Hej.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Pôsobenie Hej.sk sa na slovenskom trhu datuje od roku 2003, kedy bola otvorená prvá pobočka a spustený internetový predaj. V súčasnosti je jedným z najväčších internetových eshopov v našej krajine.
Spoločnosť je členom skupiny HP TRONIC, ktorá združuje aj ďalšie významné zahraničné internetové obchody. Medzi nimi aj kasa.cz, ktorá na českom trhu pôsobí už od roku 1999. Na poľský trh sa e-shopu podarilo preniknúť v roku 2005.
Hlavným cieľom hej.sk je spokojnosť zákazníkov. Obchod sa preto zameriava nielen na vytváranie čo najširšej ponuky tovaru od renomovaných dodávateľov, ale aj na udržiavanie prijateľných cien a vysokého štandardu služieb. Úspechy v plnení týchto cieľov potvrdzujú aj certifikáty Slovenskej asociácie pre elektronický obchod.
Hej.sk patrí k firmám, ktorým záleží na spoločensky zodpovednom podnikaní, o čom svedčí aj ich zanietenosť v rôznych charitatívnych a ekologických projektoch. Názory a priania zákazníkov má na starosti tzv. ochranca práv zákazníkov (resp. zákaznícky Ombudsman), ktorého úlohou je neustále zlepšovať služby a sortiment obchodu.
Doprava, cena dopravy, platba
V rámci objednávania tovaru si zákazník môže zvoliť taký typ (platenej) dopravy, aká mu najviac vyhovuje: balík na poštu, doručenie kuriérom, špedičnú dopravu (tovar nad 30 kg), službu Komfortná doprava (spojenú so službou vynesenia tovaru) či osobný odber zdarma v HEJHOUSE alebo vo výdajni tovaru (Senec). V kamennom obchode HEJHOUSE si môže zákazník tovar zakúpiť aj bez objednávky – je však nutné, aby bol skladom v konkrénom meste.
Hej.sk ponúka aj možnosť, ktorá ho odlišujú od konkurencie. Ide o tzv. Osobný odber EXPRESS, vďaka ktorému si vie zákazník vyzdvihnúť svoj tovar v bratislavskom HEJHOUSE do 4 hodín po odoslaní objednávky (aj počas víkendov a sviatkov). Týmto spôsobom si môžete vyzdvihnúť tovar objednaný z webových stránok, tovar si však môžete vybrať a objednať aj priamo v predajni.
Obchod ponúka pri nákupe nad istú sumu aj dopravu zadarmo. Informáciu o dopravu zadarmo nájdete pri konkrétnych produktoch.
Cena dopravy sa pohybuje od 3,90 € do 14,90 eura. Zaplatiť možno všetkými dostupnými spôsobmi – či už v hotovosti (pri preberaní tovaru – platba za dobierku je 1,20€), kartou (na predajni alebo online), bankovým prevodom alebo aj na splátky. Spôsob dopravy a platby si zákazník zadáva priamo počas objednávky.
Odvoz starého spotrebiča
Nie každý e-shop vám pomôže s odvozom starého nepotrebného spotrebiča. Hej.sk sa o túto starosť postará za vás, ale iba v tom prípade, ak si túto službu v nákupnom procese objednáte. Akceptovaný bude iba kompletný, nerozobraný a nepoškodený spotrebič.
Služba je dostupná iba pre tých zákazníkov, ktorí si ako typ dopravy zvolia špedičnú, resp. Komfortnú dopravu.
Skúsenosti a recenzie
Na webe heureka.sk sa tento e-shop teší veľmi pozitívnym hodnoteniam – zákazníci vyzdvihujú najmä výhodné ceny, dostupnosť tovaru, rýchlosť vybavenia objednávky, výbornú komunikáciu a precízny prozákaznícky prístup (aj v prípade vybavovania reklamácií).
Medzi najčastejšie diskutované negatíva patrí skúsenosť s dodaním tovaru kuriérskou alebo špedičnou službou, nedostatočné pokrytie pobočkami či slabšia informovanosť personálu na pobočkách.
Zľavové kupóny
V internetovom obchode hej.sk môžete nakúpiť ešte o niečo výhodnejšie vďaka zľavovým kupónom. Obchod ich poskytuje ako bonus alebo kompenzáciu v rámci rôznych akcií. Zľavový kód môžete získať v papierovej, elektronickej podobe alebo ako súčasť obchodnej ponuky (newslettera).
Uplatniť zľavový kód je veľmi jednoduché. Najprv si vyberte tovar, vložte si ho do košíka. V 1. kroku objednávky do políčka "Uplatniť zľavový kód" napíšte kód kupónu, ktorý chcete uplatniť a potvrďte tlačidlom VLOŽIŤ.
Aktuálne platný zľavový kód (zľava 10 eur pri nákupe nad 200 eur) je "AF-HEJ-193".
Dostupnosť tovaru
Zákazník nájde informáciu o termíne doručenia v detaile každého produktu. Veľké množstvo produktov si zákazník vie vyzdvihnúť v deň zadania objednávky (informačný čas vyzdvihnutia nájde taktiež v detaile produktu). V prípade doručenia kuriérom alebo špedičnou službou je lehota dodania približne 2 až 3 pracovné dni.
Objednanie a vrátenie tovaru
Aby sme si overili v praxi, ako obchod naozaj funguje, spravili sme testovaciu objednávku. Do košíka sme si vložili automatickú práčku Electrolux za 399 €. V nákupnom procese sme si vedeli zvoliť aj možnosť predĺženia záruky (+1, +2, +3 roky), ale i Poistenie náhodného poškodenia. Následne sme si zvolili špedičnú dopravu zdarma a platbu na dobierku.
Objednávku možno odoslať aj bez registrácie do e-shopu. Zhrnutie objednávky je zákazníkovi doručené mailom hneď po jej odoslaní. O celom procese vybavovania objednávky sme boli informovaní mailom, po expedovaní tovaru sme zásielku vedeli sledovať v systéme kuriérskej spoločnosti. Tovar nám bol doručený nasledujúci pracovný deň.
S procesom vybavenia objednávky sme boli spokojní. Keďže išlo o testovaciu objednávku, tovar sme spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy vrátili v 14-dňovej lehote predávajúcemu. Lehota vrátenia peňazí (do 14 dní odo dňa doručenia formuláru a tovaru) bola e-shopom hej.sk dodržaná.
Reklamácia
Reklamácia tovaru, ktorý nesplnil očakávania, resp. sa pokazil ešte v záručnej dobe, je v dnešnej dobe bežná. Reklamovať tovar môže každý do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. S reklamáciou v internetovom obchode hej.sk nemáme osobnú skúsenosť, avšak z recenzií zákazníkov je zrejmé, že komunikácia s obchodom ohľadom reklamácie je bezproblémová a prebieha veľmi rýchlo.
Treba nájsť autorizované servisné stredisko vo vašom okolí a kontaktovať ho. K reklamáciu potrebujete doklad o kúpe, záručný list a detailný popis závady. Na posúdenie reklamácie a opravu výrobku má servis zo zákona 30 dní.
V prípade, že sa vo vašom okolí nenachádza autorizovaný servis, treba kontaktovať e-shop mailom (reklamacie@hej.sk), ktorý vám zašle informácie o ďalšom postupe. Tovar treba na určenú adresu poslať spolu s popisom závady (vyplnený reklamačný formulár), záručným listom a dokladom o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list, v prípade, že záručný list nebol vydaný.
Kontakt
Korešpondenčná adresa:
ELEKTROSPED, a.s., Logistické centrum Senec, Prologis Park Senec, Diaľničná cesta č. 6, budova DC 10B, 903 01 Senec
Fakturačná adresa:
ELEKTROSPED, a.s., Pestovateľská 13, 821 04 Bratislava
e-mail: info@hej.sk
telefón: 02 2025 1000 (Po – Pi: 8.00 – 21.00, So – Ne: 9.00 – 21.00)
Vaše skúsenosti a otázky
Máte otázku, prípadne sa chcete podeliť o svoju skúsenosť? Napíšte nám svoje pripomienky do komentárov. Prezraďte nám, ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia alebo vrátenie tovaru. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom sa rozhodnúť. Za čas, ktorý venujete komentovaniu, vám vopred ďakujeme.
Komentáre Pridať komentár
Hej.sk už nikdy viac! Pokiaľ niečo nereklamujete, nezistíte. Komunikácia nulová, ignorovanie mailov, reklamovaný tovar mi bol "opravený", no došiel v ešte horšom stave (Autokamera Lamax T6, obraz ani nenačítalo a ak aj náhodou áno, po pár sekundách vypol.). Znova teda platím nie lacné poštové a reklamujem 2x. V budúcnosti určite nebudem riskovať a objednávať z Hej.sk! VEĽKÉ SKLAMANIE!
ja som si dneska objednal sluchatka ktore neboli lacne ale chcel som ich tak som ich kupil a napisalo ze hotovo peniaze z uctu odysli a o pol hodiny napisalo obchod neuspesny a ze nedostaly peniaze este mi neodpisali zatial velmi zle
Maximálna nespokojnosť!
Objednala a uhradila som si mikrovlnnu rúru aj s platbou poštovného.
Doručenie bolo rýchle, čo som bola milo prekvapená.
No po zapojení som zistila, že mikrovlnná rúra je pokazená.
Ohrev vôbec nefungoval. Hneď v ten deň som kontaktovala obchod, že mi doručili nefunkčný tovar. A žiadam teda vymeniť za funkčný. Oni ma však odbili s tým že sa mám buď dostaviť na vydajné miesto (najbližšie 35km),alebo zaslať poštou bud na reklamáciu (30dni) alebo s odstúpením zo zmluvy (14dni) Keďže mikrovlnná rúra vážila cez 11kg za poštovné som opäť platila takmer 10€.
Zostala som bez peňazí aj mikrovlnky. Pýtala som sa kto mi preplatí náklady na poštu a odpoveď bola :pak si můžete dát požadavek na reklamácii.
Samozrejme som odstúpila od zmluvy a teraz čakám na ich vyjadrenie a tiež peniaze, za ktoré si následne kúpim mikrovlnku.
Tento obchod vôbec neodporúčam a o komunikácii, či riešenia problému vôbec nehovorím
Tento obchod NIKDY VIAC. Zial som sa neponaucila prvy krat, ze cas dodania tovaru nemaju sancu splnit, kedze tovar (objednavam si casto rozne krmiva pre psa) zozbieravaju z viacej miest. Objednala som si druhy krat, cas dodania bol pisany v pondelok, tovaru som sa dockala o dva tyzdne nato, lebo jednu vec stale nemohli zohnat, ponukli mi moznost stornovania polozky, ze mi dopredu zaplatene peniaze vratia, suhlasila som. Tovar som obdrzala, peniaze nevratili, za to mi prislo viacej pamlskov a nejaka divna faktura na dalsich 8 EUR ci kolko. Pamlsky som brala ako kompenzaciu, nakolko som ich urgovala, meskali s dodanim a nedodali vsetko a peniaze za nedodanu polozku nevratili. Po case ma kontaktovali, ze im dlzim 8 EUR a ziadaju to zaplatit. Poslala som ich kade lahsie, s tym, ze ja som svoj objednany tovar zaplatila. Napokon priznali chybu, ospravedlnili sa ale ze aby to mali uctovne v poriadku, ze nadalej by chceli aby som im to zaplatila a daju mi 10eurovy kupon na dalsi nakup. Ako keby som mala este niekedy zaujem u nich nakupovat. Neskutocna drzost toto.
Odporucam
Odporucam
Odporucam
Nepríjemná skúsenosť s nákupom na hej.sk: Prvýkrát mi bod dodaný nesprávny tovar. Upozornila na to, že produkt má pridelené 2 kódy, priložila fotky, odoslala naspäť a opakovane mi ten istý nesprávny tovar vložili do obálky a odoslali. Vrátila som naspäť. Žiadne ospravedlnenie a momentálne po 2 mesiacoch od prvej objednávky nemám preplatené všetky náklady na poštovné, na čo som už niekoľkokrát opakovane upozornila. Neochota, nereagovanie na maily, klamanie spätného kontaktovania, všetko zle. Doteraz najhorší priebeh internet. nákupu
Neodporúčam nakupovať v HEJ. Zakúpila som kombinovanú chladnicku BEKO v auguste , na 3 deň bolo jasne ze nechladi, aj keď mrazak mrazil. Postup som si naivne predstavovala tak, ze produkt mi odvezú a dovezú novy. Službu som si zaplatila s donáškou a odvozom obalu. Nestalo sa tak, odkazali ma na servis BEKA kde som sa dovolala na 3 deň. Síce ponúkali možnosť volania naspäť ale nezavolali mi, majú aj formular na svojej stránke, ktorý sa neda po vyplneni odoslat. Keď som sa konečne dovolala, pani mi oznámila, ze uvedene sériové číslo nemajú v databáze a musí to preveriť. Preveruje to už cely deň. Je leto a som bez chladničky.
Neodporúčam nakupovať v HEJ, a ani výrobky BEKO.
Nikdy nikto si od tejto spolo'nosti si ni' neobjednavajte!!! Tovar mi dosiel včas ale bol poškodený od výroby. Hneď som kontaktoval predajcu a to uź je problém. Iné firmy na druhý deň poslú nový tovar a kurierovi vratite starý no tato nie. Odstupenie od zmluvy pošta atd. Udajne majú na stranke aj formulár na odstúpenie od zmluvy no zatial som nenasiel. A som zvedavy ako šikovný budú s vrátením peňazí.
Stornoval som priamo na pobocke HejHaus BA 15.4.2020 objednavku uharednu platobnou kartou Online, zajtra to budu dva tyzdne ale peniaze doteraz nevratili. Pisal som na reklamacie aj info (bez odozvy) dovolat sa nie je v ludskych silach. Doterz som s nimi nemal problem ale je pravda,ze som u nich nikdy nic nereklamoval.
Dojde mi to ako podnikanie v 90kach, normalne nerozumiem..
O.k moj posledny nakup, zlata Alza.
Stornoval som priamo na pobocke HejHaus BA 15.4.2020 objednavku uharednu platobnou kartou Online, zajtra to budu dva tyzdne ale peniaze doteraz nevratili. Pisal som na reklamacie aj info (bez odozvy) dovolat sa nie je v ludskych silach. Doterz som s nimi nemal problem ale je pravda,ze som u nich nikdy nic nereklamoval.
Dojde mi to ako podnikanie v 90kach, normalne nerozumiem..
O.k moj posledny nakup, zlata Alza.
ROZHODNE NEODPORÚČAM !!! - Na sľúbený termín doručenia sa vôbec nedá spoľahnúť, objednaný tovar súrne potrebujem a už dávno som ho mala mať doručený, no nemám ani len informáciu o tom, v akom stave je moja objednávka + na infolinku sa vôbec nedá dovolať (ani ráno, ani doobeda, ani poobede, ani večer) a na maily ani na správy na FB nikto neodpovedá. Nezvyknem dávať negatívne recenzie, ale s touto negatívnou skúsenosťou sa musím podeliť. Ak si chcete byť istý, že tovar naozaj dostanete tak, ako je vám sľúbené - ušetrite si možné komplikácie a nakúpte radšej inde.
ROZHODNE NEODPORÚČAM!
Zaplatila som za tovar pred 9 dnami, doteraz mi neprisiel ziadny email o dodani tovaru. Na zakaznicky servise sa dovolat neda, lebo presne v 20:10 minute Vas system vypne. Na info@hej.sk sa tiez neoplati pisat, mi stale nikto neodpisal. Cez fb stranku je to to iste! Takze dufam, ze sa dockam mojho tovaru. Otrasne! Este raz NIKDY VIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pripájam sa k negatívnemu hodnoteniu, namiesto platenia reklám by ste mohli zapracovať na tom, aby to, čo propagujete aj bola pravda. Objednávku ste mi po dni iba tak zrušili, napísali ste, že radi sa mi budete venovať a už hodiny sa snažím dovolať. Pochybujem, že vkuse sa venujete nejakému zákaznikovi a ak hej, tak by ste si to mohli tak zariadiť, aby to „množstvo" vaších zákazníkov bolo spokojné.
Už niekoľkokrát som objednával z hej.sk a nikdy som nemal problém. Či už išlo o psie žrádlo, vysávač alebo kanvicu na kávu, komunikácia obchodu bola príjemná a dodanie rýchle, do pár dní som mal tovar doma. Má super popisy produktov, vždy sa dozviem, čo potrebujem.
Totálna neschopnosť tohto portálu, od komunikácie, cez kvalitu až po dodanie.. Absolútne neodporúčam !!!
Najhorší internetovNajhorší internetový obchod. Už pri osobnom odbere .. prišli sme si s priateľkou pre americkú chladničku – najprv nám chcel zamestnanec len vyhodiť pred vchod chladničku ktorá mala 110 kg . keď že mal vysokozdvižný vozík musel som ho prosiť aby mi ho naložil na vozík nech nemusíme zdvíhať chladničku s priateľkov.. po trucovaní to nakoniec spravil aj to tak nasrato že skoro mu padla chladnička na auto a na mňa. Nakoniec sa to podarilo ... o 4mesiace neskôr sme už riešili reklamáciu po mesiaci nám nikto z Hej . sk nevie dať vyjadrenie, na infolinke sa im nedá dovolať a aj keď sa podarí tak nemajú žiadne informácie ohľadom reklamácie ale dajú mi vedieť ... čakám už 1 mesiac a 1 týždeň ...
Ja som si od Hej kúpil tv LG,dobrá cena,dodanie načas,tv zabalený v bublinkovej folii,príslušenstvo v pohode.Pri dodaní kuriérom som skontroloval foliu,žiadna diera.Tv som nainštaloval. hral ale na obrazovke bola nejaké,, ikona..cez 1/4 obrazovky imitovala .rozbitý displej.Až potom som si všimol v obale,krabici dieru ako prst,pouhládzané,aby to moc nebolo vidieť.Tak som napísal na technickú podporu LG, priložil som fotku obrazovky s ,,ikonou,,a odpísali mi,že to signalizuje mechanickú poruchu na panely.Tak som tv vrátil do 14 dní bez udania dôvodu.peniaze mi poslali na účet.Tak som si kúpil nový LG,ale aké bolo moje prekvapenie,keď som dostal tv zabalenú len papierovej krabici,bez folie.Pýtal som sa predajcu na foliu,ale mi bolo povedané,že tak to dostávajú od výrobcu.Takže,diera v krabici?Žiadný problém.U Hej zabalíme do folie a zákazník dokazuj,že chyba není na tvojej strana.Takže veľký pozor u Hej.
Ja som maximalne spokojny velmo odporucam komunikacia,a aj dodany tovar je kvalitny mobilny telefon uz mam polroka a vsetko ide ako ma to iste aj kavovar tiež sa nepokazil ani nic take sluchatka tiez ficia maju 2 mesiace zatial som spojny s hej.sk
zlá skusenosť, tovar objednaný pred týžnom.- mixer s filtračnou kanvicou. platbu som zaplatila prevodom v ten isty den ale platba im nedosla....Neunuvali sa napisat mail ze neobdrzali platbu, Dovolat sa im neda. A posielala som mail s dokladom o platbe, tak to posielali overiť..Ďalšie dni čakania . Uvvvdim vysledok , inak sa stazujem vyssie
S uvedeným obchodom mám zlú skúsenosť reklamoval som pokazenú kolonžku, hej.sk už nemá v Žiline svoju pobočku a tovar som reklamoval v predajni datartu. To znemená, že už na začiatku ste odstavený od akéhokoľvek kontaktu zo zástupcom tejto spoločnosti. Následne mi prišlo vyrozumenie, že reklamáciu neznali nakoľko servis uviedol, že som porušil manuál a vystavil som kolonožku vhlkému prostrediu. Sevisak to vyvodil z toho, že vo vnútri našiel prach a na blatníkoch mala byť hlina. O tomto samozrejme vyhotovili foto. Samozrejme, že nemáte šancu sa vyhádať, že takéto dedukcie sú úplne scestné a nepreukazné, nakoľko pri prijímaní tovaru do reklamácie toto nik neriešil a nedokumentoval. To znamená keď si servisák bude tvrdiť hocijakú stupiditu, tak nemáte šancu, lebo len oni majú pravdu. Keď so namietal, že sú tam otvory cez, ktoré sa tam prach dostane , vôbec na to nereagovali a do nekonečna sa skrývali za to, že servisák neuznal opravu ako reklamáciu. jAle boli šľachetní nakoľko mi ponukli opravu základnej dosky za 120,- EUR, kde sa bežne opravuje za 70,- EUR. Už u tejto spol. nebudem nakupovať, nakoľko je alibistická a má pripravené pasce na zákazníkov.
Mobilný telef=on - HEJ
Po zakúpení prestal nabíjať, 1. reklamácia - oprávnená výmena baterky, po prevzatí stále tá istá závada, obratom 2. reklamácia, neuznaná - už nie baterka, ale USB konektor / cca 30 €/ , komunikácia so spoločnosťou - treba poslať na reklamáciu opäť, aby autorizovaný servis sa vyjadril k závade / asi to 2 krát pozeral bača Jano /, mám si k chybe nájsť znalca .... Už nikdy nenakupovať
Komunikácia s obchodom je na vysokej úrovni, nemal som problém. Vytkol by som jedine fakturovanú službu, ktorú som nedostal ("doručenie nasledujúci deň" - tovar prišiel po troch dňoch, za čo sa aj ospravedlnili, ale peniaze za nedodanú službu nevrátili) a nedodržanie dojednanej služby "Volať hodinu dopredu" (tu som sa, žiaľ, vysvetlenia ani ospravedlnia nedočkal). Jedná sa o drobnosti, ktoré v konečnom dôsledku nespôsobia problém, ale tieto ponúkané služby navyše som si zvolil z určitých dôvodov.
Tento obchod absolútne neodporúčam.Tvrdili mi že nemajú úhradu, ja sa pýtam ako ved pri nákupe udávate číslo karty a oni si stiahnu peniaze, z účtu peniaze odisli pred týždňom a oni tvrdia, že ich nemajú.Zrušila som objednávku a povedali mi že mi peniaze vrátia no som zvedavá kedy a aké peniaze tie čo akože nedostali? podvodníci a klamári
Prečítal som si Vaše negatívne komentare a to mi stačilo aby som stornoval objednávku a to som tovar nemal ešte ani doma.Zaráža ma ked je pod tovarom napísane IHNED K ODOSLANIU a oni ani po troch dnoch tovar neodoslú!!!!!!!!!!!!!!!Ako tu jeden komentator napisal-HNUS a NIKDY VIAC!
Neodporúčam nákup cez tento internetový obchod. Pri reklamácii notebooku som tovar musel odovzdať na danú pobočku kde je daný servis na konkrétny tip výrobku. Reakcia na emaili žiadna, dovolať sa nedovoláte nikomu. Po mesiaci odpoveď že je to opravené a možem si vyzdvihnúť tovar opäť na moje náklady a to je už maximálna drzosť takze nikdy viac.
Prvý a posledný krát. Kúpila som si šijací stroj za vyše 200€ a slúchátká. Okrem faktu že si vypýtali poštovné (všade inde sa za tak velký nákup poštovné neplatí) tie slúchatká po pár dňoch prestali fungovať. Nič sa nedeje, možno len zlý kus... obchod to nemohol očakávať.... čož ma ale dorazilo bolo, že som im napísala recenziu, ktorá nebola ani tak zlá "Slúchatká ok, len holt prestali fungovať... stane sa..." a mali tú drzosť to ani neuverejniť.
Takže, drahé Hej.sk....choďte do pekla
Vidím že je tu viac nespokojnosti ako spokojnosti. Žiaľ, aj ja mám s nimi veľmi zlú skúsenosť. Prišla mi Power bank od xiaomi 16000 mAh. Nedala sa nabiť do plna, proste to nešlo. Načo mi je taká nabíjačka, ktorá nedokáže byť nabitá na maximálnu kapacitu. Už mi dve reklamácie neuznali tak sa chystám na tretiu. Miesto toho, aby to buď opravili alebo vymenili zdržujú už 2 mesiace a nemám ani nabíjačku a ani peniaze.
NIKDY VIAC HEJ.sk.- absolutne sklamanie. Objednala som si tovar, velmi potrebny do domacnosti,- odpadkovy kos - cize ako naozaj bez toho je velmi tazke fungovat! Preto som si dala pozor pri objednavani, kedy mi bude dodany. Videla som ze niekolko dni, ale sak ok vyhovoval mi rozmermi a nemohla som najst taky ani podobny. Takze som sla do toho. ked prisiel den dorucenia, som im voala ze kde to je, kedy to pride....a pani na zákazníckej linke, ze to pozrie a da vediet. POtom mi dala info ze to slovenska posta este nprebrala, zial lebo je akica BLACK friday. Ako mna po pravde nezaujima, ze sa hrnu do velkej akcie a nemaju zvladnutu logistiku. Samozrejme na mna skusala klasicke vyskolene keci . ´Dorucenie od objednanie 2 TYZDNE! tak odporucam kazdemu NENAKUPOBVAT TAM ak sa ponahlate.
Mam uz vela skusenosti s roznymi internetovymi obchodmi. HEJ.sk bol zatial najhorsi!!!!
Neodporucam vam si tam vobec nieco objednať. Reklamacne oddelenie tam nefunguje vobec a nedockate sa nahrady za skodu, ktoru sposobili. Hociktory internetovy obchod je lepsi, nez tito podvodnici.
Vracal som produkt v lehote 14 dní, zabalil som ho odoslal späť a do pár dní mi poukázali peniaze na účet. Možno pri reklamácií majú iný postup, ale Hej.sk nevidím, ako problémovú spoločnosť.
Pri reklamacii nefunkcneho vyrobku ma spolocnost problem vratit peniaze, vyhovaraju sa na dovolenky, ze overuju situaciu (dva tyzdne overuju situaciu a nic neoveria), neopisuju na maily a podobne. Dva mesiace zadrzuju moje peniaze!!!
Nikdy nekupujte nic cez hej.sk
NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ Z HEJ.SK
Dôvod: po kúpe mobilu Lenovo K6 Note som zistil vadu zle fungujúceho mikrofónu, keďže účastník hovoru na druhej strane ma veľmi zle počul. Ihneď som vadu reklamoval, reklamáciu uznali, ale vada sa naďalej prejavuje. Opätovná reklamácia bola ZAMIETNUTÁ. Pred podaním tretej reklamácie som túto situáciu telefonicky konzultoval s operátorom hej.sk, ktorý na základe rozhovoru prostredníctvom vadného telefónu, potvrdil zlú kvalitu hovoru. TRETIU reklamáciu tiež ZAMIETLI! Mám nefunkčný mobil za 239,- €. Firme hej.sk touto cestou veľmi pekne ďakujem.
P. S.: Ak máte zbytočné peniaze a čas, vrelo odporúčam nakupovať v hej.sk.
Ak vám prišiel nový objednaný tovar nefunkčný alebo inak ste s ním neboli spokojný, bez udania dôvodu ho môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia (prípad nákupu cez internet), tlačivo odstúpenie od zmluvy sa nachádza priamo na stránke Hej.sk Ak vám predajca do 30 dní nedá žiadne vyjadrenie, ako bude pri reklamácií postupovať, máte právo na vrátenie peňazí alebo výmenu za nový tovar. Ak vás predajca informoval o ďalšom postupe vašej reklamácie a má na stránke uvedený zoznam servisných stredísk, v prípade menšieho tovaru zasielate tovar tam , keďže ste boli pri uzatvorený kúpnej zmluvy s touto skutočnosťou oboznámený. Ak sa jedná o veľký spotrebič, spoločnosť zvykne poslať servisného technika priamo k spotrebiteľovi. Ak máte pocit, že spoločnosť nepostupovala podľa predajných podmienok, ktoré má uvedené na svoje stránke môžete sa obrátiť na SOI-ku. Osobne mám s touto spoločnosťou iba jednu skúsenosť, vrátenia tovaru do 14 dní a všetko prebehlo v poriadku. Po zaslaní balíčka s tovarom (náklady spojené s dopravou si hradíte sami) a priloženej podpísanej zmluvy o odstúpení mi poukázali späť celú sumu za tovar na môj účet.
dobry den ja by som tiez rad napisal ze som spokojny len opak je pravda tovar mi prisiel nefunkcny a pri otazke na reklamaciu som sa dozvedel ze musim dorucit tovar do ba co je 140 km takze ked tu pisete aky ste spokojny budzte radi pokial sa tovar nepokazy lebo potom bude problem ja osobne a odporucim kazdemu koho poznam nekupovat na hej.sk kazdy ini obchod je lepsi
Tovar som po par dnoch reklamoval a do 30 dni nebola reklamacia vybavena,takze moj prvy a aj posledny nakup
Ja som s nákupom maximálne spokojný. Musím pochváliť tento obchod, nakoľko som mal v minulosti dosť problémy s eshopmi. Hej.sk mi dodal tovar hned na druhý deň, mal som aj dopravu zadarmo, nakoľko som vystihol akciu. v deň objednávky mi ešte telefonovala nejaká pani, hovorila po česky a uistila sa, že nepotrebujem sáčky do vysavača, nakoľko ten model, čo som si objednal, ho nemal v balení. viem že im ide o predaje ale toto mi pomohlo. Nakúpim aj nabudúce.