zbadal ale nakoniec mi ho vratili ked som prisiel naspat. P.s. jeden predavac nevedel skoro ani po slovensky iba tak kodoval par slov.

10/12/2018 17:06
Peter

Kupoval som elektroniku(konkretne zosilovač k tv)v predajni Nay-Zilina.Chlapík nevedel ani aké káble,čo sa budú dať pripojiť k TV,ani či je diaľkové k tomu(Panasonic),poslal ma na pokladňu,že oni budú vedieť,pán od pokladne povedal,že nato je v predajni človek,jak u debilov!Prídem domov a diaľkové v krabici?Totálne zle zaškolený personál!!!

17/06/2018 17:55
Skarlet

Dnes som si dovliekla televizor cez celu Bratislavu, zapnem ho a on ma rozbity monitor? Az mi ide do placu z toho

Pridať komentár