Lidl.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Nemecká spoločnosť Lidl otvorila prvé predajne na Slovensku v roku 2004, do roku 2022 sa jej obchodná sieť rozrástla na 155 predajní. Zákazníkov si obchod získal dobrými cenami a kvalitou produktov. V jeho ponuke sa nachádzajú nielen potraviny, ale aj móda, elektronika a spotrebiče.
Zastúpenie majú rôzne známe značky, ale aj privátne značky Lidlu Parkside, SilverCrest, Lupilu, Esmara, Meradiso či Crivit. E-shop síce funguje omnoho kratšie, ale už si získal skvelé hodnotenia od tisícov zákazníkov.
Doprava, cena dopravy a platby
Prepravcami Lidlu sú Slovenská pošta a kuriérska spoločnosť DPD. Voľba dopravcu však nie je možná, obchod neumožňuje ani vyzdvihnutie tovaru v predajniach Lidl. Plusom je doprava zadarmo pri nákupe nad 50 eur, pokiaľ je suma menšia ako 50 eur (vrátane), cena dopravy je 3,90 eura. Pokiaľ e-shop objednávku rozdelí do viacerých zásielok, cena sa nenavyšuje, prepravné náklady zaplatíte len raz.
Zaplatiť za tovar je možné viacerými spôsobmi. Platobnou kartou online (pomocou GPay alebo Apple Pay) alebo na dobierku pri prevzatí tovaru. Táto služba je spoplatnená sumou 1 euro.
Objednanie a vrátenie tovaru
Objednávka sa realizuje klasicky – vybraný tovar vložíte do košíka a prejdete k platbe. Na výber máte možnosť nákupu bez registrácie alebo cez zákaznícky účet. Pri každom produkte je uvedené, či je alebo nie je na sklade. E-shop odosiela tovar ihneď, zákazníkovi bude doručený do 3 pracovných dní. Stav svojej objednávky môžete sledovať prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, pokiaľ nakúpite bez registrácie, budú vám informácie o vašej objednávke zaslané na e-mailovú adresu.
Tovar zakúpený v e-shope nemožno vrátiť v kamennej predajni Lidl, o vrátenie je potrebné požiadať cez zákaznícky účet. Následne e-mailom dostanete potrebné dokumenty, ako aj presný postup vrátenia tovaru. Ten môžete do 30 dní bezplatne odoslať na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty. Pri nákupe bez registrácie treba v prípade vrátenia tovaru kontaktovať zákaznícky servis, potrebné dokumenty vám poskytnú pracovníci e-shopu. Ohľadom vrátenia tovaru e-shop ponúka všetky potrebné info na svojej stránke.
Reklamácia
Pokiaľ sa tovar, ktorý ste si zakúpili v e-shope, v rámci záručnej doby (24 mesiacov) poškodil, môžete reklamáciu uskutočniť v ktorejkoľvek predajni Lidl. Produkt musí byť kompletný, preukázať sa treba dokladom o zakúpení. Na posúdenie reklamácie má obchod 30 dní.
Zľavy
V ponuke e-shopu nájdete módu, produkty do dielne a záhrady, športové potreby, detské veci i produkty do domácnosti. Niektoré sú v ponuke celoročne, iné nájdete v Lidli len v určitom ročnom období. Ak si zvolíte odber newslettera, budete dostávať nielen aktuálne letáky a najnovšie ponuky produktov, ale aj novinky, súťaže a zľavy. Pravidelne tak môžete mať prehľad o zaujímavých akciách. O zľavových trhákoch e-shop informuje aj na svojej stránke.
Skúsenosti a recenzie
Celkovo si e-shop zákaznici veľmi pochvaľujú. Ako plus vnímajú rýchlosť doručenia tovaru, samozrejme, ceny, pochvaľujú si kvalitu aj výber tovaru, ale taktiež komunikáciu. E-shop je prehľadný, ponuka pestrá. Dôkazom obľúbenosti obchodu sú aj priaznivé hodnotenia na portáli Heureka. Lidl.sk odporúča až 95 % zákazníkov.
Kritizujú nemožnosť vyzdvihnutia tovaru v kamennej predajni, kvalita zodpovedá cene, nie vždy s ňou však boli zákazníci spokojní. Napriek tomu, že väšinou je doprava rýchla, niekedy sa stane, že balík zablúdi a príde neskôr, ako je avizované. Viacerým zákazníkom sa stalo, že objednávka bola rozdelená do viacerých balíkov, čo potom komplikovalo doručenie.
Kontaktné údaje
E-shop Lidl môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára. Zadáte doň svoju požiadavku (Téma a predmet), správu (otázky, pripomienky) a kontaktné údaje (meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu). Do formuláru môžete nahrať aj súbory, napríklad foto poškodeného tovaru.
Druhou a v niektorých prípadoch efektívnejšou možnosťou je bezplatná zákaznícka linka, ktorá funguje od pondelka do piatku v čase od 8.00 do 18.00 hod. Pozor, linka je bezplatná iba na území SR.
Vaše skúsenosti a otázky
Máte skúsenosti s nákupom v e-shope Lidl.sk? Vracali ste tovar alebo riešili reklamáciu? Napíšte nám do komentárov, ako ste boli spokojní s kvalitou produktov, dodaním tovaru, komunikáciou. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní, či nakupovať v tomto obchode.
Komentáre Pridať komentár
Čistá katastrofa predajňa Vráble nemienim pre vás pracovať ja som si prišla nakúpiť keď budem chcieť tovar blokovať tak sa u vás zamestnam obchod s miliónovýimi ziskami tu bude ešte zdierat aj ludi aby pre vás pracovali pre mňa za mňa si tam dajte desať pokladni kto chce nech použije ja teda nie co si to vôbec dovoľujete takto sa správať k zákazníkom ste povinný aby vám išla stále aj normálna pokladňa malo mate co nahradené ešte budete šetriť aj na predavačkach normálne som sa tak vytočila po mne nebude skriekat žiadna predavačka myslím ze zo zákona mate povinnosť aby išla vždy aj normálna pokladňa mňa nebude nikto zneužívať na prácu zdarma
Dnes som naposledy navštívila tento obchod. Predavačka opustila klasickú pokladňu a nahnala zákazníkov do samoobslužnej, že nám bude "pomáhať" Nakupovala som so 70r.matkou, ktorá nakúpila bez zľavy, keďže predavačka sa na ňu osopila, že použitie Lidl karty má hlásiť skôr. Nato som ja nechala svoj tovar v košíku, že odchádzame. Nedalo sa. Za pokladňami pribudla rampa, ktorá podmieňuje odchod naskenovaním pokladničného bloku. Keďže systém nefungoval, možno preto, že mama už lístok trocha pokrčila(rampa je novinka), privolala som nazlostenú predavačku, ktorá nám zúrivo vysvetľovala, ako sa to máme naučiť. No nebudem sa to učiť. Určite nie.
V stredu som si objednala tovar a v piatok bol už doma. Som na 1000%spokojna a môžem len každému odporučiť. Tovar bol v úplnom poriadku, už budem len tu objednávať, ešte raz moc ďakujem.
Aplikácia Lidl po poslednej aktualizácii softveru zo dňa 30.6.2024 nefunguje. Lidl to nezaujíma a nerieši to..
Na zákaznícku linku Lidl sa nedá dovolať alebo je to zbytočné, pretože nič nevyriešite.
Po príchode poľskej Biedronky bude mať Lidl vážne problémy.
Samoobslužné pokladne Lidl sú jedna veľká katastrofa. Sú to najhoršie pokladne, nedajú sa vôbec porovnať s pokladňami v Tescu a v Kauflande.
Naviac dnes sa v Lidli nedalo platiť v hotovosti, iba platobnými kartami.
Lidl je najhorší reťazec na Slovensku, súťaže vyhráva vďaka manipuláciám a klamaniu zákazníkov.
V predajni Lidl v D. Kubíne sa dnes nedalo platiť v hotovosti, iba platobnou kartou. To je porušenie zákona.
Dňa 6.7.2024 v poobedňajších hodinách sa v predajni LIDL v Námestove nedalo platiť za nákup v hotovosti. Rovnaká situácia bola aj v iných predajniach LIDL na Slovensku z dôvodu údajnej poruchy software.
V tejto predajni bežne klamú zákazníkov tým že nesprávne označujú tovar a ceny tovarov.
Za moju skúsenosť mám veľmi zlu recenziu na online shop !!! Volala som na zákaznícku linku a absolútne zavádzajúce informácie že budem kontaktovana a atd… nič nik nevolal nepísal ! Za mňa jedno veľké sklamanie aké im je ľahostajne hodnotenie zákazníkov….
Tak čo sa týka Lidlu dnes som tam bola naposledy nielenže majú v cenách bordel a arogantný personál ale čakáte pri pokladni aj 10-15 minút a hneď ako je rad na vás , tak si príde zákaznícka z ukrajinskou národnosťou a povie že jej nablokovali tovar bez aplikácie tak vy čakáte ďalej a začne blokovať tovar jej! To akože kde sme ? Halooo zobuďte sa! Pracujúci ľudia nemajú čas nie sme tu na výlete ako oni !
Prvá a posledná skúsenosť s Lidl online shopom. Už nikdy viac. Zakúpený tovar z dôvodu akčnej ponuky a hlavne že bol dostupný skladom v požadovanom počte 2 ks. Po dodaní tovaru na úhradu dobierkou bol 1 ks tovaru dodaný správne a v poriadku, druhý identický tovar bol však dodaný v neúplnom zložení a ešte k tomu nesprávne dodanými časťami, čím nebolo možné tovar zložiť do celku a správne využívať. Ako prvý kontakt reklamácie bol zaslaný email aspoň s 3 fotografiami ako dôkazom, keďže online formulár nepodporuje viac ako 5Mb veľkosti. Rovnako sa nikdy nedovoláte spojeniu s operátorom, je tam len samý odklad na stránky a podobné výhovorky. Aj napriek vyžiadaniu po prijatí prvého kontaktného emailu neuviedli svoj telefonický kontakt. Následne prišli na základe mojich podnetov od nich nezmyselné ponuky ako 20% zľava na zle dodaný tovar (k čomu prosím Vás, keď tento v danom stave nie je nijako možné použiť), rovnako pokiaľ nesúhlasím s danou zľavou mám poslať tovar poštou na ich adresu, zaplatiť poštovné a čakať na vrátenie financií formou poukážky, pričom majú identický tovar v ponuke skladom ale samozrejme už nie v akčnej cene. Na moju požiadavku aby mi teda poslali identický tovar za identickú cenu na dobierku, ktorú uhradím, tovaru skontrolujem aby sa problém neopakoval, obratom do originálneho obalu vložím predošlý zle dodaný tovar, doposiaľ neodpovedali a len sa vykrúcajú. Mňa vôbec nezaujíma, že im skončila akcia. Rovnako že ich dodávateľ zrejme zle tovar zbalil, či prípadne sem dodávajú v rámci akcií kto vie aké rozbalené - prebalené kusy z DE a okolia, len aby sa ich zbavili a ponúkli 20% dodatočné zľavy. Za mňa a túto skúsenosť to bola perlička ešte s nádychom arogancie vypisovateliek emailov zo strany Lidl online shopu ako v materskej školke. To je tak keď sa potravinové reťazce vidia v každej ri......a tvária sa, že sú online eshopy ako tradičné overené, ktoré majú síce o niečo vyššiu cenu ale rovnako kvalitné služby, tovar, kontaktné údaje, operátorov a prístup. Posledný krát a to nechodím ani do Lidl predajní, mám svoje dôvody. Ich online shop to len potvrdil.
Reklamačný a zákaznícky servis uviazol na bode mrazu. Reklamoval som na predajni produkt zakúpený v e-shope. Personál na predajni bol milý a ochotný. Reklamácia bola vybavená približne do 3 týždňov formou nového tovaru. Žiaľ nový tovar som ani nepoužil lebo bol poškodený a hneď som ho reklamoval. V podstate produkt ktorý som si zakúpil nebudem môcť používať viac ako 30 dní a teda som prišiel aj o peniaze. Keby si zakupim nový produkt tak ho do pár dní mám. Takto som poškodený zákazník a moja reklamácia sa predĺži na viac ako 30 dní.
Volali ste uz niekto na zakaznicku linku? ????Najprv nekonecne poucovanie a po cca 4 minutach pocuvania vam oznamia ze mate zavolat neskor a zlozia. Zas toto pocuvat? Na shope Lidl sa neda cez mobil vobec objednat tovar. Pri vyplnani a potvrdeni adresy sa vas to spyta ci je to vasa adresa a ci potvrdit zmeny. Aj ked tam ziadne nie su. A nacitava to a nacitava. Nedokonci objednavku. A ked napisete ze mate problem, odpisu ze problem mam ja. A to iste sa deje aj mojej manzelke. Horsi pristup som nezazil.
Dobrý deň. Chodíme k Vám nakupovať vždy v sobotu, ale keďže tat´o sobota bola štátny sviatok, tak sme išli s manželom dnes, t.j. 7.1.2024 do predajne Lidl v Nocim meste nad Vahom (Bzinska ul.). Nekúp prebieha vždy takto: nakúpime, ja zaplatím, manžel tovar vykladá do auta a ja sa idem prejsť s havinkou. Nikdy nekontrolujem účet, ale dnes, keďže na WC blok boli na rôznych miestach dve ceny, chcela som vedieť, akú cenu nám pokladníčka naúčtovala. Žiaľ, pokladničný doklad som si pozrela až doma, t. j. na Starej Turej, zistila som, že pokladníčka nám naúčtovala 3x ananás á 3,29€ (9,87€). Keďže pre nas, ako dochodcov, sa nám cena nepozdávala, sme ananás nekúpili. Dala som teda otázku vždy mi niečo pokladničky k cene niečo prihodia, alebo to dnes bola náhoda? Pre mna poučenie: vymeniť obchodný reťazec, ale dôsledne kontrovať účet už v predajni. Nie je to fér, keď pokladníčka prihodí niečo k účtu, či je to dôchodca (ako my) alebo pracujúci zákazník.
Dobrý deň. Chodíme k Vám nakupovať vždy v sobotu, ale keďže tat´o sobota bola štátny sviatok, tak sme išli s manželom dnes, t.j. 7.1.2024 do predajne Lidl v Nocim meste nad Vahom (Bzinska ul.). Nekúp prebieha vždy takto: nakúpime, ja zaplatím, manžel tovar vykladá do auta a ja sa idem prejsť s havinkou. Nikdy nekontrolujem účet, ale dnes, keďže na WC blok boli na rôznych miestach dve ceny, chcela som vedieť, akú cenu nám pokladníčka naúčtovala. Žiaľ, pokladničný doklad som si pozrela až doma, t. j. na Starej Turej, zistila som, že pokladníčka nám naúčtovala 3x ananás á 3,29€ (9,87€). Keďže pre nas, ako dochodcov, sa nám cena nepozdávala, sme ananás nekúpili. Dala som teda otázku vždy mi niečo pokladničky k cene niečo prihodia, alebo to dnes bola náhoda? Pre mna poučenie: vymeniť obchodný reťazec, ale dôsledne kontrovať účet už v predajni. Nie je to fér, keď pokladníčka prihodí niečo k účtu, či je to dôchodca (ako my) alebo pracujúci zákazník.
Lidl Fiľakovo-všetko je ok. okrem sbs.Nakupujem denne v Lidl, ale sa mi nikdy nestalo že by mi dal sbs otvoriť kabelku a prezrieť moje vece v nej.. Chodia tam ľudia s deťmi a najedia sa kým sa dostanú k pokladni a druhá partia ľudí, ktori len kradnúť. Prečo sbs nedosleduje takýchto? A mňe pri pokladni ide kontrolovať kabelku pri tom som nakup mala za pol vozíka. Je to pre mňa ponižujúce, lebo robím v štátnej sfére a vychovávam deti z detských domovov... A práve krádež je prvotné od inšpirovať ich, či z nutnosti alebo ako zlý zvyk.. Pan sbs hladajte lúpežov a krádežov s otvorenými očami!!! Lebo sa len robite, že niečo robíte ale nechcete vidieť čo a kto fakt si dáva do vrecka, do kabelky a do papule.
Bol som na nákup v Lidli v kezmarku Pán predavač menom ktoré mal na menovku je Patrik mi nablokoval dva krát zle ovocie a to z dôvodu že sa hrá na mobil
A plus obrovský bordel prosím vás robote dačo s tím pánom to není prví krát.
Dňa 4.10 som bol reklamovať zváračku ktorú som kúpil na eshope. Do vcil sa mi nik nevyjadril.. to naozaj čakať 30 dní na odpoveď. 5× som ju použil a prestala fungovat. Mal som ju dva měsíce.
Dobrý deň,ľudia chodia nakupovať k vám pomerne veľa. Krásna odmena ,mate aplikáciu.Otazka na prd.Ostatne obchody majú pre ľudí karty a vy cena tovaru na polovicu a keď nemáš aplikaci smola.Takze prosím pankov vvo vedení porozmýšľať ako to prepracovať. Alebo kupujúci čo tak odísť k inému predajcovi.Jedno viem nie ste v DM a AT kde maju všetci aplikáciu.No ale vy stým počítače jak dobehnúť Slovákov. ĎAKUJEM že začnete rozmýšľať.
Dobrý deň. Mám nemilu skúsenosť lidl Sobrance pri nákupe my predavač nechcel vydať peniaze,z 150e výška nákupu 121.8 e , takže výdavok 28,2 my nechcel vrátiť , až po doraznom upozornení my peniaze vydal. Správanie personálu ku zákazníkom je neslušné, pri ďalšom nákupe som sa slušne spýtal či môžem platiť stravnymi lístkami, tak personal my odpovedal nemiestne či budem mať peniaze na doplatenie!!!! Personal je drzý a manažment je veľmi nevyhovujúci pri problémoch zákazníkov.
Tovar v akcii zakúpený na Lidl kartu sa má automaticky aktualizovať!! Zavadzate zákazníkov a klamete a oberate o peniaze.Druhe obchodné centrá to majú automaticky pri načítaní karty.Zacinam sa vyhýbať nákupu v Lidli pre vaše nečestné správanie k zákazníkovi!!!!
Prosím Vás začnite konečne označovať jablká. Nejaké čísla nalepiť na sáčok by nezaškodilo. Nie je možné aby pokladnička miesto 0,99 eura uctovala 2,49 človek si nevšimne len doma 10 km.Móžem reklamovať do vetra.A tu Vašu aplikáciu si strčte.Prečo nemáte nejaké karty napr.ako Bila.Človek nemá chuť chodiť už ani kupovať k Vám.Som nad mieru nespokojná. A určite nie som sama ,klame sa u Vás jak v osade .
Som sklamaná s Lidl reklamácie, už 2 mesiace čakám na vrátenie mojich peňazí za pokazený tovar a stále nič neprišlo. Už nikdy viac nebudem objednávať z Lidl- shopu.
Strašná skúsenosť a veľké sklamanie. Nikdy viac nebudem nakupovať cez Lidl shop. 3x mi stiahli peniaze. Tovar doručený na dva krát. Stále čakám na platbu skoro 40 e ktorú mi nechcu uvoľniť len sa vyhovárajú na infolinke že mám poslať email a keď pošlem ďalšie výhovorky že peniaze sme vám uvoľnili na účet a stále ich nemám na účte je to už skoro mesiac a neviem sa pohnúť..
Dobrý deň, toto je druhýkrát, čo sa ozývam so sťažnosťou a ozvala som sa aj v obchode Lidla v Rimavskej Sobote. Žiaľ, niektoré pokladníčky si neplnia svoje pracovné povinnosti adekvátne a spôsobujú tým zákazníkovi ujmu. Dnes počas skenovania môjho nákupu pani v pokladni počítala súčasne nejaké stravné lístky (asi z predchádzajúceho nákupu) a keď som sa jej opýtala, či mi naskenovalo aplikáciu, odpovedala úchytkom, že áno. Radšej som sa opýtala druhýkrát, no asi som ju v jej súbežnej činnosti vyrušila, takže už dosť nevrlo znova odvrkla, že áno. Po zaplatení v hotovosti pozerám bloček, no žiaľ, apku nezobralo a ja som teda nevyužila kupóny, kvôli ktorým som nákup robila. Vrátila som sa k pokladni (bola to otázka necelej minúty) a opýtala som sa pani, prečo mi dvakrát povedala, že apka je oskenovaná, keď to nebola pravda. Osopila sa na mňa, že kartu si mám sama skenovať a že ona sa o to nestará. Navyše, že si to nemôže pamätať, že som u nej platila. Teda, vrchol bezočivosti. Akékoľvek popretie krátkodobej pamäti. Je fakt, že si ma nemohla pamätať, lebo po celý čas pri pokladni nezdvihla zrak a nepozrela sa na mňa, asi končila službu a musela sa venovať dôležitejšej činnosti než je poriadne vybavenie mojej platby. Už pri mojej poslednej sťažnosti touto cestou som si povedala, že do Lidlu viac nevstúpim. Napriek tomu som slovo nedodržala a chodím tam rada nakupovať, lebo tovar, ceny a v neposlednom rade aj vernostný systém sa mi páčia. Prekáža mi však tá hanba pri vybavovaní reklamácie, kedy na mňa čumeli všetci zákazníci, ako sa snažím zastať sa svojich práv. Pokladníčka nakoniec privolala iného zamestnanca, podstatne mladšieho, ktorý k mojej maximálnej spokojnosti vybavil vec a vrátil mi schodok, o ktorý by som bola prišla. Hoci to bolo tentokrát len 1,20 eur, toto sa deje danej panej na môj vkus často. Chválim jej mladšieho kolegu, on sa mi dokonca za ňu aj ospravedlnil, zatiaľ čo ona ma len zhadzovala a zbavovala sa viny dosť primitívnym spôsobom. Je mi ľúto, že som musela zažiť takýto nepríjemný sobotný nákup. Tentokrát ozvala, avšak párkrát predtým som bola ticho a povedala som si, že každý, aj pokladníci majú problémy, môže sa stať chyba (len pre zaujímavosť, u tejto istej panej sa mi stalo, že jedny párky mi naskenovala omylom desaťkrát, no zistila som to až na chate, preto som oželela 6 eur navyše, cesta späť mi nestála za to, teraz ľutujem, mala som sa vrátiť). Ako som už spomínala, napísala som sa Vám teraz druhýkrát a voči inej pokladníčke, s ktorou nemám prvú zlú skúsenosť. Žiaľ, pred platením pri pokladni v RS si musím vyslovene pozrieť, kto v pokladni je, či nie jedna z veľmi pravdepodobných trouble-makeriek, alebo iným riešením je nechodiť do Lidlu vôbec. Naozaj ma to úprimne mrzí. Celý môj dojem vylepšil len jej kolega, veľmi ochotný a slušný. Ďakujem za prečítanie týchto riadkov.