Aboutyou.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
"Módny obchod s viac ako 600 top značkami", ako znie podtitul About You, funguje na Slovensku iba od roku 2019. Za veľmi krátky čas si však získal mnoho fanúšikov, ktorým sa veľký výber odevov a obuvi na portáli páči. Okrem Slovenska v ňom môžu nakupovať zázakníci v ďalších 9 krajinách (Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko, Holandsko, Poľsko, Česká republika, Belgicko, Maďarsko, Rumunsko).
Retailový obchod s módnym a športovým oblečením, obuvou a doplnkami rôznych značiek patrí pod nemeckú skupinu Otto Group. Na nemeckom trhu nemá veľmi dlhú tradíciu, funguje zatiaľ len viac ako 4 roky.
Doprava, cena dopravy, platba
O tom, že ide nielen o módny, ale aj moderný obchod, svedčí, že ponúka rôzne obľúbené spôsoby platby a doručenia. Logistickým partnerom e-shopu je Slovenská pošta, čiže všetky zásielky vám prídu buď poštovým kuriérom, na poštu, alebo do balíkoboxu. Doba dodania tovaru, ktorý je na sklade, je približne 2 – 6 dní.
Za tovar objednaný v tomto obchode sa dá zaplatiť platobnou kartou, cez PayPal a samozrejmosťou je aj platba na dobierku, kedy zaplatíte až pri prevzatí tovaru. Prevod cez účet, ktorý je už trochu zastaralou možnosťou, nie je možný.
Skúsenosti a recenzie
Na fórach, ale i portáli Heureka sa môžete stretnúť s protichodnými názormi na tento e-shop. About You niektorých zaujal, iných sklamal. Zákazníci najviac chvália rýchlosť dodania, výhodné akcie a kvalitu vecí. Páči sa im taktiež veľký výber tovaru rôznych značiek a prehľadnosť obchodu.
Nájdu sa však aj takí, ktorí nedostali to, čo si predstavovali (dodaný tovar nebol podľa nich originál), výmena tovaru trvala príliš dlho, prípadne nedostali peniaze za vrátený tovar v stanovenej lehote. Dodacia lehota je, naopak, podľa viacerých pridlhá a komunikácia obchodu ohľadom zásielky nedostatočná.
Zľavové kódy
About You ponúka zákazníkom, ktorí sa prihlásia na odber newslettera, množstvo výhod. Takýchto zákazníkov informuje o nových produktoch a trendoch, ale taktiež im zasiela informácie o zľavových kupónoch a akciách či výpredajoch. Možete natrafiť napr. na 20 % či 25 % extra zľavu na všetko a pod. Niektoré zľavové kódy sú vystavený na konkrétny zákaznícky účet, čiže sa nedajú použiť u každého.
Objednanie a vrátenie tovaru
Online nakupovanie je dnes bežnou záležitosťou, preto sa e-shopy snažia zákazníkovi nákupný proces čo najviac zjednodušiť a urýchliť. About You za nimi nezaostáva. Stačí kliknúť na tovar, vybrať si farbu, veľkosť a pridať ho do košíka. V nákupnom košíku sa dozviete predpokladanú dobu doručenia, ak je tovar na sklade, trvá to okolo 3 dní. Následne zadáte svoje údaje, máte možnosť nakupovať ako neregistrovaný zákazník (cez e-mail alebo FB), vybrať spôsob platby a potvrdiť objednávku. Keď už máte zadané údaje, v hornej časti sa v About You zmení You na vaše meno.
V krabici s tovarom dostanete formulár na vrátenie tovaru a nálepku s vašou adresou i adresou e-shopu, takže v prípade, ak vám oblečenie či obuv nesadne, môžete tovar poľahky vrátiť. E-shop sľubuje bezproblémovú výmenu a vrátenie úplne zadarmo. Tovar treba vrátiť nepoškodený tovar v pôvodnom obale v krabici, v ktorej vám prišiel, a poriadne ju uzavrieť. Na ňu treba nalepiť nálepku s adresou a poslať ju poštou.
Reklamácia
S reklamáciou tovar v tomto e-shope nemáme osobnú skúsenosť, avšak podľa informácií na stránke by malo byť vrátenie/reklamovanie bezplatné. Stačí uviesť dôvody reklamácie a zaslať ju späť. Položku po dorazení skontrolujú a peniaze zašlú späť do 14 dní (zákonná lehota je do 30 dní).
V prípade ďalších otázok môžete e-shop kontaktovať cez email zakaznickyservis@aboutyou.sk.
Kontakt
Adresa spoločnosti:
ABOUT YOU GmbH, Domstraße 10, 20095 Hamburg
Fax č.: +4940638569445
V prípade vrátenia/reklamácie treba poslať balík na adresu:
About You, P.O.Box 9, 010 20 Žilina
e-mail: zakaznickyservis@aboutyou.sk
telefón: +421(0)800008118 (v pracovné dni medzi 8.00 – 22.00 hod., cez víkendy a sviatky medzi 9.00 – 20.00 hod.)
Vaše skúsenosti a otázky
Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom v About You? Riešili ste už v Abou You reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Podeľte sa o svoje skúsenosti s nákupom a pomôžte ostatným pri rozhodovaní.
Komentáre Pridať komentár
Ja som tam nakupovala celkovo 10x, z toho som vracala veci 3x, 2x sa mi jednoducho nepáčili a iba 1x mi poslali šaty v inej farbe ako som si objednala. Keď tu čítam niektoré komentáre, mám pocit ako keby sme nepísali o tom istom obchode. S vrátením tovaru nikdy nebol problém. Zabalím, pošlem v originálnom obale spať zadarmo, za pár dní mi príde potvrdenie, že veci obdržali a max do 2 týždňov mám peniaze na účte. Naozaj nechápem ako ja môžem mať toľko pozitívnych skúseností a niekto toľko zlých, zvláštne. Kvalita vecí bola vždy dobrá.
Pred zľavovou akciou umelo navyšujú pôvodnú cenu vybraného tovaru!!!!!! Mam k tomu aj jasné dôkazy.
Tak, rovnako sa priprájam k ostatným. Objednala som si tovar v hodnote 100€.
Miesto sukne mi prisiel sveter pánsky XL cierny. Co nechápem ako sa moze stat.
Komunikácia e-mailom velmi zlá až ziadna. Vobec neopovedajú na email. Telefon zdvíhaju nastastie. :)
Dnes je 15.03. Tak som velmi zvedavá, kedy mi pridu naspäť peniaze.
A kvalita vecí, ani nehovorím. Jedna velká katastrofa.
Neodporúčam nákup z ABOUT YOU. Vrátenie tovaru potvrdené, peniaze po 2 mesiacoch stále nevrátili. Stály kolotoč nesprávne bankové údaje-aktualizujte svoj bankový účet. Raz IBAN z medzerami, potom bez medzier, potom pošlite údaje na email my vám ich zadáme. Na 14 deň keď by mali byť peniaze na účte zasa to isté dokola. Dokonca aj keď som poslal IBAN ako chceli na email a účet mi zadávali niekde v zákazníckom centre po 14 dňoch ten istý kolotoč. Evidentne chcú ľudí otráviť aby nemuseli platbu vrátiť. Pred nemeckým úradom pre ochranu zákazníkov sú chránený lebo komunikujú, aj keď to isté dokola - akože majú snahu peniaze vrátiť a Vy ste ten truhlík ktorý nevie dať správny IBAN.
Škoda, že som si recenzie neprečítal pred nákupom.
Objednávala som prvý a isto aj posledný krát, Objednala som si dvoje rifle došli mi jedny a jedny fakt otrasne šaty, ktoré som obratom poslala späť. Komunikácia s obchodom prebiehala asi tak že nie je možné meniť objednávku, no ja objednávku menit nechcela, chcela som len aby mi bol zaslaný objednaný tovar. Nie ja ale oni spravili chybu pri balení, aj ked fakt mi rozum nebere ako si niekto može spliest rifle s šatami nejakého chemického vlákna, podla mna to možné nie. Miesto toho aby sa omluvili a poslali to čo som si objednala, zbytok objednávky stornovali,lebo podľa nich objednávka bola vybavená. No horšiu komunikáciu s internetovým obchodom som ešte nezažila.
Ja vam poviem ze som pravidelny online shopper z tejto stranky.
Ostala som sklamana ked som objednala nike air max a tenisky mi prisli poskodene, od vyroby chybne. Na jednej teniske chybal znak znacky Nike- tzv. "Fajka"
Tenisky posielam spat a som zvedava, velmi zvedava ako sa tento prestizny online shop zachova. Ako toto moze niekto odoslat, vo vyrobe neskontrolovat!!!
Ja vam poviem ze som pravidelny online shopper z tejto stranky.
Ostala som sklamana ked som objednala nike air max a tenisky mi prisli poskodene, od vyroby chybne. Na jednej teniske chybal znak znacky Nike- tzv. "Fajka"
Tenisky posielam spat a som zvedava, velmi zvedava ako sa tento prestizny online shop zachova. Ako toto moze niekto odoslat, vo vyrobe neskontrolovat!!!
Za mňa About You ponúka široký sortiment rôzneho oblečenia, obuvi a doplnkov. Zatiaľ som odtiaľ objednávala 4-krát ale oblečenie mi vždy prišlo maximálne do 4 pracovných dní, dokonca cez vianočné obdobie mi balík dorazil za 10 dní.
Tovar bol vždy dôkladne zabalený, obal nijako nepoškodený a kvalita oblečenia a obuvi vždy super. Keď som si raz objednávala Converse topánky, boli zabalené v takej zvláštnej papierovej krabici bez loga, čisto hnedá a tenká ako kancelársky papier tak som mala obavy či nejde o fake, ale na pohľad vyzerali topánky pravo, takže som spokojná. A ak aj mám doma fake tak aspoň veľmi dobre vyzerajúci fake, ktorý nosím už pol roka a zatiaľ drží na nohách.
S reklamáciou a vrátením tovaru skúsenosti nemám.
ABOUTY*OU má jednoznačne ten najhorší zákaznícky servis s akým som sa vo svojej praxi stretol. Neodporúčam niečo kupovať a už vôbec nie PLATIŤ VOPRED!!!!! Odporúčam si okamžite po prevzatí balíku tovar skontrolovať ešte v prítomnosti kuriéra, inak sa vrátenia nedomôžete. V prípade, že Váš tovar už nie je na sklade, tak Vám bez hanby pošlú iný a ešte s Vami budú komunikovať akokeby ste za to zodpovedný práve Vy. Nevedia vrátiť peniaze za tovar, ktorý už majú dávno v rukách, NONSTOP výhovorky typu "aktualizujte si číslo účtu" a podobne. Nevážia si zákazníkov a takéto praktiky by sa nemali ďalej podporovať.
Posledný krát som od nich niečo objednávala.
Objednala som si šaty na promócie, po pár dňoch mi prišiel mail že evidujú moju objednávku ale doručenie bude trvať dlhšie ako zvyčajne pretože toho majú momentálne veľa. Hovorím si nevadí, počkám, času ešte dosť. Po troch týždňoch mi prišiel mail že mi šaty nemôžu doručiť pretože sú vypredané.??
Nechápem ako môže eshop ponúkať na predaj niečo za čo človek zaplatí, a následne zistia že tovar nemajú. Otrasný servis, na vrátenie peňazí čakám už nejaký ten piatok.
A toto sa mi predtým už raz u nich stalo.
Za mňa zla skusebosť.peniaze za vrateny tovar nemam ani po 2 mesiacoch.
Dobrý deň, objednala som si z About you 2x trička (50€) a jednu mikinu(60€) , tovar mi prišiel asi po týždni , otvorila som balík , s tým že dve trička boli (otrasná kvalita)a naraz vytiahnem tielko s.Oliver, v živote som tuto značku ani len nepozerala na internete, pozrela som si si spatne faktúru , v ktorej bola zarátaná mikina, tak som im tovar odfotila, že čo mi prišlo , kde mám mikinu, odpoved neprišla, tak som volala , slečna mi povedala , že mikina ani dostupná nie je (takze asi preto to tielko , že nie je mikina pošleme tielko , čo nemá takú hodnotu , mohli aspoň mail napísať , alebo poslať bez mikiny )poslala papier aby som vrátila teda tu “mikinu” , lenže keďže som mala doma choré dieta , nemala som si to kde vytlačiť , tak som poslala spat cely balík, s tým že som tak priložila ručne poďakovanie , zato čo mi poslali, iban som im napísala ručne aj na eShop, po vrátení balíku, mi cca za týždeň /týždeň a pól vrátili 50€ za dve trička a ešte nemali drzosť sa má opýtať na stránke , že ohodnote produkt. No po dlhom čakaní čo s mikinu , som im volala , vraj to je v štádiu riešenia , okej. Po dlhej dobe som dostala aj spätnú odpoved na mail , že čo s vecami, poslali mi formulár , aby som napísala vrátenú položku , po opýtaný sa že čo tam mám napísať, keď som položku nedostala , mi odpísali že položku čo som vrátila, tak po lopate , že či tam mám napísať mikinu , že áno. No huraaaaa , poslala som spat, opýtala som sa kedy prídu € na účet , žiadna odpoved , tak som zas volala, slečna mi poslala mail , v ktorom to bolo v štádiu riešenia , následne som dostala mail , že peniaze boli zaslané na účet , no už je to týždeň a ja žiadne peniaze nemám a ani žiadny tovar. Slečna na linke má dvihla dnes takým štýlom že sa jej nechce a čo od nej chcem, samozrejme už som bola vytočená , lebo 3tyzdne iba posielam balík, formuláre vyplunujem vyvolávam a vypisujem, takze som dvihla hlas , keby kričím to inak vyzerá, no a nemám na nu kričať , nemám byt vulgárna a koho to baví sa s vami hádať a písať a všetko okolo toho? Nikoho, nikto nemá nato čas. Takze si myslím, že s týmto e-shopom som skončila nadobro a môžu mi posielať zlavove kódy koľko chcú, pre niekoho je 60€ dosť , oni pokazili objednávku , nie ja. Takze moje objednávanie u nich skončilo.
Moja skúsenosť je veľmi nepríjemná, objednala som 2 kusy oblečenia, ktoré som aj uhradila, prekvapenie bolo, že po rozbalení balíka sa tam nachádzal iba jeden kus oblečenia. Okamžite som danú situáciu riešila reklamáciou, z ich strany neustále ospravedlňovanie za vniknutú situáciu a kompenzácia formou zľavových kupónov. A najtrápnejšie na celej situácii je , že aj napriek tomu, že z ich strany vznikol tento problém, tak ja ako zákazník som musela zasielať čestné prehlásenie a kópie foto dodacieho listu zo zásielky, potvrdenie o úhrade celej čiastky pri preberaní zásielky, prípadne sms zo Slovenskej pošty alebo foto etikety s cenou na balíku. Proste absurdnosť. Tento problém riešim od 13.10.22 a doposiaľ nemám ani daný tovar, ktorý som uhradila a ani vrátené peniaze na mojom zákazníckom účte. Takže toľko moja skúsenosť s About You.
Velmi zla skusenost s obchodom. Vratila som tovar,ktory mi nevyhovoval. Nemam ani tovar ani vratene peniaze.
Neexistujuci neviditelny customer service. Komplikovane vrátenie, nie je kam zadat IBAN!!!! Na maily neodpovedajú. Prístup taký že zaplaťte a keď chcete vrátiť tak milión problémov v aplikácii. Úbohé lacné bez záujmu o zákazníka. Nikdy viac si u nich nič neobjednam. Doteraz sa mi nikto neozval zákazník je dôležitý len kým platí!
Velmi zle skusenosti,akonahle Vam maju vratit peniaze preveruju to cez osobne udaje...stale im nieco chyba k vrateniu penazi je mesiac od vratenia veci do ibchodu ,no peniaze este nevratili...pracuju ako stroje pri vyhrnerovanych odpovediach nedopatrate sa k podstate
Velmi zle skusenosti,akonahle Vam maju vratit peniaze preveruju to cez osobne udaje...stale im nieco chyba k vrateniu penazi je mesiac od vratenia veci do ibchodu ,no peniaze este nevratili...pracuju ako stroje pri vyhrnerovanych odpovediach nedopatrate sa k podstate
Objednávala som už veľa krát a som nadmieru spokojná vo všetkom.Aj v tovare a aj s vrátením peňazí. Za mňa 10 hviezdičiek.
Poslednou dobou nakupovanie od about you veľká katastrofa. Predposledná objednávka nechodila a nechodila. Telefonickú odpoveď zo zákazníckeho servisu about you som dostala že od nich to odišlo a doprava nie je ich starosť. Odpoveď ma zarazila keď uvádzajú na ich stránke "rýchle doručenie". Po niekoľkých týždňoch čo zásielka nechodila mi prišla správa že mám zásielku na pošte. A od about you informácia že zásielku mi nevedia doručiť. No kto nevyskúša nevie....
Ale teda stať sa môže raz.
Ďalšia zásielka na tú čakám dva týždne. Poučená odpoveďou zo zákazníckeho servisu že objednávku odoslali a s dopravou nič nemajú. Kontaktovala som priamo slovenskú poštu ktorá to má už 9 dní u seba. Odpovedi prečo nebol balík doručovaný na adresu som sa zatiaľ nedočkala stále preverujú. Písala som teda mail na zákaznícky servis about you zatiaľ mi došla len automatická odpoveď že mi pomôžu. Tak stále čakám na balík, na odpoveď od slovenskej pošty, na odpoveď z about you ale asi sa skôr dočkám dôchodkového veku.
Našťastie som dala platbu dobierkou lebo ťahať už zaplatené peniaze za nedoručené zásielky by ma nepotešilo. Mrzí ma len zabitý čas lebo večer môžem sadnúť a vyberať u ich konkurencie.
Objednávala som cez About you pár krát dlhá doba dodania bez upozornenia a posledná objednávka poškodené tričko. Neodporúčam obchod
Dosť som skritizoval About You za to že mi poslali pánske čižmy čierne namiesto okrovych. Okrove boli o 60 € drahšie ako čierne a ja som si chcel ponechať čierne a dostať nazad 60€, čo sa dalo iba vrátením tovaru a to som zase ja nechcel kvôli stratenému času ap. Keď som si detailnejšie pozrel ponuku ešte raz, zistil som, že tie moje čierne majú tu istú kvalitu ako okrove, teda logo výrobcu je efektne urobene, vyznacene a dotvárajú imidž čižiem.Tie lacnejšie sú bez neho. Cize s výnimkou farby čierna a okrová je všetko v poriadku a ta cena je naozaj 209€ aj pre čierne s logom značky. Týmto ruším svoj predchádzajúci komentár a ospravedlňujem sa.
Objednal som si zimné topánky Panama Jack za 209€ okrove. Ostatne boli lacnejšie okolo 149€. Systém ukazoval na obrázku okrove (209€), text bol že cierne, hnedé. Telefonicky som sa obrátil na kontakt About You, ktorý mi povedal, že si nemám všímať text, dôležitý je obrázok. Samozrejme došli cierne, ale za 209€. Teda o 60€ viac. Telefonoval som, že ok, beriem tiež cierne ale prosím vrátiť 60€. About You kontakt mi povedal, že takto to nefunguje, že musím vrátiť tovar a oni vrátia peniaze. Ja som odpovedal, že nemienim niečo vracať, chodiť na postu atd. a vyhadzovať zbytočne energiu za chybu, ktorú som neurobil ja.Odpoved bola, že sa to nedá. Pytal som si mailovú adresu na materskú firmu v Hamburgu, že im napíšem. Cakam na ňu a som zvedavý,
ci ju dostanem. V každom prípade sa oplatí skúsiť napísať do Hamburgu za 60€. Z môjho služobného pobytu viem, že v Nemecku si ešte vážia zákazníkov a poznajú slovo “Kulanz”. To znamená vyriešenie veci zákazníka aj mimo pravidiel, ktoré sa mi mimochodom zdajú veľmi neflexibilné a nevychadzajuce v ústrety zákazníkovi.
Využívam služby, dobrá ponuka,rýchle vybavenie objednávky, prípadne vrátenie tovaru. Veľké plus, že dovoz aj vrátenie je zdarma.
Sto rokov trva dorucenie. Nechapem preco vobec nemaju kurierske sluzby. Nezaujima ma ich dorucenie zdarma, ja to chcem mat rychlo, hocijakym kurierom, SPS, DPD, Geis. Preco tam nemaju tuto moznost za poplatok. Aby som cakal tyzden na jednu objednavku slovenskou postou, to je uz nonsens.
Prišla mi mikina z about you od stránky DaisyStreetCouk a nášivka je nedošitá (v čísle 1992 nie je došitá 9 ale vyzerá to ako malá 0)
Objednal som si tričká, ale už by som si nikdy neobjednal z uvedeného obchodu. Jedno tričko prišlo špinavé a na druhom bola dosť velká dierka v mieste kde sú nášivky. Tú dierku som si všimol pomerne neskoro lebo som tričká nenosil uložil som ich do skrine.
Určite túto negatívnu odozvu nezverejnia.
Objednávala som priateľovi bundu značky Alpha Industries ako darček na narodeniny, keďže má tu značku rád. Stala ma 93€, našťastie bola v zľave tak som sa tešila že aspoň ušetrím niake €, keďže je teraz dosť ťažká doba... No keď som dnes otvorila balík, Velice som to oľutovala.... Bunda mi prišla bez štítku od novoty, navoňaná niakym pánskym parfumom, a úplný strop bol keď som pozrela do vačku a tam som našla špinavé rúško!!! Takže 100€ vyhodených len tak do kontajnera... Hneď som kontaktovala zákaznícku linku a oboznámila som slečnu alebo pani, ktorá mi dvihla telefón, že čo sa mi teda stalo... ospravedlňovala sa mi a povedala, že môžem vyplniť reklamačný formulár, balík poslať im spet, peniaze mi pošlú a že teda bunda je už drahšia tak dostanem niaky zľavový kód... Pozerala som ako krava pretože kým toto všetko spravím a prídu mi spet peniaze prejde dlha doba a narodeniny má dnes!!!
Veľmi zlá skúsenosť a už nikdy v živote si odtiaľto nič neobjednám!!!!
Fuj hanba!
Moja už piata objednavka ale doba doručenia katastrofa.
Vraj Black Friday? Našiel som botasky ktore som kupoval takmer pred rokom a boli lacnejšie ako teraz. A vraj 51% zlava.
Zľavové kupóny? Nedajte sa vysmiať. Mám tam nákup za 250 eur, som nový zákazník, dala som odoberať newsletter, ale sľubovanú 20% zľavu mi nedali. Potom ma lanárili, aby som si stiahla appku, opäť na výmenu za 20% zľavu, po všetkých instalaciach, registrácií, prihlásení - nič, žiadna zľava, ide o princíp, sľubujú zľavu a v pokladni zistíte, že žiadnu zľavu nemáte. Palec dole, klamú.
No takže....prvý krát som si objednala tričko, bola som s ním spokojná no ale potom som si objednala adidas tenisky ..prišli mi fejky hmmmm .....
Prvýkrát som si objednala letné šaty za 40eur a musím povedať,že aj poslednýkrát.Sú zle šité nakrivo,nekvalitný materiál,nesedí mi moja bežná veľkosť,po dvoch vypraniach sú ako handra.Nenositeľné,už ich mám len na doma.Som sklamaná a tento obchod nikdy viac.
dobrý deň ja som si prvý krát objednala botasky maximalna spokojnosť veľkosť sedi docela rýchle dodanie akurát co ma trochu sklamalo bola krabica v akej botasky boli zabalené lebo som čakala ze aká značka botasiek taka krabica verím že to nebol môj posledný nákup
Kvalitne vyrobky,prehladne stranky,rychle dorucenie,pri vrateni tovaru bezproblemove a promtne vybavenie
Mali sme vždy problém s objednávkou nikdy nebola zabalená v originálnom obale, mali sme aj poškodený tovar dierky, alebo sa trhala niť, a o originalite tiež pochybujem všetko strašne smrdelo a materiál všetko umelina!!!! KONIEC NIKDY VIAC !!!!
Dobrý deň pozdravujem všetkých čo si objednávajú cez tuto amatérski stránku. Objednávka spravená 12.12 bunda TH červená poslane čínska bunda neidintifikovatelnej značky 19.12 nevedeli pomôcť ani obraz áno zvuk nikdy viac fujjj
objednala som si raz. objednanie, dorucenie fajn, tovar - tam mam zmiesane pocity, a preto neviem, ci este objednam nieco. objednala som si klasicku ciernu suknu po kolena. podla obrazku klasicky biznis styl. po doruceni hodnotim ako menej kvalitny uplet s vreckami z boku, co na fotke vidiet nebolo. material je makky ako ma aj uplet byt, ale vyznaceny bol iny material. velkost sedela, uz som aj prala, nejako sa kvalita a ani farba nezmenila. avsak si stale nemozem pomoct a mam pocit, ze na fotkach je vyobrazeny kvalitnejsi tovar ako skutocne dorazi. v obchode ak by som vyskusala a pochytala tu suknu, nekupila by som ju. stala cca 25 eur, co uz si myslim, ze by mohol byt hutnejsi material co drzi lepsie tvar. sukna je naozaj tenka a vhodna skor na leto ako na jesen ci zimu, preto naozaj neviem, ci este risknem druhy nakup. asi nie.
Z tohto "e-shopu"som objednala 1. a posledný raz!
NEVRACAJÚ PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR!!!!!!!!!!!!
Dobrý deň, skúsim veľmi podrobne opísať moju skúsenosť s e-shopom ABOUT YOU a som zvedavá, koľko z Vás (podvedených) sa v tom nájde.....
Dňa 1.10.2019 som na stránke e-shopu ABOUT YOU riešila vrátenie niektorých položiek z objednávky.
Postupovala som presne podľa pokynov a v ten istý deň som si objednala kuriéra Slovenskej pošty. Ak je taká možnosť, vždy si objednám kuriéra (DPD, DHL), lebo je to pohodlnejšie, ako sa trepať na poštu. Kuriér prišiel prevziať balík dňa 2.10.2019. Keďže som ešte nevracala balík cez kuriéra Sl. pošty, spýtala som sa ho, či mi dá aj potvrdenie, že ho prevzal. On sa spýtal, či je to "About you". Ja že, áno. On na to, že mi nemá čo dať, že všetko je na predtlačenej etikete, ktorú som nalepila na balík. Vraj, že tá v tomto prípade funguje ako podací lístok.
Pár dní ubehlo a stále mi neprišiel žiaden mail s informáciou, či už môj balík dostali. A to išiel len do Žiliny!
Preto som kontaktovala dňa 4.10.2019 Sl. poštu. Podla kódu na predtlačenej etikete na balíku.
mi povedali, že balík s vrátenym tovarom už dorazil do Žiliny. Tuto informaciu som si overila aj na stranke Sl. pošty, ked som si dala vysledovať zásielku s číslom z tej etikety. Tak som bola spokojná a už som len 14 dní čakala na vrátenie peňazí. To je totiž lehota, v ktorej garantujú vratenie penazí za vrateny tovar.
Peniaze (mimochodom, vyše 300 Eur) mi stále neprišli. Preto som 18.10.2019 volala na infolinku ABOUT YOU a operátor mi oznámil, že v systéme vôbec nie je zaznamenané, že vrátený tovar dostali. Myslela som, že zle počujem. Objednávam si už roky tovar z celého sveta. Pravda je, že málokedy tovar vraciam, ale v tomto prípade som bohužiaľ musela vrátiť až 5 položiek z objednávky, lebo mali otrasnú kvalitu aj material a celkovo sa dosť nezhodovali s fotkou na webe..... V živote sa mi ale nestalo, že by mi nevratili peniaze
Odvtedy sa stále doťahujem s operatormi na infolinke, ktorí maju stale nejake vyhovorky a že mám byť trpezlivá, že majú toho veľa.....
Poslala som aj vyplnený formulár s čestným prehlásením, že som tovar vrátila a stále nič!
Normálne sa hanbím, že som mohla byť taka sprostá a vobec si od nich niečo objednať! Myslela som, že keď majú prachy na Sajfov honorár za nahovorenie reklám, tak asi nebudú potrebovať takto žebrácky okrádať ludí. Mýlila som sa!
Dosť otravné zavítanie na slovenský trh, ale celkom dobrá ponuka. Objednávala som už z About You niekoľkokrát a vždy to prebehlo bez problémov. Veci splnili moje očakávania.