Eobuv.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Eobuv funguje už viac ako 20 rokov. Ide o jednu z najväčších poľských firiem, ktorá sa zaoberá predajom obuvi, kabeliek a doplnkov. Ponúka viac ako 458 značiek a 50 000 modelov topánok a kabeliek rôznych značiek i cenových kategórií.
Obchod sa teší zo strany zákazníkov priaznivým hodnoteniam, väčšina ho odporúča kvôli kvalite tovaru i služieb. Firma pôsobí okrem Poľska a Slovenska v ďalších 14 krajinách vrátane Českej republiky a Maďarska.
Doprava, cena dopravy, platba
Eobuv, ako každý moderný obchod, ponúka niekoľko možností doručenia i platby. Môžete si vybrať, či vám má balík doručiť Česká pošta (ak už balík prekročil hranice, tak ho dopravuje Pošta SK), alebo kuriér DPD. Orientačná doba doručenia je v prípade pošty 48 h, v prípade kuriéra je to 24 h, platí to len pre pracovné dni.
Za tovar môžete zaplatiť prevodom na účet, kartou, prostrednístvom PayPal a na dobierku. Dobierka je spoplatnená sumou 3, resp. 6,7 eura, podľa toho, či vám tovar doručí kuriér, alebo pošta.
Doprava zadarmo
Objednávky v celkovej hodnote nad 25 eur budú doručené úplne zdarma (platí to len pre platbu vopred). Ak si objednáte tovar za menej ako 25 eur, zaplatíte za dodanie kuriérom pri platbe vopred 2 eurá a za dodanie poštou 5,5 eura.
Skúsenosti a recenzie
Po prezretí recenzí na portáli heureka.sk a rôznych fórach môžeme konštatovať, že zákazníci sú s obchodom Eobuv do veľkej miery spokojní. Pozdáva sa im nielen výber tovaru a ceny, ale aj rýchlosť doručenia a bezplatné vrátenie tovaru, ak obuv nesadne.
Negatívne hodnotenia sa týkajú najmä zlej komunikácie, toho, že sa nedá vymeniť tovar za rovnaký výrobok bez opätovného nákupu, zaplatenia a následného vrátenia peňazí na účet. Viacerí kupujúci majú negatívnu skúsenosť aj s rýchlosťou dodania, ktorá nezodpovedá informáciám na stránke.
Zľavy
Obchod pravidelne uskutočňuje sezónne výpredaje a zľavy. Stálym zákazníkom posiela zľavové kódy, novým odberateľom newslettera ponúka 10 eur na prvý nákup. Nezriedka môžete na stránke zachytiť nočné výpredaje či víkendové zľavy. Ak sa vám zdajú topánky či kabelky v e-shope eobuv trochu drahé, vďaka rôznym akciám ich môžete získať so zľavou do 60 %.
Lokalizácia zásielky
Keďže každá zásielka má vygenerované sledovacie číslo, môžete si na stránkach DPD či pošty pozrieť, kde sa váš balík nachádza. Hoci by malo byť doručenie expresné, podľa skúsenosti viacerých zákazníkov to tak nemusí byť, preto je táto služba praktická.
Objednanie a vrátenie tovaru
V obchode sme spravili testovaciu objednávku, aby sme na vlastnej koži zistili, ako funguje. V objednávkovom procese sme nenarazili na nič neobvyklé. Tovar sme vložili do košíka, vyplnili potrebné údaje (bez registrácie), zvolili dopravu spoločnosťou DPD a za tovar sme zaplatili kartou vopred, čiže sme mali dopravu zdarma. Objednaný tovar nám kuriér priniesol, napriek tomu, že bol tovar na sklade, nie za 1, ale za 2 dni. Aj tak však považujeme rýchlosť dodania za uspokojivú.
Obchod ponúka 30 dní na vrátenie tovaru, preto sme sa rozhodli vyskúšať, či je vrátenie tovaru naozaj bezproblémové. Po 3 týždňoch sme topánky spolu s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia zaslali na adresu Depo 653 - Eobuv, Na skalu 504/3, 013 41 Dolný Hričov prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Vrátenie bolo bezproblémové a obchod nám vrátil cenu v plnej výške do 10 dní.
Reklamácia
Na tovar zakúpený v internetovom obchode eobuv.sk sa vzťahuje 24-mesačná lehota. S reklamáciou v tomto e-shope nemáme osobnú skúsenosť, z recenzií zákazníkov vyplýva, že nie vždy musí byť vybavená k spokojnosti zákazníka. Je potrebné vypísať reklamačný formulár a spolu s reklamovaným tovarom zaslať na adresu obchodu (Depo 653 - Eobuv, Na skalu 504/3, 013 41 Dolný Hričov).
V prípade otázok stačí napísať na emailovú adresu info@eobuv.sk alebo zavolať na telefónne číslo +421 57 2399 520.
Kontakt
Sídlo firmy
eobuwie.pl S.A., ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra, Woj. Lubuskie
IČO : 970569861, DIČ : SK4120004493
e-mail: info@eobuv.sk
telefón: 057 2399 520 (Po – Pia: 8.00 – 17.00 hod.)
Vaše skúsenosti a otázky
Nakupovali ste už v e-shope eobuv.sk? Ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar? Ako na vás pôsobila komunikácia obchodu? Bola reklamácia či vrátenie tovaru bezproblémové? Podeľte sa o svoje skúsenosti a pomôžte ostatným užívateľom pri rozhodovaní.
Komentáre Pridať komentár
Nikdy som s eshopom nemala takú hroznú skúsenosť ako tu. Po vráteni objednávky do 4 dní mi stále dolola tvrdili, že som tovar nosila a na 90% zničila. Za 4 dni... Nevracali peniaze, nekomunikovali, ani som z nich nevedela vytiahnuť, o ktorý tovar sa jedná (vracala som viac kusov obuvi). Až keď som ich stále upozorňovala, že postup je nelegálny, bez slova mi vrátili peniaze. Nikdy viac.
Oprava textu v uvedenom roku! - Reklamovala som tovar 19.09.2024 po nejakých komplikáciách z ich strany ohľadom evidencie mojej objednávky som sa po týždni dopracovala k tomu, že mi reklamáciu uznali a bol mi zaslaný štítok pre vrátenie tovaru cez DPD (je možné sledovať doručenie na sklad v dolnom hričove priamo na DPD stránke). Ani po 4 pracovných dňoch od doručenia mi nebol zaslaný žiaden email potvrdzujúci doručenie reklamovaného tovaru na sklad, a to som písala asi 2 e-maily na info@eobuv.sk - tak som to dnes 3.10.2024 skúsila cez chat, kde sa konečne dalo dohodnúť a takisto som sa vedela dovolať aj na ich infolinku, ktorá je dostupná len medzi 12:00 - 15:00 (niekedy naozaj treba počkať kým hlasový záznam povie všetky témy - vyberiete si čo treba, napr. v mojom prípade reklamáciu (voľba 3) a až na konci v rámci tejto voľby bola možnosť spojiť sa s operátorom) - ja som mala Viktóriu, ktorá danú vec pourgovala na reklamačnom odd. v Poľku a dúfam, že to bude vyriešené v prospech veci. Tak držím palce sebe aj ostatným.
Reklamovala som tovar 19.09.2023 po nejakých komplikáciách z ich strany ohľadom evidencie mojej objednávky som sa po týždni dopracovala k tomu, že mi reklamáciu uznali a bol mi zaslaný štítok pre vrátenie tovaru cez DPD (je možné sledovať doručenie na sklad v dolnom hričove priamo na DPD stránke). Ani po 4 pracovných dňoch od doručenia mi nebol zaslaný žiaden email potvrdzujúci doručenie reklamovaného tovaru na sklad, a to som písala asi 2 e-maily na info@eobuv.sk - tak som to dnes 03.10.2024 skúsila cez chat, kde sa konečne dalo dohodnúť a takisto som sa vedela dovolať aj na ich infolinku, ktorá je dostupná len medzi 12:00 - 15:00 (niekedy naozaj treba počkať kým hlasový záznam povie všetky témy - vyberiete si čo treba, napr. v mojom prípade reklamáciu (voľba 3) a až na konci v rámci tejto voľby bola možnosť spojiť sa s operátorom) - ja som mala Viktóriu, ktorá danú vec pourgovala na reklamačnom odd. v Poľku a dúfam, že to bude vyriešené v prospech veci. Tak držím palce sebe aj ostatným.
objednane tenisky hilfiger, kupujem ich pravidelne, takže veľkosť mi vždy sedí podľa čísla . tieto mi prídu ako fake, smrdia, - nesedia na nohe, úzka špica- čo hilfiger nemá. Idem to vrátiť a dúfať, že mi vrátia peniaze.
Nakupujem tu už dlhé roky a NIKDY naozaj NIKDY som nemala žiadny problém. Objednám tovar a o 2 dni mi DPD tovar donesie. Čo sa týka vrátenia tovaru taktiež bez problémov do 4 dní mám peniaze na účte. Myslím že s MODIVOM je to jeden eshop a tam som reklamovala žmolkové tepláky 2 kusy a bez problémov mi bola reklamácia uznaná.
V živote si tu už nič nekúpim, katastrofa, nemám slov......nekomunikujú, poslali mi to čo som si neobjednala a zaplatila som navyše lebo som nevidela čo bolo vo vnútri. Śkarpále hnusné namiesto gumákov pre dieťa. Peniaze už nikdy určite neuvidím.
Toto sa mi nikdy nestalo a to nakupujem cez internet roky, ale tu už nikdy viac!!!!!! Som fakt zhrozená, aj z recenzií čo píšu ľudia lebo verím že to je pravda. Nečudujem sa že nemajú telefónny kontakt, lebo by im tam volalo milión ľudí ale im to je očividne jedno.
Absolutne neodporucam, objednali sme ruksak znacky ellesse a prisiel nam regatta, bez stihku, zabaleny v obale ellesse. Pri reklamacii sme dodrzali odporucany postup na stranke, ale samotna reklamacia neprebehla., kurier poslal spravu, ze vyzdvihne tovar a opakovane neprevzal. Po 1 raze sa niekto z info@eobuv.sk ospravedllnil, ale reklamacia je nevyriesena, lehoty skoncili a h mailu nikto neodpoveda.
Myslim, ze by sme mali poslat hromadnu staznost
Objednala som si sandále, keďže mi boli veľké, tak som ich vrátila,do dnešného dňa nemám ani sandále ani peniaze. EOBUV už nikdy viac!!!!!
Ak chcete vrátiť tovar,kuriér nepríde ani po tom čo Vám oznámia termíny vyzdvihnutia po viacerých urgenciách.
Na základe prečítaných recenzií je Pointa asi taká, že nevyzdvihnem tovar na vrátenie - nemusím vrátiť peniaze.
Obchod NEODPORÚČAM!!!.....za tovar som vopred zaplatila a nebol mi vôbec dodaný...info o stave, vrátenie peňazí= 0 bodov, žiadna komunikácia...už nikdy viac
Nieodporučujem!!!!! nie polecam.. jestem Polka, i wstyd mi za ta firme, od lutego jak wróciłam towar, i wytoczyłam im później sprawę nie dostałam pienidzy, lekceważona za każdym razem na chatach, ignorowqna!!! po 4 miesiacach chcieli potwierdzenie o nadaniu paczki zwrotnej, po takim czasie?? gdzie ja mam kawałek papierku??? sorry, żyłam w wielu krajach ale takiego chamstwa nie widziałam, wstyd, bezczelność i wyzysk pieniadza - bezprawnie!!!!! nie kupujcie!!!!!
Obchod NEODPORÚČAM,takmer po mesiaci od vrátenia tovaru nemám finančné prostriedky na účte..lehoty dávno padli,opakované urgencie a stále výhovorky na spracovanie!! Neoprávnene sa obohacujú,zadržiavajú Vaše financie a točia ich v biznise.Jediné riešenie je podať podnet na SOI..možno ich potom tieto maniere prejdú..ďalší krok exekúcia.
Zaujímavý článok, žiaľ nezhoduje sa so skutočnosťou. Pokiaľ platíte za tovar vy, tak ide všetko pomerne rýchlo. Vrátenie tovaru zrazu trvá aj 8 dní a vrátenie peňazí ani po 20 sľúbených dňoch. Aj recenzie na nete k tomuto obchodu sú alarmujúce, už u nich určite nenakúpim. Ani to nikomu z rodiny a známych neodporučim.
Vracala som tovar, 2 týždne od vrátenia ho stále "nevedia fyzicky spracovať" .......taká bola odpoveď (po dvoch e-mailoch sa ráčili ozvať aspoň e-mailom) telefón zvoní a nikto nedvíha, na chate Vás odbijú že sa ospravedlňujú za komplikácie.......
Fúú,tak to ako komunikuje reklamačné oddelenie so zákazníkom je niečo strašné. 2x mi zaslali kabelku v inej farbe,ako som si objednala a vopred zaplatila a 2x som ju musela vrátiť.ziadna ochota z ich strany situáciu riešiť.vedenie by si malo vypocut tie telefonáty na reklamácie a mailovú komunikáciu.nikdy viac
NEODPORÚČAM
na vianoce mi priateľ objednal kabelku, po otvorení pod stromčekom som si všimla, že je kabelka trošku špinavá... hovorím si možno z výroby ale po lepšom pozretí som si všimla, že celá kabelka je dookola ošúchaná a vyzerala dosť zničene
keď som volala na zákaznícky servis mi bez problémov povedali, že mám tovar vrátiť a budú mi vrátené peniaze... nežiadali ani žiadne dôkazy - čo je na jednu stranu dobré ale taktiež ma to nabáda rozmýšľať či sú tieto vratky bežné a či poškodený/použitý tovar dostávajú ľudia pravidelne.
Čerešnička na torte je to, že som o kabelku aj naďalej mala záujem ale už ju nemali skladom tak som si nastavila upozornenie na doskladnenie... v ten istý deň alebo hneď ten ďalší ako mi prišiel mail, že dostali môj vrátený tovar mi prišiel mail, že kabelka bola doskladnená... nemôžem tvrdiť, že to bola tá moja vrátená poškodená ale vyzerá to dosť podozrivo...
povedala by som že táto stránka je jeden veľký risk a nikdy neviete čo Vám príde
Eobuv nikdy viac, reklamácia tovaru po mesiaci nevybavená, komunikácia nulová. Len sľubovanie ako na tom pracujú a ako sa snažia. Kontakt na vedenie žiadny. Iba jedno telefónne číslo kde Vám s úsmevom povedia , že to posúria. Ešte som nezažil takéto reklamačné oddelenie a takúto vynútenú komunikáciu. Evidentne tam vyššie vedenie netuší ako vybavujú klientov a podľa všetkého ich to ani netrápi. Smutné.
eobuv.sk eobuv.cz eobuv.com
Dnes som od Vas obdrzala zasielku som velmi sklamana TOP znacka Twinset a predajca si fejkuje logo alebo zeby si ho len domaloval kreativne ????
dakujem eobuv nikdy viac
2.5.2023 som prevzala tovar od kuriéra, kedže veľkosť nezodpovedala vrátila som tovar 11.5.2023. Dnes je 14.6.2023 a peniaze nikde, nepomohla ani mailová komunikácia - tovar v takej hodnote ako som uviedla jednoducho spoločnosť nezasielala. Neviem aká je v tejto spoločnosti evidencia, ale keď vás nevedia vyhľadať podľa mena a adresy a ani dátumu objednávky, je to veľmi smutné.
Nezrekovali mi závadný produkt. S touto firmou končím.
Dnes som obdržala moju objednávku a prišli mi tenisky nosené, takže veľmi zlá skúsenosť.
Samozrejme tovar vraciam späť.
Absolutna nespokojnost, zakupeny tovar som vratila cez DPD , emeilom mi bol potvrdeny prijem 23.4.2023 a doteraz
nemam peniaze na ucte /t.j. uz 17 dni/.Opatovne sim ich vyzvala na vratenie, zatial bez odozvy.Nikdy viac.
Dobrý deň nákupoval som na eobuv prvý a posledný krát objednal som topánky grisport za 69 eur . topánky krivo pošlite otrasné po jednom dni nosenia sa začali párat nite tak som nalepil na krabicu papier na vrátenie ubehlo 6 dní od poslania cez pocketu žiaľ vďaka tomu že vratkovy lístok bol vyrobený eshopom packeta netuší kde je zásielka.vedia len že odišla.obchod na emaily nereaguje telefin mi nikto nezdvihol mam pocit že moje peniaze už neuvidím.obrovske sklamanie aj keď obchod má spustu pozitívnych recenzi
tovar som dostala za 4 dni, kedze som objednala nespravnu velkost, tovar som vratila a objednala spravnu velkost. Tovar dorazil za 5 dni, ale na peniae za vrateny tovar cakam dodnes -17 dni.
Nekvalitný prestáty tovar. Tenisky zn. GUESS po mesiaci príležitostného nosenia mali na podrážkach diery - vypadaná guma o priemere cca 2 cm. Podobná skúsenosť ako oblečenie cez MODIVO, kde tričko GUESS prišlo roztrhnuté na viacerých miestach ... raz a naposledy!!!!
Nechapem ake stare su tieto informacie a 81% spokojnych klientov, tak to ani nahodou. Treba si pozriet autenticke a PRAVDIVE recenzie na heureke. Ludia s nimi maju velmi zle skusenosti. Su to obycajni podvodnici. V tom lepsom pripade poslu poskodeny tovar a reklamacie vobec nevybavuju. Nevracaju peniaze ani za nedodany tovar. Dokola pisu, ze IBAN nie je dobry, potom sa oni pomylili a takto dokola....
Chcem varovat pred tymito luzrami. Nedodaju tovar a nevracaju peniaze. Nikdy im neplatte dopredu. Mne zrusili objednavku, lebo som si vraj nevyzdvihla, co je uplne klamstvo, kedze ani spravu ani mail som nedostala. Nemam ani tovar ani peniaze.
Hodinky guess zlacnené z 220e na 160e vraj originál prišli fakeové v hodnote maximálne 10e.
Na ciferníku funkčné iba jedny ručičky zo štyroch, ostatné nehybné samozrejme len namaľované.
Hnus a podľa mňa podvod a o deklarovanej vodotesnosti sa ani nevyjadrujem.
Dodaný tovar sa vobec nezhodoval s vyobrazeným na stránke
S e - shopom eobuv.sk rozhodne nie som spokojná. Na stránkach ponúkajú tovar, ktorý vôbec nemajú. Dcéra si včera /16.10.2022/ objednala a aj zaplatila topánky, objednávka jej ešte v ten deň bola stornovaná lebo že nebola verifikovaná a že peniaze jej budú vrátené v priebehu 2 - 3 dní, najneskôr do 14 dní. Volala som na zákaznícku linku, ktorá je dostupná len v pracovných dňoch a len v určitých hodinách. Pani na zákazníckej linke mi povedala, že objednávka bola včera zrušená lebo danú obuv nemajú. Keď som sa opýtala, prečo teda po 24 hodinách ich stále ponúkajú a uvádzajú, že majú posledné 4ks. Uvádzajú zákazníka do omylu a ešte sa ho snažia vetou " posledné 4ks " manipulovať , aby ich rýchlo kúpil. Následne peniaze zákazníkov za tovar, ktorý vôbec nemajú, môžu používať ako bezúrokovú pôžičku niekoľko dní až 14 dní. Nie je to trestný čin nezákonné obohacovanie sa???
Veľmi zlá skúsenosť. Minulý štvrtok objednané a zaplatené. Ešte vo štvrtok prišlo info, že zasielka je odovzdaná DPD. DPD další týždeň až do dnes eviduje len info k zásielke a zźsielku nemá. Na chat na webe nikto dva dni neodpovedá. Na e-mail som dostala info, že môj dotaz je presunutý na príslušné oddelenie, odtiaľ nikto neodpovedal. Messenger tu aj po zadaní mena, ďalej tvrdí, že sa s vami bude baviť, len keď uvediete meno. Nič horšie som už dlho nezažila.
Tovar mal byť dodaný do 2 až 3 prac dní. Nebol. Pri tel.kontakte samé výhovorky. Neodporúčam. Nikdy viac.
Som sklamaná z topánok,myslím si že kvalita neodpovedá cene.Po troch mesiacoch sa mi topánky prešúpali a reklamácia nebola uznaná.V životě šli už odtialto topánky nekúpim.Velmi má to mrzí, škoda peňazi
Tovar ok, dodanie super rychle zaujimave su akciove dni....
Dobry den,chcem Vas poprosit o fakturu tenisiek New balance,zo dna 14.5.2021 cena 134 eur. Dakujem .Miroslav Curgali ,Rastislavova 127,95141 Luzianky.Odberatel 5017325.
V stredu večer som si objednala obuv a uz v piatok mi ju dodali. Prišla pekne zabalená v bezchybnom stave dobierkou. Naviac vodic DPD bol velmi milý. Mrzí ma iba, že obuv ktorá sa mi páči nemajú v malých cislach /36/. Inak som veľmi spokojná.
Dobrý deň. Pokial išlo o kúpu tovaru tak boly rýchly a promtny. Ale pokial išlo o reklamáciu tak to bol nekonečný príbeh ktorý nikdy neskončí. Dovolať sa nemate kde iba na email. Jedno číslo majú kde Vám automat niečo stále rozpráva. A vybaviť reklamáciu sa ani inak nedá. Čiže NEODPORÚČAM !!!!!!
Mal som jednu negativnu skusenost objednaval som topanky ako dar pre mamu dosli poskodene co bolo zjreme uz na prvy krat zamrzelo o to viac ze to bol dar.
Dobrý, potrebujem vrátiť tovar, ale neviem presnú adresu kde môžem poslať s poštou?
S pozdravom L. Dőry
V tomto obchode som nakúpila viackrát a vždy som bola spokojná s kvalitou aj dopravou. Raz som tovar vrátila, nesadla mi veľkosť.
Vrátenie prebehlo bez problémov, do týždňa boli peniaze na účte. Čo sa týka dopravy, posledná objednávka vytvorená v nedeľu a tovar doručený v utorok. Ja môžem tento obchod len odporučiť, určite tu ešte nakúpim.
Tento obchod neodporúčam
mal som a mám negatívne skúsenosti.
Slabá komunikácia na chate na ich stránke odpovedajú tak že nič vám nepomôžu. Na mail čakáte jeden dva dni.
Nevedia pohotovo riešiť problémy so zákazníkmi. Nekontrolujú obuv pred odoslaním odošlú vám obuv pravdepodobne ktorú nechceli zákazníci v západnej europe. Prvá obuv prišla poškodená a dal som im druhú šancu. Objednal som si aj druhý krát obuv od nich. Ani po týždni mi neprišiel žiadny mail o objednávke pritom ich systém zaznamenáva počty v reálnom čase. Nemám ani tovar ani peniaze za obe objednávky :) Nežiadam ospravedlnenia. žiadam len spravodlivosť že predajcovia si tu robia na SK čo chcú čo by mali byť vďačný za každého zákazníka v dnešnej dobe.
Velmi pekne dakujem Eobuv.Prvykrat som si objednala topanky.S jednymi som bola spokojna,druhe mi boli volne a vacsie.Bez problemov som ich vratila a prisli mi peniaze na ucet.Dakujem cekemu kolektivu za profesionalny pristup.Dakujem Liskova
Všetko v poriadku,až na reklamáciu. Veľmi komplikované vrátenie,kuriérska spoločnosť dpd úplne otrasná. Keď sme volali na informácie, povedali nám nech si pozrieme reklamáciu na internete,veď to je jednoduché...Formulár na nete blbol,až po 10 minútach sa rozbehol. Objednávať cez tento eshop už nebudeme,kvôli tej reklamácií. Škoda toho...
Absolutne neodoporucam tento obchod!!!
Poslali mi tovar nez informacie o doruceni.
Kurierska spolocnost nedala ziadne avizo. Bez toho, aby ma akokolvek informovali po 14 dnoch je tovar na ceste spat do obchodu bez dorucenia.
Existuje len chat pre komunikaciu. Ked sa im nepaci, co um pisete, jednoducho Vas vypnu.
Pozor !!!! Podvodnicky polsky obchod
Velka spokohnost s nakupovanim na eobuv.sk. Vyber tovaru, kvalita aj ceny su prijatelne. Odporúčam.
Nemám vôbec dobré skúsennosti s týmto internetovým obchodom. Objednala som si tovar za ktorý som zaplatila a do dnešného dňa mi ho neposlali. Neberú telefón a na emaily neodpovedajú. V CZ sa správajú rovnako.
Spolocnost eobuv je vrcholne neseriozna. Po objednani a doruceni tovaru mi nesadla velkost a na druhy den som hned vyrobok vratila. Po tyzdni cakania mi pisali, ze peniaze nedostsnem lebo tovar bol noseny! Toto obvinenie ma ako zakaznika vrcholne poburilo, navyse som si doma skusala len jednu topanku a ked som zistila, ze je velka ani som druhu nevybrala z krabice. Taketo praktiky tohto polskeho predajcu su absolutne neseriozne a ucelove!!! Nikdy v zivote tu nakupovat uz nebudem!
Nikdy som nemala problém s obchodom. Až na túto skúsenosť. Už pred 2 týždňami som si objednala zimné topánky. Poslali mi na to mail, že to môže trvať až 5 pracovných dní kvôli akciám. Po 2 týždňoch, 3 telefonatoch na infolinku NIE SÚ SCHOPNÍ MI ANI LEN VYSKLADNIŤ tieto topánky. Ak by som ako zákazník porušila podmienky hneď vedia písať, a keď ich porušili oni, nepošlú určite ani žiadne "ospravedlnenie".. POSLEDNÝ KRÁT SOM NAKUPOVALA NA EOBUV!!!