Deichmann.com – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Spoločnosť Deichmann vznikla v roku 1913 v nemeckom Essene. Jej zakladateľom bol Heinrich Deichmann, ktorý svoj prvý obchodík viedol spoločne s manželkou. Po smrti Heinricha preberá v povojnovom období vedenie spoločnosti manželka a neskôr aj ich syn, Heinz-Horst. Spoločnosť nemala nikdy v pláne vstúpiť na burzu a dodnes si zachováva image rodinného podniku. Aktuálne je na čele vedenia spoločnosti vnuk jej zakladateľa. V súčasnej dobe tvorí predajnú sieť Deichmann až 3600 predajní v 24 krajinách sveta.
Táto silná medzinárodná značka sa riadi heslom Spoločnosť má slúžiť ľuďom a preto je jej ponuka tvorená vždy aktuálnymi módnymi trendmi. V Deichmann si môže zákazník nakúpiť topánky na bežné nosenie, ale aj elegantnú, športovú a obuv pre mladšiu generáciu. Obchod ponúka aj moderné kabelky, rôzne doplnky a prípravky na starostlivosť o obuv.
Deichmann.com je držiteľom ocenení Mastercard Obchodník roka 2013, 2014, 2015 a Best Buy Award 2015/2016.
Hodnotenie na Heureka.sk
Na portáli heureka.cz možno nájsť zopár recenzií, ktoré hodnotia služby eshopu. Na slovenskej heureke nie je tento eshop zaregistrovaný vôbec. Dôvodom môže byť napríklad aj dostupnosť pobočiek - ľudia sú vo všeobecnosti zvyknutí nakupovať v kamenných predajniach, kde si môžu tovar vyskúšať a zakúpiť ihneď.
Zákazníci oceňujú výbornú dostupnosť, dizajn, ceny tovaru či možnosť vrátenia obuvi z eshopu na predajni. Hodnotenia kvality obuvi, prístupu predajcov či komunikácie obchodu sú bohužiaľ negatívne. Komentárov je však naozaj veľmi málo a preto ich nemožno považovať za príliš reprezentatívne.
Doručenie zdarma a vybavenie reklamácie kdekoľvek
Pri nákupe cez eshop získava každý zákazník dopravu zdarma. A to bez ohľadu na hodnotu objednávky. Doručenie prostredníctvom kuriéra prebieha do 3 dní od jej prijatia. Tovar možno vrátiť do 14 dní od jeho prebratia a to buď osobne (na predajni) alebo zaslaním na adresu spoločnosti.
Vyreklamovať poškodený tovar možno na ktorejkoľvek predajni Deichmann, teda nie iba tam, kde si zákazník tovar zakúpil.
Zľava aj za odber newslettra
Okrem pravidelných akcií, ktoré možno nájsť priamo na webe deichmann.com, majú zákazníci možnosť získať dodatočnú zľavu na nákup v eshope - za odber newslettra. Na odber noviniek sa možno prihlásiť priamo na webe.
Zľavový kupón stačí v nákupnom košíku zadať do políčka "Vložiť zľavový kód". Počas jedného nákupu si možno uplatniť iba jeden takýto kupón.
Komentáre Pridať komentár
Bohužiaľ zlá skúsenosť a hneď dve.. Kúpil som si topanky Adidas z ktorých sa odlepila špička priniesol som ich na reklamáciu, peniaze nevracajú pošlú to na opravu.. Po asi mesiaci som si šiel pre opravené topánky obul si ich v predajni a rozlepili sa presne na rovnakom mieste... Včera 2.11.2024 som šiel reklamovať topánky champion pretože jedna praskla pani vedúca utiekla a neprišla ani na vyžiadanie poslala brigádničku nech mi vypíše reklamáciu (chcel som vrátiť peniaze pretože mi bolo povedané nech ich prinesiem, že mi vrátia peniaze) na moje otázky či neplatí ochrana spotrebiteľa alebo dvojročná záruka na tovar mi bolo povedané že nie pretože sa riadia internými predpismi reklamáciu mi samozrejme zamietnu pretože nepoznám nikoho komu by ju reálne uznali... Deichmannu ako predajni sa budem vyhýbať a pozdravujem zbabelu pani vedúci z Nitra mlyny ktorá nemá na svojom mieste evidentne čo robiť keďže sa schováva za brigadničku ktorá mala problém aj správne na tu reklamáciu napísať moje telefónne číslo.. Všetkým prajem pekný deň
Cca 2 týždne dozadu som si kúpila čižmičky na opätku, pretože som si ich chcela obuť na akciu. Na akcii som nakoniec nebola a tak som, že ich vrátim.
Keď som prišla do predajne predavačka mi povedala, že topánky sú nosené tak 2 mesiace. Ukázala som jej kedy som ich kupovala. Povedala som jej, že topánky som si skúšala iba v predajni.. (klasika, každý sa prejde či sú mu pohodlné a pod).
Akože hallloooo... nemajú ani jeden šrám, max menšie špinky, ktoré sa nachytili keď som ich skúšala v predajni. Vytočená som na max za ochotu a prístup, keby sa tak kyslo netvárili!!!
Toto sa mi ale nestalo prvý x. V minulosti som bola reklamovať topánky za 80€ a povedali mi, že som ich mala obuté a tým som to poškodila (odlepená podrážka). Na topánky si dávam pozor a nikdy by som nešla reklamovať či vraciať topánky, ktoré som poškodila ja naschvál alebo nosila vonku, že ich už nechcem.
Ďakujem Deichmann za super ochotu a predavačky v DK...
Vidím že scenár je rovnaký, nám po 4 mesiacoch sa začali párať zvršky tenisiek na značke PUMA za 79,90eur, falošná predavačka z výrazom ako pri krajaní cibule s nechuťou začala vypisovať reklamáciu. Týmto ju pozdravujem Terminál Deichmann Banská Bystrica. Obchod predáva druho až treťo triednu kvalitu s cenou ako za kvalitu v predajniach vyspelých krajín. Nedoporučujem kupovať nič. NIKE tenisky kupovane u nich pred rokom mi po 3mesiacoch začala pískať podrážka. Prečo klamať zákazníka za drahé peniaze. Dúfam že ľudia do budúcna sa vyhnú tejto sieti obuvi oblúkom. Ušetria si peniaze a financie. A zánik spoločnosti bez zisku príde...
Musím sa pridať a povedať, že vám verím, čo tu píšete. Dnes mi boli doručené botasky z Deichmannu, ktoré som reklamovala 22.7. kúpila som ich 29.2. za 79,99€. Medzi dierkami ktoré boli vyrazené začali praskať a na pätách na podšívke sa prešúchali diery. Odborné stanovisko znelo: vznik a rozsah poškodenia obuvi je ovplyvnený nevhodnou údržbou a ošetrovaním a nevhodným používaním zo strany zákazníka . Nie je to prvá skúsenosť. Pred dvomi rokmi som kúpila z Deichmannu šlapky. Po dvoch mesiacoch sa mi odlepil pásik kože na ktorom bola ozdobná pracka, aj toto podľa DEICHMANN u bolo spôsobené nevhodným používaním. Môj názor je, že v Deichmann e sa jednoducho reklamácie neuznávajú a za všetko môže zákazník. NIKDY viac už do DEICHMANN u nevkročím. Ešte na záver, zaujímalo by ma či to dakto riešil cez obchodnú inšpekciu, lebo aj to zvažujem, len neviem či to nebude zbytočná strata času a ešte viac sa rozčúlim.
Fuj, už nikdy nikdy viac a neodporúčam nikomu
Tejto spoločnosti by sa všetko malo vrátiť za toto okrádanie. Kúpili sme topánky pre trojročnú dcéru. Obula ich raz asi na 4 hodiny na rodinnú oslavu v reštaurácii. Farba z topánok opadla po jednom raze. Pri reklamácii nám v predajni povedali,že toto by určite mali uznať... Topánky prišli poštou v Tom istom stave so zamietnutou žiadosťou,vraj je to spôsobené užívateľom... Zabudli na topánky napísať že je to obuv pre deti asi jednorazová...no fuj
Nikdy viac!!!Včera som si kúpil v Deichmanne Arkadia Trnava,botasky Adidas ,cestou do práce som zistil ze práva botaskama tlači zo spolu (ASI TAM JE NEJAKA VADA).Dnes som ich bol reklamovať a predavačka mi povedala ze už som bol snimi vonku tak,nemam nárok na reklamáciu.To co je za spôsob ,ako som to mal vedieť a zistiť ze ma tlačia(ze je poskodena podrazka???Podla mna je normálne ze si obujem nove botasky do prace .. kedy inokedy by som mal zistiť že sú poškodené!!!Bezbozny ľudia predávate smejd.Ludia nenakupujte v Deichmane je to nekvalitná obuv
Kúpila som gumáky do dažďa, do ktorých pri druhom použití začala tiecť voda. V predajni sa ma predavačka spýtala, či som ich používala v daždi, tak som odpovedala, že áno, keďže sú to gumáky. Reklamáciu mi neuznali s tým, že vadu nenašli. Mám teraz doma gumáky, ktoré nemôžu ísť do dažďa. Nikdy viac tento obchod.
Dobrý deň.
Manžel si kúpil v Deichmanne topánky a praskla mu podrážka, tak to išiel reklamovať. Pani predavačka sa pozrela na topánky a sama usúdila že reklamáciu neschvaľuje. Vraj to máme poslať znalcovi. Pokiaľ viem, tak reklamačná doba je 2 roky. Nikdy viac tam topánky nekúpime.
Nikdy viac!!!!Kúpila som svojim deťom (mám ich 3) zimnú obuv, jedny stáli okolo 40€ ,topánky sa samozrejme rozpadli, na všetkých troch sa odlepila podrážka.Pri reklamácii mi pani povedala, že mám ich odniesť k obuvnikovi nech mi ich zalepi, že s reklamáciou nepochodim.Pre Deichmann neplatí záruka dva roky????Zalepia vám ich asi predavačky v sklade a vrátia vám ako opravené,čo sa samozrejme rozpadne po dvoch obutiach.S touto spoločnosťou som skončila, nič tam nekúpim ani moja rodina a každého budem varovať pred tým pochybným obchodom.Topanky ako z Aliexpressu ale cena slovenska,že vás hanba nefackuje...fuj
Tam nikdy nic nevyreklamuju takze neodporucam.
Už nikdy viac !Aby mi nové sandále vydržali 200m? A rozleteli sa úplne na maderu!? Tak to som ešte nezažila...škoda,že sa nedá pridať fotka.
Stránka po novom úplne neprehľadná,poštovné zdarma až nad 30€, ceny šli hore ale kvalita veľmi veľké mínus!
Prechádzam do CCC.
Chcela by som sa posťažovať. Po roku sa mi zospodu prederavila podrážka tenisiek. Prišla som do obchodu s požiadavkou o reklamáciu. Bolo mi povedané, že si ich môžem na vlastné náklady poslať na inšpekciu, kde buď schvália alebo zamietnu moju reklamáciu. Pán predavač mi však povedal, že to podľa neho určite neschvália. Lebo som v tých topánkach chodila aj ďalej vtedy, kedy som si dieru ešte ani len nevšimla. Môžete ísť do prdele s dvojročnou zárukou. Ďakujem za nič!
4.8.2023 som si kúpila topánky, ktoré som mala obuté iba raz. Ešte v práci som zistila, že ja koža na boku prasknutá tak to 8.8.2023 šla reklamovať. Dnes prišiel kuriér s topánkami a zamietnutou reklamáciou. Vraj som si ich zle obúvala bez použitia obúvacej lyžice.
(Podotýkam, obúvaky mám všade a topánky obúvam len s ich pomocou.) Vôbec neviem pochopiť, prečo by sa mali topánky rozpadnúť len po jednom obutí (aj keby priam nebola použitá obúvacia lyžica). Moja kolegyňa, ktorá pracovala v ECCU sa na to pozerala a hneď povedala, že je to chyba materiálu. Nakupovať topánky v DAICHMANNE už asi nebudem.
V tomto obchode som za posledných 10r.nakupoval len 3*. Z toho dvakrát som topánky reklamoval. Prvé po pol roku, rozpadla sa podrážka. Druhé po 2 mesiacoch prederavila sa špička, priamo na palci. V oboch prípadoch zamietnuté s "odborným posudkom" vraj enormné zaťaženie topánky. ????????????
Daichmann nikdy viac!!! Žiadne tenisky odtiaľ nekupujte . A na reklamáciu tiež nič nedávajte neoplatí sa vám to budú ich tam mat 30 dní a nič stým nespravia do papierov vám napíšu že to je vaša chyba .
Nikdy viac! Sandále nosené ročným dieťaťom mesiac, rozlepené podrážky lepili 3 týždne, čo dieťa už potom ani nenosilo. Výmena tovaru alebo vrátenie peňazí, prípadný doplatok za iné nebola možná.
Reklamoval som zimné topánky v predajni v Rezne. Po štyroch mesiacoch popraskali na povrchu. Vrátili to z odôvodnením nesprávneho používania. NIKDY VIAC!
Nenakupujte obuv v Deichmane.Nechcú uznávať reklamácie. Predávajú nekvalitné šmejdy a potom sa to snažia prehodiť na zákazníka, že je to jeho vina. Navyše drzý personál. Predajňa OC Terminál v B.Bystrici.
Po mesiaci som reklamovala detske topanky a reklamacku neuznali..spicka akoby z nej odkusili..mali sme aj nahradne dcera ich mala par krat v skolke obute. Nikdy viac Deichman
No, taká hrubá písanka na vypisovanie reklamácií ktorú vidí zákazník ...na pulte ..je najhoršia reklama pre Deichmann... kúpiť dnes dobré topánky kt.nevyzerajú ak obuv do armády je naozaj zázrak.
Do Deichmannu už nikdy viac nevkročím. Kúpila som si tam 2 botasky a obidve sa mi na zadnej strane topánky po pol roku nosenia prešuchali a tlačili ma. Nato mi predavačka povedala, že záruka na topánky v deichmane je len 1 roķ a po roku si to musím dať sama reklamovať, vypísala reklamačný list a povedala, aby som si to na svoje náklady poslala na uvedenú adresu. Oni po roku neriešia nič. ČIže u nich platí záručná doba 1 rok...
Všetko topánky tašky cizmy som doteraz kupovala v Deichmane, ale to už skončilo. Dňa 28.8.2022 som si kúpila tašku, ktorá sa mi začala olupovat a prskat koža tak som ju išla reklamovať Dňa 23.9.2022. Prišla som vyložila som na pult tašku a pokladničný doklad. Prišla pani predavačka pozrela tašku a vraj si mám ísť vybrať nový tovar. Tak som šla samozrejme nechala som tašku aj bloček na pulte jej. Vybrala som nový tovar a šla k pultu. Pani predavačka si odomna pýtala bloček čo má zarazilo a keď som jej povedala že som jej ho tam nechala aj s tou taškou tak mi povedala že som si ho mala držať v ruke takže... a vraj ona ani žiadny bloček nevidela. Úplne mi prišlo zle. Tak jej hovorím že robím tiež v obchode a keď niekto niečo príde reklamovať alebo vymeniť tak si pozriem v prvom rade blocek a až potom poviem že si má ísť vybrať nový tovar alebo vymeniť. Vyleteli na mňa už boli dve vraj a to kde robíte? Tak som teda chcela nech pozrú kamerové záznamy- vraj to by si museli vyžiadať a to kvôli blocku určite nie takže ... Nedokázala som sa ani brániť. Takže do Deichmanu som šla s taškou a blockom a z Deichmanu bez blocku s taškou a slzami v očiach. Nedokážem sa s tým vyrovnať. Platila som kartou takže mám dôkaz že som ju kúpila 28.8. ale nemám blocek pretože mi ho priamo v predajni stratili. Verím že keby pozreli kamerový záznam... ale ... . Pripadala som si ako keby som chcela Deichman okradnúť o 30 eur a keď sa už všetci zákazníci začali pozerať tak som odišla s plačom a taškou preč. Neprajem nikomu bolo to hrozné. Takže Deichmann .. už nikdy viac!!! A ďakujem pani predavačkam v Považskej Bystrici
Nikdy viac !!!!
Naozaj. Doteraz som všetko kupovala v Deichmanne až do piatka 23.9.2022. Šla som reklamovať tašku v považskej bystrici. Položila som na pult tašku aj s pokladničným blockom, prišla pani predavačka a skonštatovala že si mám vybrať nový tovar. Tašku som mala ani nie mesiac. Takže som jej na pulte nechala tašku aj bloček a Šla som vyberať. Keď som si vybrala nový tovar a prišla som k pultu pýtala odomna bloček. Keď som jej povedala že veď som jej ho tam nechala aj s tou taškou tak mi povedala že som jej tam nič nenechala a vraj som si mala držať bloček v ruke a nie ho tam nechať. A vraj ona žiadny bloček nevidela tak ale nechápem na základe čoho mi povedala aby som si vybrala nový tovar. Pracujem v obchode a viem že prvé si beriem bloček od zákazníka aj s tovarom a až na základe toho si môže buď vybrať nový tovar alebo vypisem reklamačný lístok. Tak som chcela nech pozrie kamerový záznam no vraj to by si musela vyžiadať a kvôli bločku určite nie, takže som s plačom odišla a ako posledná chudera ktorá asi chcela Deichmann obrat o 30 eur som šla domov. Jednoducho mi stratili bloček. Platila som kartou takže mám doklad o tom a presne viem že som ju kúpila 28.8. ale ... Nedokázala som sa ani brániť pustili sa do mňa dve predavačky a nezvládla som to. Stále sa s tým nedokážem vyrovnať šla som tam s blockom a taškou a odišla som s taškou a slzami v očiach. Preto už nikdy viac!!!!!!!
V lete som kúpila synovi športové šľapky, značky Filla. Už po dvoch týždňoch sa natrhla topánka na vnútornej strane, po ďalších dvoch týždňoch sa odtrhla celá jedna strana šľapky od podrážky, takže boli už nepoužiteľné a nenositeľné. Dali sme reklamovať v predajni Žilina Aupark, neuznali reklamáciu s odôvodnením, že poškodenie bolo spôsobené neprimeraným mechanickým zásahom pri používaní. Ako je možné, že značková!!! obuv sa tak rýchlo zničí pri bežnom nosení???
Katastrofa, nikdy viac tento obchod.
Deichmann nikdy viac!!!!!
Topanky zakupene v predajni Poprad -Juh,drza predavacka pri pokladni .Topanky som zakupila 16.5.22 dva krat obute nedaju sa nosit lava topanka odiera patu do krvy presivanie sa krci cele zle a odpoved neda sa reklamovat,tak moja navsteva bola posledna !!!
Topánky čo majú 2 roky záruku, sme išli reklamovať po roku praskli na polovicu. V predajní v Snine nám predavačka povedala že nám to neuznáva. Že máme si poslať reklamáciu na vlastné náklady na podnik ???????? posledný krát sme tam nakupovali
Nepustili ma do predajne v Topolcanoch aj ked ide o esencialnu prevadzku.nakupim inde Deichmann uz nikdy!!!
Deichmann šmejdy 3x a nikdy viac
Deichman je smutná realita predaja topánok .Uvažujem o článku pre noviny o tom ,že čo sú schopní predať a nepriznať reklamáciu.Kúpili sme pánske sandále a nevšimli sme si že každá sandála má inú farbu a aj pracky na nich sú odlišnej velkosti .Pri reklamácii nám slečna za pultom odlišnú farbu vysvetlila tím že boli dlho vystavené na slnku,dlžku pracky ignorovala .To že to stálo 54 eur ktoré na zemi nenájdete ju nezaujímalo ..To že to bol náš posledný nákup u nich je isté len sa divím že ich okrem zisku nič nezaujíma .Jeto smutné že sa nikto nestará z vedenia o to že človek ktorí reklamuje nevybaví v predajni nič ,len pri kúpe slubujú že ak niečo nebude v poriadku kludne reklamujte ale že nič nedosiahnete reklamáciou to už nedodajú .
Deichman je smutná realita predaja topánok .Uvažujem o článku pre noviny o tom ,že čo sú schopní predať a nepriznať reklamáciu.Kúpili sme pánske sandále a nevšimli sme si že každá sandála má inú farbu a aj pracky na nich sú odlišnej velkosti .Pri reklamácii nám slečna za pultom odlišnú farbu vysvetlila tím že boli dlho vystavené na slnku,dlžku pracky ignorovala .To že to stálo 54 eur ktoré na zemi nenájdete ju nezaujímalo ..To že to bol náš posledný nákup u nich je isté len sa divím že ich okrem zisku nič nezaujíma .Jeto smutné že sa nikto nestará z vedenia o to že človek ktorí reklamuje nevybaví v predajni nič ,len pri kúpe slubujú že ak niečo nebude v poriadku kludne reklamujte ale že nič nedosiahnete reklamáciou to už nedodajú .
Dobrý deň ,ako tak čítam komenty tak im aj verím,kúpili sme pánske sandále ktoré boli každá inej farby ,čo sme si bohužial pri kúpe nevšimli .Ked sme ich boli reklamovať slečna za pultom pozrela na číslo a stručne skonštatovala že čísla súhlasiaa je to v poriadku.To že jedna pracka je dlhšia ako druhá a že farba je na jednej sandále tmavšia ako na druhej vysvetlila tím že to je od toho ,že sandála bola dlho vystavená na slnku .To že to stálo 54e ktoré na ulici nenájdete ju nezaujímalo .Toto bol náš posledný nákup vo vašej predajni ,robíte si super reklamu ,je to hodné dať do televízie
ZÁKAZ VSTUPU DO DEICHMANNU VŠETKÝM, KTORÝ NECHCÚ SVOJE PENIAZE VYHODIŤ DO KOŠA!!!!!!!Kúpila som dcére prezúvky značky Fila do školy. Po dvoch týždňoch som ich reklamovala, nakoľko obe sa začali trhať po bokoch. Reklamáciu neuznali. A tak sa pýtam ako majú deti v škole chodiť aby sa im podobný problém nezopakoval? Zrejme majú šúchať nohami po podlahe aby náhodou nenamáhali materiá, ktorý by mohol prasknúť.
V tomto obchode NEBUDEM NAKUPOVAŤ NIKDY V ŽIVOTE!!!!!!!!!!!!!
V riešení reklamácii je to ten NAJHORŠÍ OBCHOD, ÚPLNÁ KATASTRÓFA
Aby som nezabudla po roku si musíte reklamácie riešiť sama čiže zabaliť a poslať na vlastne náklady. Zrejme sa domnievajú, že veľa ľudí to radšej vzdá a oni nemusia nič riešiť.
Odporúčam všetkým navštíviť akúkoľvek inú obuv len NIE DEICHMANN
ZÁKAZ VSTUPU DO DEICHMANNU VŠETKÝM, KTORÝ NECHCÚ SVOJE PENIAZE VYHODIŤ DO KOŠA!!!!!!!Kúpila som dcére prezúvky značky Fila do školy. Po dvoch týždňoch som ich reklamovala, nakoľko obe sa začali trhať po bokoch. Reklamáciu neuznali. A tak sa pýtam ako majú deti v škole chodiť aby sa im podobný problém nezopakoval? Zrejme majú šúchať nohami po podlahe aby náhodou nenamáhali materiá, ktorý by mohol prasknúť.
V tomto obchode NEBUDEM NAKUPOVAŤ NIKDY V ŽIVOTE!!!!!!!!!!!!!
V riešení reklamácii je to ten NAJHORŠÍ OBCHOD, ÚPLNÁ KATASTRÓFA
Aby som nezabudla po roku si musíte reklamácie riešiť sama čiže zabaliť a poslať na vlastne náklady. Zrejme sa domnievajú, že veľa ľudí to radšej vzdá a oni nemusia nič riešiť.
Odporúčam všetkým navštíviť akúkoľvek inú obuv len NIE DEICHMANN
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌????????????????????????????????????????????????????????‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
dnes mi kurier dorucil moje reklamovane slapky, ktore som realne mala na sebe 1 a pol hodiny a v tom zacali pri chodzi fucat...
sla som na predajne, ze ich chcem vratit a predavacka mi vravi, ze peniaze mi nemoze vratit, lebo som ich uz nosila....tak ako...mam v nich lietat...????
poslala ich niekam na reklamacne ci kam,,no a odpoved?..slapky su fukcne a obuv moze byt nadalej vyuzivana k ucelu, ku ktoremu bola vyrobena..
tlak mam az niekde.....
Po týždni tenisky zn.Nice začali vŕzgať
Z partizánskeho odpoveď
To nie je dôvod na nenosenie !
Obchodná inšpekcia ?
Tam asi všetci nosia vŕzgajúcim tenisky
Daichman Malacky otras tam ked prides ledva Ta obsluzia veduca zduta neprijemna pani co Ta vrazdi pohladom ako si si mohol dovolit ju vyrusit .Vyber topanok nulovy otras
Deichmann sa veľmi pokazil predávajú tam už len čínske smejdy, čižmy vydržia max 2 až 3 mesiace. Nekvalitný materiál. Voľakedy to bol dôb obchod..
Deichmann ma “vybornu a kvalitnu” obuv pokial si ju chcete vystavit doma na policke urcite odporucam. Pokial vsak si kupite obud z Deichmannu a chcete ju nebodaj nosit a nebodaj dokonca aj po vonku pripadne mokreho pocasia nastava problem, pretoze v tom pripade Vam reklamaciu neuznaju z dovodu nespravneho nosenia a mate este moznost poslat obuv dalej do Partizanskeho na zhodnotenie, ale viem si predstavit ako su “neprepojeni a nekryju” si navzajom chrbat tak myslim, ze to je dobre premyslene, aby odradili od tohto kroku zakaznikov, pretoze v pripade neuznania reklamacia hradia komplet cely proces posudenia... nadhera, mne sa znackove tenisky odlepili po 2 mesiacoch normalneho pouzivania a samozrejme, ze na vine som ja, obuv bola perfekt kvalitna... takze zhrnutie: NEODPORUCAM KUPOVAT OBUD V DEICHMANNE POKIAL BY STE SI JU CHCELI KUPIT NEBODAJ NA NOSENIE!! NEFER JEDNANIE ZO STRANY DEICHMANNU PRI REKLAMACII, ZA VSETKO MOZE VZDY LEN SPOTREBITEL!!!! JE TO HNOJ TATO FIRMA
Neodporúčam deichmann pri reklamácii sa ma snažili od hovoriť mam nárok len do roka reklamovať na predajni pretože obuv som kúpil cez internet, a ešte si mam aj platiť poštovné, a možno keď ne uznajú reklamciiu budem vraj platiť . A keď som sa informovala telefonicky stále mi opakovala že ona pri nás nebola. Na jasnú otázku či mám nárok na bezplatnú reklamáciiu v 2 ročnej lehote mi na telefóne linke povedala ze oni vedia ihneď aj na predajni posúdiť zamietnutie reklamácie. Áno videla som na vlastnej oči ako volala kolegyňu asi viac hláv viac rozumu, že vypíše reklamáciou ktorú si mam sama odoslať a zaplatiť, a ešte sa mam bat keď neznaju koľko má to bude stáť. Asi si myslia ze zákazník je padnúť na hlavu,, ale nič to s nimi som skončila.
Dal som na reklamáciu botasky tlačí ma ľavá botaska na priehlvku. Neuznali my reklamáciu ani vymeniť. Odpoveď bola ze nieje žiadny problém a mal som si to vyskúšať na predajni. Hoc skoro všetku obuv kupujem v tejto predajní a to skoro pre celú rodinu . No ale po tejto skúsenosti už tam nekúpim ani šnurky z tohoto prístupu. . Botasky neboli lacné hoc mne nejde o vrátenie peňazí ale o opravu alebo výmenu. .obchod v Trebišove Deichman budem obchádzať na ďaleko. Vďaka nepochopeniu a uznanie reklamácii
Obuv FILA kupovana dna 14.4.2020 datum reklamovania 26.7.2020... podrazka vydrzala iba tri mesiace, totalne nekvalitne podrazka, na ktorej sa mi spravila dierka. Reklamacia zamietnuta. Odborne stanovisko od spolocnosti VIPO a. s., Patizanske, dovod ... Podosva nerovnomerne opotrebovana, to ako co je?, vsak to vydrzalo iba tri mesiace a to som v nich vobec ani nechodil, kedze do prace chodim autom a v praci mam zas pracovnu obuv.
Kupoval som v Deichmanne značkové tenisky Nike,Po 3mesiacoch začala jedna topánka vŕzgať tak som ich šiel reklamovať na predajňu na čo mi predavačka povedala že ich musia poslať posúdiť do reklamačného strediska že ona nevie určiť chybu načo po 3 týždňoch mi ich poslali odtiaľ späť z odôvodnením že je to vlastne v poriadku že vŕzgajú a žiadnu vadu nenašli .Preto nákup v Deichmanne nedoporučujem. DÁTE ZA OBUV 70EUR A TIE ŠPINY VÁM ICH NECHCÚ POTOM REKLAMOVAŤ!!!
Deichmann už nikdy! Nechcú uznávať reklamácie! 6 mesačné botasky môžem vyhodiť do koša. Boli poslané na posúdenie znalcom, a ten sa vyjadril, že je to nevhodne zvolená veľkosť, a nevhodné používanie, tak áno kúpim si o dva čísla väčšie a nebudem ich používať vôbec.... CHCE SA MI ???? z tohto obchodu, klamú, a vyrábajú šmejdy, čo stoja za ????. Viackrát som si u nich kupovala obuv, a nemám dobrú skúsenosť. Neodporúčam tento obchod!
Deichmann by nemal predávať obuv, nakoľko sa absolútne neriadi zákonmi Slovenskej republiky. Nech idú predávať seno. Predajňa Rimavská Sobota, jedným slovom: HOROR. Vedúca jedna odporná žena, vyvyšuje sa, ponižuje, dá zákazníkovi pocítiť, že je debil sprostý analfabet a ona zjedla múdrosť sveta. Mám vysokú školu, no pri jej jednaní to vyznie, akoby som ani základnú nemala dokončenú. Nereklamovala som veľa obuvi, mám od nich aj takú, ktorej nič nie je pri častom nosení. Keď som prišla prvýkrát, hneď mi vedúca, pri pohľade na topánky, oznámila, že čapcem, lebo je puknutá podrážka iba na pravej topánke. Reku táto je nie iba profesionálny výrobca obuvi, ale aj ortopéd. Super. Dala topánku zalepiť. Po pár dňoch sa mi ozvala celá nahnevaná (lebo nemala pravdu), že sa topánka zalepiť nedá (prečo asi), tak mi vrátia peniaze. No a odvtedy si na mňa "sadla". Bola som tam s ďalšími topánkami, na ktorých mi zase pukla podrážka. Keďže Deichmann netuší, že záruka na obuv je 2 roky, po roku zamietajú reklamáciu. To som nevedela. Topánky mali niečo vyše roka. Vedúca sa na mňa oborila, že ja za to môžem, lebo neviem chodiť. Teraz som tam bola zase reklamovať plátenky, po štyroch mesiacoch sa na nich rozišla podrážka. Už len čo ma videla tá maximálne nesympatická vedúca (že vôbec vie žiť sama so sebou), ani sa poriadne na topánky nepozrela, hneď spustila, že to som zase ja (tretia reklamácia za cca tri roky), a samozrejme, zase tá podrážka, akože načo si ja vôbec kupujem topánky, keď ich stále po pár dňoch zničím. Takým štýlom. Ja som s týmto obchodom skončila, nechápem, ako môžu ešte vôbec mať zákazníkov. Ich tam školia ako byť čo najodpornejšie, povýšenecké a drzé. Keďže ryba smrdí od hlavy, predavačky tiež odporné. Ten prístup sa nedá ani opísať, to sa musí zažiť. Obyčajná predavačka sa tam tvári akoby bola minimálne držiteľka nobelovej ceny. Zatvoriť to tam, na čele s vedúcou. No dôjde na moje slová, oni tam budú časom iba kúriť a svietiť.
V zivote uz nekupim nic z deichmanu. Po 4 mesiacoch vikendovéhi nosenia sa mi mokasiny, roztrhli. Prisla som do predajne ukazala predavacke blocek, topanky povedala ze v poriadku vypiseme spolu reklamaciu. Zacala pisat na reklamacny formular vsetky potrebne ospbne udaje, popis vady........ a dala mi to podpisat. Ja som si myslela ze ze to je ziadost o reklamaciu u som to v minulosti riesila. A ona mi hned povedala na to pri pokladni. Reklamaciu som Vam zamietla z dovodu casteho nosenia obuvy. Skoro ma porazilo hovorim, to ako myslite ze ste mi to zamietli...ja som si myslela ze klasicky formular vyplname, cely cas bola ticho nic nevravela. Az ked som podpisala povedala ze to je na zamietnutie a vraj sa mozem stazovat a dat si vypracovat znalcovi za 54eur odborny posudok a azpotom ked to schvali mi to uznaju a vratia 30€ za topanky. Vzivote tam uz nepojdem nakupovat, to uz radsej u cinana kupim za 10€ a jednu sezonu ponosim topanky a zahodim ako sisa kupovat predrazene smejdy z deichmanu.
Kúpila som si elegantné balerinky ktore sa po prvom noseni zvnutra úplne zodrali, dnes sa plati za lacne a trvácnosť ide uplne bokom. ???? Reklamaciou sa neoplati ani zaoberať, vzdy vas s tým otočia preč.
Deichmann nikdy viac po 20 rokov som išla reklamovať obuv a nemilé prekvapenie záruka iba 1 rok po roku som si mala dať sama topánky na reklamáciu a zaplatiť posudok nemohla som sa z toho spamätať ešte týždeň.Ale,keď som prišla reklamovať topánky tak tam boli ďalší piaty zákazníci čo reklamovali obuv a to hovorí za všetko.NIKDY VIAC. Radšej budem verná naďalej Poľsku.
Reklamovala som tenisky v predajni v spišskej novej vsi. Po týždni sa rozpadli,popraskali z vnútra. Vrátili to z odôvodnením nesprávneho používania. NIKDY VIAC!
Išla som reklamovať botasky adidas do predajne v Považskej Bystrici. Kupovala som ich cez e-shop,takže som mala vytlačenú faktúru cez e-mail. Prišla som tam ukázala som im botasky a faktúru. Predavačky mi povedali že to nemám dobrú faktúru,že tam chýba kód na skenovanie. A tým to bolo vyriešené. Prišla som domov,napísala som sťažnosť na deichmann,tí mi poslali odpoveď s tým že oblastna vedúca to s nimi riešila a mam im tam to doniesť že ta faktúra je dostačujúca pre zahajenie reklamacie. Na druhý deň som prišla,podala faktúru a botasky. Nato mi predavačka povedala,že záruka na topanky v deichmane je len 1 roķ a po roku si to musim dat sama reklamovat,vypisala reklamačný list a povedala aby som si to na svoje naklady poslala na uvedenu adresu. Tak toto je moc. ZLATE SPORTISIMO
Deichmann? ... jednoducho otrasné ... pánske kožené topánky, ktoré boli označené ako vychádzková obuv, som po necelých šiestich mesiacoch od zakúpenia reklamoval z dôvodu prasknutia podrážky a vnútornej stielky chodidla na pravej a aj ľavej topánke, na čo som prišiel náhodou, keď som si pri vyzuvaní večer všimol, že mám mokré ponožky ... podotýkam, že som kupoval pánske kožené vychádzkové topánky ... vybavenie reklamácie slečnou alebo pani predavačkou v Prešove ma na prvý moment rozosmialo, no neskôr som si myslel že je to zlý vtip ... jej zamietnutie reklamácie topánok bolo zdôvodnené nasledovne: "reklamácia sa neuznáva z dôvodu poškodenia spôsobeného z Vašej strany príliš častým nosením" ... spýtal som sa jej, či to myslí vážne a jej jednoznačná odpoveď bola že áno, že ona s tým nedokáže nič urobiť ... áno, uznávam, že som skoro celý deň na nohách a v pohybe a preto si dávam záležať na tom, aby som si kúpil kvalitné kožené topánky, ktorých mám niekoľko párov a tie ktoré topánky obujem každý štvrtý, piaty deň ... no zdá sa mi neseriózne, aby kvalitná kožená obuv bola nevhodná na ďalšie nosenie po cca. 24 až 26 použitiach ... pani predavačke však ďakujem za jednu radu a to, že si môžem dať topánky odborne posúdiť znalcom alebo skúšobňou ... zo zvedavosti som teda navštívil súdneho znalca na Kožiarske a kožušnícke výrobky, obuv, ktorému som ukázal predmetné topánky a hneď na prvý pohľad potvrdil, že toto je určite vada materiálu a nie poškodenie spôsobené užívateľom ... na topánkach nie je žiadna odrenina, žiadny škrabanec, žiadne poškodenie okrem prasknutých podrážok a vnútornej výstelky ... vykašľal som sa teda na ďalšie naťahovanie sa s predajňou Deichmann, odniesol som topánky do najbližšej opravovne obuvi, kde mi nalepili zospodu na podrážku novú tenkú gumennú podrážku a zároveň aj nalepili vnútornú stielku chodidla ... konečná suma za opravu ma vyšla na nejakých 8-9 EUR ... beriem to však pozitívne vo význame, že mám vlastnú skúsenosť so spoločnosťou Deichmann a hoci sa vraví, že nikdy nehovor nikdy, ja som presvedčený, že nielen ja ale ani NIKTO z mojich blízkych či príbuzných už NIKDY v živote si od Deichmannu žiadnu obuv nekúpi ... aj ostatným odporúčam uvedené predajne obchádzať míľovými krokmi ... a ak náhodou spravíte chybu a niečo si od uvedeného predajcu kúpite, majte na pamäti a zreteli to, že touto spoločnosťou predávané topánky nie sú určené na nosenie, ale na to, aby ste ich mali vyložené niekde na polici a pozerali sa na ne
Nikdy viac nákup v deichmane. 14.6.2019 som v deichmane kúpila topánky pre syna. 16.6.2019 sme ich už išli reklamovať lebo sa rozlepila špicka. Reklamácia sa vybavovala do 27.6.2019. Dňa 1.7.2019 a špicka znova rozlepená. Dátum doručenia zase 18.7.2019. Syn mal mesiac topánky reálne obuté asi tri dni a mesiac sa to naťahuje..Aby topánky vydržali tri dni a mesiac sa posielali a lepili keď deťom rastie rýchlo noha. Dnes si idem pre ne a je to moja posledná návšteva tejto inštitúcie.
Nikdy viac Deichmane Trebišov nekúpim kúpila som synovy značkové botasky ktoré po 2 mesiacoch sa odlepili tak mi povedali samozrejme vypísali reklamačný lístok nech prídem po týždni že dajú zalepit svojmu obuvnikovy prišla som po týždni a som si ich vyzdvihla zalepene a zas po skoro 2 mesiacoch sa mu zas odlepili zadná strana tak som zas išla a zas mi povedali ze dáku opravyt svojmu obuvnikovy aj keď som tvrdila ze je to už druhá reklamácia že to som si aj ja mohla doma zalepit sekundovym lepidlom ze to uvedú do papieroch ze je to druhá reklamacia a ze mam prísť po týždni prišla som a oni ze mi zalepili botasky a vracajú mi bez krabice a ja ze som vám dala s krabicou a váš poprosím že by ste mi krabicu našli a nato vedúca predajne mi berieme obuv aj bez krabice ale išlo o tom ze ja som im dala s krabicou tak išla druhá predavačka hľadať krabicu a nasla v sklade spadnutu tak co tam robili ja si mislim že to predavačky lepia a neposielaju žiadnemu obuvnikovy môžu sa hambit tak klamať zákazníkov Deichman nikdy viac radšej sa mu vyhnite ako tam ísť a niečo si kúpiť stamat ani šnúrky do topánok nechcem.
nikdy viac do predajne v Humennom, po roku od zakúpenia na vsuvkách praskla podrážka, predavačka pri uplatnení reklamácie odmietla prevziať výrobok komu chce zoberie aj špinavé jej správanie absolútne neprofesionálne tvári sa tak ako keby sme ju obťažovali, neviem za čo je platená s takým prístupom aký ma k zákazníkom nech si uvedomí, že je tam pre nás nie my pre ňu .
to vedenie absolútne netrápi, že prístupom predavačiek k zákazníkom im klesá návštevnosť a tržba.
Nikdy viac som zhrozená!Po troch mesiacoch nosenia vrchný materiál botasiek sa začal lúpať,pukať.Botasky sme dali reklamovať a výsledok?Nesprávne ošetrovanie!!!Viem ako som ich ošetrovala hamba fuj nikdy viac v tomto obchode nenakúpim
Bol som pred mesiacom v Deichmane Nad Jazerom v Kosiciach. Potom, co som zistil, ze predavacky su vypatlane tupe p*** som pochopil, preco je predajna o piatej vecer uplne prazdna. Asi tam kvoli tym nesympatickym p***** nikto nechodi. Ako tu pisu mnohi ludia, reklamacie samozrejme neuznavaju a ked chcete poslat svoje topanky na odborne posudenie, musite ich poslat tam, kam vam povedia, cize do ich vlastnej "skusobne", ktora vam kazdu reklamaciu obratom zamietne s odovodnenim, ze zavada vznikla opotrebovanim pocas pouzivania topanok a este im za to aj zaplatite + postovne. Takze ked si kupite topanky v Deichmanne, vylozte si ich doma do vitriny v obyvacke a chodte sa na nich iba pozerat. Lebo ked ich budete nebodaj nosit a po pol roku sa vam rozpadnu, tak ste si sami na vine, lebo ste ich opotrebovali nosenim...
Už nikdy nie deichmann!!!! Kúpila som synovi botasky Fila a po mesiaci odlepená špička. Reklamovala som a prišla odpoveď: Vznik aj rozsah poškodenia je ovplyvnený nevhodným používaním. Obuv s viditelným poškodením bola používaná ďalej. + poškodenie bolo spôsobené neprimeraným mechanickým zásahom pri používaní.
To ako v tom má sedieť doma v obyvačke?
Zakupil som si sportovejsiu obuv. Po 2 tyzdnoch sa prava obuv zacala odlepovat a spicky na oboch tiez....a tak som siel reklamovat. Predavacka teda akoze predavacka mi hned odvrkla ze oni maju na taketo veci skolenie. Po dvoch tyzdnnoch mi vratili obuv s tym ze to nejaky majster zalepil. Ale s tym ze zaruka sa vztahuje od zakupenia tovaru a nie od opravy. Tak sa pytam ci taka spolocnost ako je Deichmann je odkazana na to aby platila nejake obuvnika a opravy. Ale to tie "mile" pseudo predavacka lepia v sklade???? A tym padom ze mi obuv akoze dali opravit,zial bol som nuteny si zakupit dalsiu obuv. Nakolko som nechcel chodit bosi....cize som dal 2x 26,90 éčiek....co nieje malo....teraz mam 2 pary....som sa spytal ze teraz ako dalej. A druha pseudo predavacka odvrkla citujem "naco si kupujete taku istu obuv ked sa vam jedna rozpada????
Nech lepenu obuv nosia jej krive deti a nech maju z nich fajne otlaky....tolko asi o uzastnej predajni v Novych Zamkoch....
Ludia spamatajte sa, za tie peniaze kupite lepsiu a kvalitnejsiu obuv v ExiSporte....
Deichman obchadzajte....mali bych uplne zakazat,zrusit predajne....
Je prosím vás možné že som si kúpila pred mesiacom tenisky"Fila" za skoro 65 eur aj s tým ich impregnovaním, a teraz mám podrážku od špičky odlepenú (v miestach kde sa nachádza palec), Tie tenisky boli nosené iba na cestu do školy a zo školy. A ako tak čítam tak niečo ako reklamácia v Žiline neprebehne a vrátia mi ich s nejakou poznámkou. Skúsi mi predavačka zadrieť niečo o zlej starostlivosti o povrch topánky a jej tam tie ich čistiace prostriedky do hlavy hodím. Keď spočítam tak asi 100 eur som hodila tento rok do Deichmannu a všetky tie topánky mali závady s podrážkami. Také isté ako CCC už nikdy viac!!!!!!!!!
Nikdy nebudem nakupovať v tomto obchode. Obuv som za svoj život reklamovala len 2 x. Raz z v Deichmane. Otras, poslali mi odpoveď z Vipo. Nebolo to ani odborné posúdenie len stanovisko bez zákonných náležitosti. Jedna veta - nevhodné nosenie, žiadne zdôvodnenie, skúmanie kvality materiálu, kvality švov.... Obrátim sa na SOI.
Tento obchod - nikdy viac! Po 5 mesiacovh nosenia podotykam 60 eurovych tenisiek sa v nich urobili diery na pätách a roztrhli sa aj vpredu pri prstoch. Reklamacia mi bola zamietnutá s tým, že som zvolila nespravnu veľkosť topanky (samozrejme, ved clovek si kupuje 60€ botasky tak aby ho tlacili) To, ze je to nekvalitny material a čínsky shit - to nevadí, ja mám inak chodiť a kupovať si teda asi o číslo väčsie topanky...v zivote uz od nich nič nechcem...
Deichmann nikdy viac !!! jedna veľká katastrofa čo sa týka kvality. Skončil som s nimi.
Po troch mesiacoch nosenia pánskych poltopánok sa začala rozpadávať podrážka na pánskych poltopánkach - doslova sa oddeľovali z nej vrstvy. Bohužiaľ som blok vyhodil, ale obrátil som sa na Deichmann s prosbou, či by mi mohli v tomto prípade vyhovieť reklamácii. Poslal som im aj fotky. Čakal som, že ako veľký koncern uznajú túto technologickú chybu vo výrobe polyuretánových podrážok a ospravedlnia sa (akoby sa od solídnej firmy patrilo) ale odpoveď bola zamietavá. Osobne nedoporučujem u nich nič kupovať, ak sa vám toto stane niekde v zahraničí musíte si tak či tak kúpiť nové topánky.
Maximálne drzá predavačka, zrejme ani žiadne vzdelanie... reklamacia jedna velka katastrofa deichmann NIKDY VIAC!!!!!
Reklamáciu mi už po druhýkrát neuznali. Skončil som u nich s nákupom.
Za každým mi reklamáciu uznali , prasknutá podrážka vrátili peniaze , zpredu sa začali trhať reklamáciu uznali
Reklamoval som obuv v Deichmanne, ktorá nemala ani 3 mesiace. Po dvoch týždňoch mi poslali z Partizánskeho VIPO topánky s tým, že ich nevyreklamovali, pretože som ich nenosil tak ako sa majú podľa ich príručky. Predavačka jednej pobočky mi prezradila, že v poslednej dobe musia každú obuv dať na odborné stanovisko spoločnosti VIPO a z 10 reklamácii je zamietnutých 8. Čo je však ešte viac zarážajúce, že po 12 mesiacoch si musíte do spomínanej spoločnosti poslať obuv na vlastné náklady s tým, že ak vám ju vyreklamujú, tak údajne vám preplatia aj poštovné v Deichmann. Aká je šanca úspechu? 20%. Nemáme náhodou nárok na bezplatnú reklamáciu výrobku 24 mesiacov?
Na to, že spoločnosť Deichmann predáva nekvalitnú obuv a nechce ju reklamovať si už pomaly aj začíname zvykať, ale to ak má človek záujem kúpiť si aj napriek tomu tovar a predavač mu v tom zabráni, tak na to si rozhodne zvykať nemienim. Po dnešnej skúsenosti s predavačkami v piešťanskom Deichmann-e už naozaj stačilo a nikdy viac. V poslednej dobe sa spoločnosť "snaží" vyjsť v ústrety zákazníkom a ak nemajú vhodné číslo na predajni prezentujú,že Vám ho bezplatne objednajú na dotyčnú predajňu. Počas mojej návštevy predajne to dokonca niekoľkokrát vyhlasovali. Možno v iných to funguje, ale v Piešťanoch rozhodne nie. Predavačka ma dnes odbila s tým,že to bude trvať niekoľko mesiacov, kým obuv príde a to isto nechcem, takže nevidí dôvod na to aby mi ho objednávala. Ďakujem Deichmann... Toto sú služby zákazníkom. Už NIKDY u vás nebudem nakupovať!!!
Mám vážnu obavu, že zamietanie reklamácií (najnovšie sa dcére po 14D na teniskách rozpadla päta - zamietnutie reklamácie zdôvodnené nesprávnym obúvaním), resp. opakované opravy neopraviteľných výrobných vád sú reálnou súčasťou obchodnej stratégie firmy Deichmann. Naša dôvera v túto firmu klesla každou ďalšou reklamáciou (4) ale dnes klesla na nulu. Toto bol náš posledný nákup a ak chcete obuv normálne používať a nevyžívate sa v reklamáciách doporučujem v Deichmann nenakupovať!
Topanky po mesiaci totalne zničené vyjadrenie spolocnosti VIPO vraj obuv je kontaminovana cudzov latkou absolutne som nasraty celý DEICHMANN moze ist ved viete kam totalny šuvix tovar vyhybam sa velkym krokom.
DEICHMANN ŽILINA Z PÚCHOVA DAĽEKO ALE MAXIMÁLNA SPOKOJNOSŤ, DEICHMANN HNUS, ODPAD, FUJ, UŽ NIKDY TAM NEPÔJDEM NAKUPOVAŤ
Dňa 18 apríla o 18:20 hod. som telefonoval do predajne Deichmann Púchov, nakoľko som zháňal pre otca sandále na leto, predavačka mi povedala, že jej mám zavolať za 15 minút, že mi skúsi niečo nájsť. Volal som o 18:40 hod., ozvalo sa mi účastník je dočasne odpojený z prevádzky. HNUS, KATASTROFALNA PREDAJŇA DEICHMANN PÚCHOV, UŽ NIKDY TAM NEPÔJDEM NAKUPOVAŤ, HANBA VÁM, ŽE ZAMESTNÁVATE TAK PREDAVAČKY, KTORÉ ODPOJA PEVNÚ LINKU, NAKOĽKO O 20:00 hod. zatvárajú predajnú a chcú mat už pokoj, ALEBO MÁTE INÉ VYSVETLENIE PREČO SA NEDALO DOVOLAŤ DO DEICHMANN PÚCHOV ? A UVAŽUJTE KOHO ZAMESTNAVATE
V Deichmanne som dnes bola poslednýkrát. Išla som reklamovať lodičky, ktoré sa mi začali párať, vrchný materiál praskal a podošva sa odliepala od topánky. Reklamáciu mi zamietli z dôvodu "opotrebovania výrobku spôsobeného obvyklým užívaním". Pani mi povedala, že si mám poslať topánky na odborné posúdenie a keď mi to tam uznajú, tak mi vrátia peniaze. Topánky stáli 20€, odborné posúdenie 54€. Takže stratili ďalšieho zákazníka.
Nikdy viac! PREŠOV
Ak chcete kvalitnú obuv Deichmanu sa treba vyhnúť, topánky iba pekne vyzerajú ale sú vhodné akurát tak do vitríny na obzeranie. Zamestnanci Deichmanu su zrelí na hospitalizáciu do psychyatrickej liečebne, správajú sa ako opice. Pri reklamácii iba odrbávajú ľudí. Povymýšľajú si také hlúposti len aby neprišli o zisk.
nekupujte zimnú obuv v tomto obchode,lebo keď Vám bude pretekať po prvom obutí do snehu a budete ich reklamovať napíšu Vám citujem z reklamácie:,,,,nakoľko je obuv aj z textilného materiálu,obuv je určená do suchého prostredia,preto nieje dovod reklamovať proti premokaniu,,,,,ak si chcete spríjemniť včere doma v zimných topankách odporúčam nakupovať v deichmanne
Koženná zimná obuv z Deichmanu vydrží zhruba jedeň deň, je farbená. Vytvoria sa fľaky a pekné topánky vyzerajú ako bagandže do záhrady. Predávajú iba čínske haraburdy.
Koženné topánky z Deichmanu mi vydržali aktívnym každodenným nosením 6 mesiacov, zodrala sa podrážka, vložka sa prepadla, reklamáciu neuznali. Prečo? Bežné opotrebenie a vraj si to mám riešiť sám u výrobcu. Povedal som, že prejdem ku konkurencii ak budú takto so mnou jednať, odpoveď bola: ´´nech sa páči´´, to takéto kravy čo majú v hlave piliny obsluhujú zákazníkov? V mojej firme by som im dal záchody umývať. Nikdy viac si v Deichmane ESC B. Bystrici nič nekúpim. Tie arogantné rachetle treba jedine do piči kopnúť a topánky do hlavy hodiť.
Aj ja by som sa chcela podeliť o bohužiaľ zlú skúsenosť z nakupovania v ESC B.Bystrica 8.10.2017.Chcem upozorniť na úplne neprofesionálne a arogantné správanie vedúcej predajne,ktorú zavolala jej mladšia kolegyňa,pretože potrebovala pomoc pri vybavovaní reklamácie.pred zákazníkmi ju zhodila a o tom ako tá vedúca vybavila reklamáciu pani ktorá stála predo mnou radšej ani písať nebudem.Stačilo to na to aby som sa otočila a išla topánky vrátiť do regálu.A to až do teraz deichman obúval celú moju rodinu,a boli sme spokojní aj keď sme sa tu už s reklamáciou stretli,no boli sme vybavení rýchlo a k spokojnosti. Preto ma správanie vedúcej veľmi nemilo prekvapilo.V ten deň som si topánky išla radšej kúpiť do CCC.
Velmi neodborné jednanie vedúcej pri vybavovaní reklamácie v ESC B.B.Reklamovala som dámske lodičky, ktoré sa z dôvodu nekvalitného materiálu po bokoch začali trhať,predavačka sa na ne ani poriadne nepozrela a hned zamietla reklamáciu s odôvodnením,že topánky sú opotrebované,bežným nosením,hoci som ju upozornila,že som ich mala obuté iba pár krát,čo bolo vidno aj na podrážkach,boli ako nové.A ešte ma aj zosmiešnila pred zákazníkmi,ktorí vtedy stáli pri pokladni,že čo chcem po roku a pol vôbec niečo reklamovať.Tiež mi dala akísi formulár,kde si môžem dať prehodnotiť reklamáciu,samozrejme za poplatok.Takže dakujem,a Deichmann nikdy viac
Veru, veru ako tak čítam negatívne recenzie, vidím že nie som sama, kto je nespokojný so spôsobom vybavovania reklamácie. Mne sa odtrhol na dámskych sandáloch remienok a šla som s tým do predajne. Predavačka, taká mladá fiflena na mňa bez pozdravu zagánila, pozrela na obuv, vypísala v tlačive moje meno a priezvisko a naraz zahlásila, že mi reklamáciu zamieta. Reklamáciu som samozrejme uplatňovala v rámci 2-ročnej záruky. A vraj nech si ju pošlem na ohodnotenie, ktoré samozrejme musím zaplatiť. Využívajú nedokonalosti zákona, naučili sa v tom pekne chodiť !!!!! K tomu ak mám prirátať ešte poštovné mi vychádza, že Deichmann dobre vymr.áva so zákazníkmi. No môžu sa hanbiť, nenažranci !!!!!!!!! Asi im nevadí že si takto kazia svoju povesť. Nabudúce dobre zvážim kam pôjdem kupovať obuv pre seba a svoju rodinu.
Nehoraznosť. Kupoval som tam tenisky poslal na reklamaciu mam zaplaťit a tengski mi vratia neopravene už pomôže asi obchodna inšpekcia
Určite neodporúčam.Synovi sa na topánkach odtrhol cvoček, ešte len pri prvom obutí,reklamácia bola vybavená, ale čakal skoro tri týždne.Predtým topánky odtiaľ nevydržali hádam ani polrok a už sa rozliepali po krajoch.Teraz ma zasa vytočila kabelka, označená, ako kožená, ktorú som kúpil na Vianoce.Odtrhli sa úchyty remeňa a je to obyčajná umelá tkanina slabej kvality, akoby potiahnutá jemnou kožou.Ja osobne som tam určite skončil, radšej u číňana niečo kúpim, aspoň mi to ten rok vydrží
NEODPORÚČAM U NICH NAKUPOVAŤ!! Predávaju nekvalitu a ked Vám topánky nevydržia ani pol roka, neuznajú ani reklamáciu.
Asi im vytlačím recenzie a nalepím na dvere..
NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ!!!!!!!!!! Neschopné predavačky - Ružomberok. A o reklamácií ani nehovorím - obuv po reklamácií smrdí od lepidla, čiže rovno do koša a po kontaktovaní deichmann cez ich "úžasný servis", čo s tým mám teraz robiť ma asi po 5 mailoch odbili, že stanovisko reklamácie je nemenné, čiže 32,90€ môžem hodiť do koša za čo im VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM a môžete sa hanbiť, že poskytujete takéto služby.
fuj dorazne doporucujem tam nenakupovat okolo kvality ich obuv ani nechodila a argumenty sak co by ste chceli za tie peniaze nech si strcia do pr...ele-Tenisky vydrzali 2 hodiny reklamacia o mesiac...takze si mozete hned kupit dva pary jedny na cestu tam a druhe na cestu spat
Po dnesku do deichmanu ani nevkrocim. Predvcerom som kupil tenisky dnes ich mala dcera v skole a domov sa vratila s obrovskym krvavym otlakom na pate domov prisla v prezuvkach pred chvilkou som ich bol reklamovat a vysledok taky;ze som musel kupit dalsie tenisky -samoyrejme nie v deichmane-lebo k reklamacii sa vyjadria o mesiac.ze nosene podotykam cesta do skoly cca 1 hodina nemozu vymenit .ze v nich mala chodit po byte takze absolutne neseriozny pristup a kvalita suvix radim nenakupovat tam
Nikdy viac! Topánky nevydržali ani rok, po pár mesiacoch sa mi odlepila podrážka. Keď som prišla reklamovať na predajňu, reklamáciu neuznali s dôvodom zamietnutia: opotrebovanie bežným používaním. Pravdepodobne sú topánky zakúpené v tejto predajni vhodné len na vystavenie do skrinky. Určite Deichmann budúcim zákazníkom neodporúčam. Je mnoho lepších predajní s obuvou v podobnej cenovej hladine a rozhodne lepšej kvalite. Rovnako mám skúsenosti aj s podráždenými predavačkami v predajniach, od ktorých ochotu poradiť pri výbere topánok nemožno očakávať.
Nepríjemná predavačka ktorá hneď pri prichode do predajne začala po mne bezdôvodne kričať len koli tomu ze začal pipat alarm, ze co tam postavám!!! Ako keby som ja za to mohla. Som sa hneď otočila a uplne znechutená odišla. Takto strácať zákazníkov, no škoda! Predajňa sa nachádza v Leviciach -City Park.
Milý "Deichmann"... po dnešnej skúsenosti s reklamáciou v predajni v Ružomberku si myslím, že do tohoto obchodu už nevstúpim. Zimnê topánky zakúpené 11.10.2016 ku dňu 28.11.2016 rozpadnuté, podrážka totálne poodliepaná a "milá" pani predavačka s nedôverou na mňa pozrela, že čo tam vlastne robím? S nedôverou začala vypisovať reklamačný list, keď som jej povedala, že to nechcem dať opraviť, ale vrátiť peniaze. Nie sme takí bohatí, aby som išla kúpiť ďaľšie a čakať, kedy mi ich vrátia pozliepané a opäť čakať, či sa netozpadnú. Milí budúci zákazníci: ak chcete mať niečo obuté, rozhodne neodporúčam Deichmann...
Topánky majú vždy popis z akého materiálu sú, že nejde o kožu je z toho jasné a k tomu je aj návod ako sa o ne starať. Netvrdím, že sú vysoko kvalitné ale zodpovedajú cene. Oplatí sa nákup cez net, poštovné je zdarma plus výhoda zľavy 5€ ktorá platí pri nákupe cez internet stále. Reklamoval som botasky Adidas, ktoré nestáli málo a odlepila sa podrážka. Nie je podmienka odniesť ich presne do tej predajne Deichmann v ktorej ste ich kúpili, reklamáciu vezmú v ktorejkoľvek. Ďalšia dobrá skúsenosť je zase, že nemali moje číslo na predajni. Nechal som im adresu a obuv v mojom čísle mi prišla poštou domov( samozrejme poštovné zdarma). Služby a prístup hodnotím kladne. Negatívne zase nie vždy trvácny materiál obuvi.
Nikty viac! Najvätší šmejd zo všetkých! Kúpil som topánky, ktoré vydrželi mesiac, podrážka sa odlomila, o kosmetických chybách ani nehovoriac. Po reklamácii vám povedia že neuznávajú a pošlú vás do riti so slovy "možete ich vyhodiť". Nikty tu už nekúpim, a dúfam, že ani tý, ktorý čítajú tento komentár do tejto spoločnosti nikdy nezavítajú, lebo vás len okradnú a nemáte nič!!!