Answear.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Módny projekt answear.sk ponúka veľký výber oblečenia, obuvi a doplnkov od viac že 200 najobľúbenejších značiek sveta. Eshop má zastúpenie v Poľsku, Česku a od roku 2014 aj na Slovensku.
Okrem stoviek produktov prináša aj inšpiráciu v podobe neustálej spolupráce s blogermi a módnymi expertmi. Preto v jeho ponuke nájdete vždy tie najaktuálnejšie trendy, s ktorými určite zaujmete.
Hodnotenie na portáli heureka.sk
Užívateľských recenzií na známom webe heureka.sk možno nájsť iba niekoľko, zákazníci v nich však vyzdvihujú najmä komunikáciu a výborný prístup pracovníkov eshopu, veľmi rýchle dodanie tovaru, široký sortiment, výhodné zľavy a akcie, spoľahlivosť či vrátenie 10% hodnoty každého nákupu.
Aj napriek faktu, že si väčšina zákazníkov pochvaľuje kvalitu tovaru, nájdu sa aj takí, ktorým bol doručený poškodený alebo zjavne používaný tovar. Proces vrátenia tovaru je však rovnako hodnotený veľmi pozitívne, preto sa v takomto prípade netreba obávať tovar poslať späť.
Výhody Answear Club-u
Eshop prináša naozaj výnimočný vernostný program. Jeho výhody môže využiť každý, kto sa doň cez web zaregistruje. Člen klubu získava za každý nákup 10% jeho hodnoty späť (v prípade nákupu za 60 € sa členovi na konto pripíše 6 € kredit). Takto nazbierané body možno neskôr využiť na nákup ďalšieho nezľavneného tovaru.
Získané body sa nasčítavajú po každej objednávke a sú pripísané do 14. dní od nákupu. Kreditmi možno znížiť hodnotu ďalšieho nákupu až o 50 %!
Bezplatné vrátenie tovaru
Zákazníci, ktorí nie sú spokojní s nákupom, môžu tovar zaslať späť v predĺženej lehote 30 dní. V prípade, že hodnota objednávky prekročila hranicu 40 €, je toto vrátenie úplne bezplatné. Kompletný postup vrátenia tovaru je dostupný po prihlásení sa do svojho zákazníckeho konta. Lehota na vrátenie peňazí je 5 až 14 dní.
Odmena za odporučenie a odber newslettra
Kreatívne zmýšľanie eshopu potvrdzuje aj odmena za odporúčanie. Na webe answear.sk stačí vyplniť jednoduchý formulár, v ktorom zadáte údaje svojich známych a priateľov. Tým bude okamžite odoslaná uvítacia zľava na nákup v hodnote 10 €.
Ak pozvaný kamarát zľavu využije a nakúpi v minimálnej hodnote 40 €, poďakovanie vo forme 10 € zľavy je vaše!
Odmenu možno získať aj pravidelným odberom newslettra – zľava vo výške 10 € na prvý nákup bude novému odberateľovi doručená priamo do emailovej schránky.
Doprava zdarma až do odvolania!
Objednávky, ktoré boli odoslané do 13:00, sú spravidla expedované ešte v ten istý deň. Tovar z Answear.sk je doručovaný prostredníctvom kuriérskej služby a to úplne zadarmo! Nezáleží na hodnote objednávky ani na spôsobe platby. Akcia však platí iba do odvolania. Zákazník si samozrejme môže svoju objednávku vyzdvihnúť aj osobne (výdajné miesto Uloženka v Bratislave).
Komentáre Pridať komentár
Značkové veci neodporúčam kupovať cez answear pozrite si na originálnej stránke kód produktu ktorý sa nezhoduje z kódom zakúpeným na answear pritom na štítku by mal byt ten istý kód a nesedí,,, kúpila som si bundu za 350 eur a hneď som videla rozdiel keďže som ju najprv skúšala v obchode …
Roky som sebe aj mojej rodine objednávala u nich oblečenie, doplnky, ale poslednýkrát veľké sklamanie, keď mi namiesto veľkosti S prišli plážové šatxy XXL (štítok bol S) a keďže som ich neskúšala, tak som bohužiaľ až na dovolenke zistila, že sú mi mohutné a až tam som si všimla, že nášivka je XXL ale aj keď som im celú situáciu popísala, pofotila ich odpoveď bola:
“sklad nám potvrdil , že rozmer XXL sme nikdy nemali na sklade.
A preto nie je možné aby Vám od nás prišiel tento produkt”.
Čo k tomu dodať? To je podľa nich vyriešenie reklamácie!!!! Zo zákazníčky urobiť podvodníčku.
V žiadnom prípade neodporúčam tento obchod, maximálne sklamanie! Nevážia si zákazníkov, posledná skúsenosť to potvrdila, po vrátení šiat, ktoré mi nesadli veľkosťou skúšaním v domácich podmienkach a v žiadnom prípade neboli používané, ma v maily v podstate obvinili z nadmerného používania , pričom im boli vrátené späť do druhého dňa a v žiadnom prípade nesúhlasím s ich tvrdením, okrem toho korzetová časť šiat na zips v oblasti hrudníka mi bola extra malá. Ďaľšie šaty mi boli poslané v nekompletnom stave bez rukáva, tie som poslala obratom späť tiež, v maily ma žiadali o vrátenie chýbajúceho rukáva a v tomto prípade zase neskontrolovali, v akom stave tovar zasielajú , nakoniec si chybu uznali. Avšak prvé zmienené šaty mi vrátili späť, nenesú žiadne známky použitia ale pre mňa sú kvôli veľkosti nepoužiteľné. Takže ďakujem, za mňa nikdy viac. POZOR na nich!
otras. vždy som si objednavala tovar a bola spokojná až pokial som nemusela vraciat na vlastne náklady kde slo zaslat LEN balik na adresu čo ma vyšlo 2x toľko. neodporúčam
Ked citam recenzie,tak som asi mala stastie,objednala som si druhy raz a zatial vsetko ok. Jeden den som objednala a na druhy resp.tretí den som tovar mala. Akurat sa mi nedala uplatniť zľava z predošlého nákupu.
Dala som reklamovať cizmy 2.12.2021 raz obuté a začali sa odlepovat reklamácia bola uznaná a do teraz žiadna odpoved o vrátení penazi otrasná komunikacia vlastne žiadna moj posledný nakup v tomto obchode vobec neviem o mojej reklamácii nič
neodporucam, tovar v hodnote 170,-€ mi nebol doruceny, iba mi napisali, ze som si neprevzala tovar, pritom ziadny kurier sa mi neohlasil ani sms ani telefonicky. Okrem toho som na homeoffice stale doma. Teraz po precitani recenzii dalsich iba budem trpnut, aby som este niekedy videla aj moje peniaze...
Pozor!!! Vsetko fake,napodobneniny za obroske peniaze,treba pozerat na detaily a uvidite,neodporucam
Velke sklamanie a maximalna nespokojnost na spolocnost answear. Dorucena zasielka obsahovala tovar, ktory vobec nebol predmetom objednavky- 2ks z troch boli uplne odlisne ako som si vybrala. Zimna bunda, ktoru som si vybrala bola totalne odlisna ako objednana to iste aj slnecne okuliare (objednane bielo cierne, dorucene hnede) este aj s poskodenym puzdrom. Jedine co sedelo bola znacka????.
Tovar sme zabalili a odoslali v krabici, ktora prisla hned na druhy den. Suma celej zasielky bola 519,70€ a obdrzala som podrobnosti o vrateni platby v sume 339,80€.
Toto uz presahuje hranice feroveho pristupu ku klientovi.
Som veľmi spokojná. Komunikácia, tovar, rýchle dodanie. Určite 5 hviezdičiek.
Prvy a posledny krat objednavam cez tuto stranku. Zakupila som tenisky v hodnote 109 eur .tovar prisiel do tyzdna. Cislo nesedelo, tak som chcela vymenit za mensie.takze som zaslala spat , aby mi poslali uz zaplatene tenisky so spravnou velkostou. Jasne, ze som musela zaplatit este raz, takze za jedny tenisky, ktore stali 109 e som zaplatila 218 eur. Vratenie penazi do 14 pracovnych dni. System minusovy... som zvedava, ci sa mi peniaze vratia... maju stale vypadky v systeme.. neodporucam vobec. Nikdy som s inou firmou problem nemala, iba s answear.
Som veľmi nahnevaná na obchod answear.sk. Na Vianoce som si objednala topánky značky Dr.Martens cena 125€ a do 5 dni sa mi poškriabal predok. Hneď som topánky dala reklamovať, žiaľ reklamáciu mi neuznali a ešte k tomu cely proces reklamácie trval viac ako mesiac. (Mimochodom tovarmi ešte stále neprišiel) Nikdy sa mi nestalo ešte, že prí takom drahom tovare neuznali reklamáciu ani nevyhoveli zákazníkovi. Určite neobjednájte drahé veci z tohto obchodu, lebo neručia Vám za kvalitu a keď sa z daným tovarom niečo stane povedia Vám že je to Vaša chyba nie chyba výrobku. Dávajte si pozor!
Som veľmi nahnevaná na obchod answear.sk. Na Vianoce som si objednala topánky značky Dr.Martens cena 125€ a do 5 dni sa mi poškriabal predok. Hneď som topánky dala reklamovať, žiaľ reklamáciu mi neuznali a ešte k tomu cely proces reklamácie trval viac ako mesiac. (Mimochodom tovarmi ešte stále neprišiel) Nikdy sa mi nestalo ešte, že prí takom drahom tovare neuznali reklamáciu ani nevyhoveli zákazníkovi. Určite neobjednájte drahé veci z tohto obchodu, lebo neručia Vám za kvalitu a keď sa z daným tovarom niečo stane povedia Vám že je to Vaša chyba nie chyba výrobku. Dávajte si pozor!
Určite neodporúčam bol mi zaslaný tovar v neoriginalnom balení a bez certifikátu pravosti výrobku od Karla Lagerfelda.Po spojení s firmou nikto ma naspäť nekontaktoval.Uplny podvod
Ja mam z ineho shopu zlu skusenost, a nic sa nevyriesi pokial im nezacnete na stranku davit nahnevane emotikony a podavat staznost tam. to sa hned ujmu akcie, lebo nechcu aby ste im odradili zakaznikov. v 100% pripadoch sa zacali zaoberat mojou vecou
Obchod neodporúčam, svoje prechválené bezplatné a bezproblémové vracanie tovaru sú absolútne neschopný splniť. Keď som si objednávala tovar bezplatne sa vrátiť dal nad 25 eur cez Zásielkovňu, keď mi ale tovar prišiel a chcela som ho po týždni vrátiť (topánky som dala ešte vyskúšať sestre keby náhodou ale lehota je 30 dní aj tak), cez stránku sa už vyklikať možnosť vrátiť tovar nedala. Písala som na kontaktný formulár, odpísané mi bolo po pár dnoch, že poštu mam poslať na vlastné náklady cez poštu, keďže bezplatné poštovné je iba pre balíky nad 40 eur (topánky stáli 38). Na poznámku, že predtým to mali ináč sa absolútne nevyjadrovali, tak som to teda poslala klasickou cestou ako mi pán v maily doporučil. Keď som sa im o tri týždne ozvala, oni o balíku nevedia, pošta im nechce dať informácie. Jednanie bolo veľmi hrubé, napriek tomu, že mi povedali, že balík mám poslať klasicky (posielala som ho prvou triedou), teraz na mňa útočili, že som ho mala poslať doporučene. Verím tomu, že topánky už medzičasom predali trikrát a že som sa ja dostatočne poučila touto skúsenosťou, lebo v živote som nemala v žiadnom inom e-shope toľko problémov a toľko neochoty riešiť hocijako danú situáciu. Z Answear si už v živote nič neobjednám a som rada, že koniec koncov som si objednala iba dvakrát, prvýkrát to boli topánky ktoré sa rozpadli do dvoch mesiacov, druhýkrát sa reklamácia nevykonala za podmienok aké boli dohodnuté pri kúpe a potom sa reklamácia dokonca stratila a vinu hádžu na poštu. Nech Vám moja naivita dokáže, že tento e-shop je absolútne nekorektný.
Tento obchod určite neodporúčam. Zakúpila som tovar no nesedel mi, tak som ho poslala späť. Tovar som vrátila na adresu, ktorú majú uvedenú na vrátenie tovaru a po 3 mesiacoch som sa k peniazom stále nedostala. Stále mi odpisujú, že peniaze poslali, zrazu majú technickú poruchu atď a peniaze stále nič. Poslala som sťažnosť na SOI. Dúfam, že mi s tým pomôžu a peniaze ešte uvidím...
Neodporúčam, neseriózna a neprofesionálna firma, nedá sa s nimi vôbec komunikovať.
Chcem sa opýtať či sú na stránke answear originálne kúsky alebo sú to len fake
Urcite neodporucam nakupovat cez obchod. Problemy s objednavkou, transakciou ktorej trva niekolko dni kym nabehne v systeme.. minimalne 3 dni. Avsak po 2 dnoch pride sprava ze je objednavka stornovana.. atd atd
Kontaktny formular na stranke nefunkcny, tak isto nie je mozne sa dovolat na zakaznicku linku..
Som maximálne spokojná, skvele prepracovaná stránka, s tovarom som bola zatiaľ vždy spokojná, pričom objednávam z tejto stránky množstvo tovaru, ak som aj tovar vrátila z dôvodu nesprávnej veľkosti, nemala som žiaden problém s vrátením peňazí. Komunikácia s nimi výborná. Môžem iba chváliť :-)
Maximálna spokojnosť už niekoľkýkrát :)
Tento obchod neodporucam a ja osobne si od nich uz neobjednam. Tesila som sa pri svojej prvej objednavke ze mi tovar odoslany do 24 hodin ako to proklamuju na ich stranke. Ked po 3 dnoch od objednavky som si skontrolovala status objednavky, bol este stale v spracovani. Zavolala som teda na ich linku, kde mi mila pani povedala ze jeden kus z mojej objednavky nemaju na sklade (pricom na stranke maju napisane ze je VSETOK TOVAR skladom a nikdy sa na tovar necaka) a ze ma zabudli informovat. Tak sa ma teda opytala ci si ten zvysok prajem zajtra zaslat. Im to system nevyhodil a keby som sa neozvala ja tak ani neviem ze balik nepride. Zrusila som celu objednavku.
Nakupoval som tu, všetko ok. Mám dobrú skúsenosť.
Som veľmi nespokojný s kvalitou tovaru, bohužiaľ už po prvom vypratí trička, ktoré som si stadiaľ objednával(samozrejme bolo vypraté podľa návodu na štítku) sa tričko úplne zničilo brand na tričku pustil farbu a úplne vybledol neostala tam priam skoro žiadna farba, pripadá mi to úplne jak fake... Je nemožné sa snimi spojiť a moja reklamácia ich vôbec nezaujíma neobťažovali sa mi ani odpísať na Email. Peniaze sa mi už pravdepodobne nevrátia.
ja som sa tiez s nimi horko tazko spojila.. heslo co mi zasielaju, mi nefunguje pri prihlasovani sa do ich uctu. Vraj nech poslem tovar naspat na svoje naklady. Ale ja teraz trpnem ako to tu citam, ci mi potom vratia peniaze. Inak reagovali mailom zazracne potom, ako som im pisala na MESSENGER. Uz som dala aj koment na instagram a mienim im napisat aj plochu na FB, nech to je viditelne. Podla mna to treba dat na social. siete.
Tovar prišiel poškodený, nefunkčný, nenositeľný.
Na linku uvedenú na stránke sa nie je možné dotelefonovať, na maily spoločnosť neodpovedá.
Neviem čo sa s vami stalo, boli ste super spoľahlivá spoločnosť, no momentálne KATASTROFA.
všetko ok,aj ked sa vyskytla chyba s tovarom následne mi doručili chybajucu tašku hodnotim kladne,budem objednavat znova:) odporučam obchod....
neodporučam obchod
23.8.18 som si objednala tovar za 186,97- ; následne som tento tovar za 186,97- vrátila --- firma Answear ho priradila k vráteniu 3.9.18. Nikdy som u nich nemala problém s vrátením, objednávam často, vždy aj keď to trvalo dlhšie ako majú uvedené - vždy to dopadlo OK. Tentokrát mi však na účet po vyše 3týždňoch poslali IBA sumu 104,53-. Neviem čo to ako znamená z ich strany ??? Mám potvrdenie mailom z firmy Answear 21.9.18, že mi vrátenie ukončujú na plneuvedenú sumu a reálne mi poslali o vyše 80e menej. Dovolať sa tam 2dni absolútne nedá, reagovala som cez ich dotaz/formulár - odpoveď žiadna, dnes som písala mail, opäť som volala cca 20x - a nič --- na maily neodpovedajú, na telefóny detto, linka padne. Ak sa budete spájať k podaniu trest.oznamenia, pripájam sa.
Ja som dostala 6.9 mail že v priebehu troch pracovných dní mi peniaze pošlú na ucet a doteraz nič..pisala som tam dnes už tretí krát...prvý krát mi napísali ze mali systémovú chybu a že v ten deň mi to odošlú...za týždeň som písala zase že peniaze stále nemám a napísali to isté a dnes už ani neodpisali
Áno, tiež mám rovnaku skúsenosť. Čakám na peniaze. Vôbec nekomunikujú. Telefonický kontakt žiadny. Ak môžem poradiť, eobuv. Mám s nimi veľmi dobré skúsenosti. Peniaze vracajú obratom.
ja som dostala 7.9 email, ze vratenie tovaru bolo ukoncene a peniaze budu odoslane na moj učet a odvtedy nič ani mi neodpisuju na emaily.
Ja som vratila tovar a od 03.09 som tiez nic nedostala. Pisala som tam 2-krat a stale sa vyhovaraju, že mali problém so systémom, že je to v stádiu riesenia... Neverim,namiesto 3 dni čo som mala mat na účtě peniaze za vrateny tovar su 3 tyzdne, takže to budem riesit s pravnikok. Nikdy viac.
Vrátila som tovar ešte 4.9.2018, prišiel e-mail, že mi vrátia peniaze, odvtedy len samé výhovorky. Dnes je 22.9.2018 a ešte mi peniaze nenabehli na účet. Treba sa asi viac nás spojiť a podať trestné oznámenie!
Chcem vratit zakupeny tovar avsak firma vobec nereaguje. Pisala som uz 4x email, avsak ziadna odozva. Telefonicky kontakt neexistuje. Neseriozna firma- nenechajte sa oklamat.
Vratila som tovar....prisiel mi email ze mi bude vratena ciastka na ucet....
Od vtedy preslo 16 prac.dni a nic..Firma nekomunikuje, neodpoveda na emaily, telefonna linka je nefunkcna.
Obavam sa, ze peniaze uz neuvidim!