4home.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
4home.sk je eshop, zameraný na predaj bytového textilu, domácich spotrebičov, doplnkov a najrôznejších potrieb pre domácnosť, kuchyňu či záhradu. Internetový obchod, ktorý v roku 2014 oslávil svoje 10. narodeniny, ponúka viac než 3500 položiek, z ktorých je až 99% skladom.
Spoločnosť je členom Asociácie pre elektronickú komerciu. APEK aktuálne združuje až 240 obchodníkov a členstvo v ňom znamená 100% záruku istoty nákupu.
Eshop je držiteľom ocenenia Overené zákazníkmi (udeľuje Heureka.sk) a zlatej pečate Garancia nákupu. V roku 2014 sa stal víťazom súťaže ShopRoku - kategória Bytové doplnky a design.
Doprava, cena dopravy, platba
Obchod 4home patrí medzi moderné obchody a preto ponúka všetky obľúbené spôsoby doručenia a platby. Zákazník si môže vybrať, či mu tovar doručí Slovenská pošta, prepravná spoločnosť GLS, expresná preprava DHL, DPD, alebo prepravná spoločnosť TOPTRANS. Zákazník si môže svoj nákup vyzdvihnúť v jednom zo 129 výdajných miest Zásielkovňa na Slovensku. Výdajne sú rovnomerne rozmiestnené po celom území krajiny, preto sú dostupné naozaj každému.
Za tovar objednaný v tomto obchode je možné zaplatiť platobnou kartou a pomocou platobnej brány väčšiny veľkých bánk (Tatrabanka, FIO banka, VÚB, Slovenská Sporiteľňa, Unicredit, Poštová banka). Samozrejmosťou je aj platba na dobierku, kedy zaplatíte až pri prevzatí tovaru na pošte alebo od prepravcu.
Dobierka je (aj v prípade doručenia prostredníctvom Slovenskej pošty) spoplatnená sumou 1,50€ / 0,99 € - platí iba pre osobný odber. Kompletné a aktuálne ceny poštovného možno nájsť na webe 4home.sk.
Doprava zdarma
Objednávky v celkovej hodnote nad 40 € budú doručené úplne zdarma (platí pre Slovenskú poštu a osobný odber). Akcia sa nevzťahuje na nadmerné zásielky (nad 50 kg), ktoré prepravuje spoločnosť Toptrans.
Skúsenosti a Recenzie
Po preštudovaní recenzí na portáli heureka.sk môžeme konštatovať, že zákazníci sú službami 4home.sk naozaj spokojní. Okrem veľkého výberu tovaru a pohodlného nákupu z domova zákazníci vyzdvihujú najmä výbornú komunikáciu, prístup a ústretovosť obchodu, ale aj možnosť osobného odberu.
Negatívne hodnotenia sa týkajú najmä dĺžky dodania tovaru a nepresného popisu položiek. Väčšina zákazníkov si však myslí, že eshop nemá žiadne slabiny.
Na fórach sa obchod teší vo väčšine prípadov iba pozitívnym hodnoteniam. Diskutujúcim sa páči najmä kvalita produktov, komunikácia obchodu,
Vernostný program Pohoďáci
Členom vernostného klubu sa automaticky stáva každý zákazník 4home. Program funguje na princípe zbierania tzv. Pohoďáčikov, ktoré klient získa zakúpením alebo hodnotením produktov. Nazbierané body potom možno vymeniť za zľavy na nákup alebo hodnotný darček.
Aktuálny počet nazbieraných a vyčerpaných Pohoďáčikov vidí zákazník v jeho užívateľskom konte. V osobnom účte sa zobrazuje aj celková suma, ktorú vďaka zbieraniu bodov ušetril na svojich nákupoch.
Zľavové kódy
V obchode 4home.sk môžete nakúpiť ešte výhodnejšie vďaka zľavovým kódom. Obchod ich poskytuje pri rôznych akciách, výpredajoch alebo ako bonus pri súťažiach. Zľavový kód môžete získať aj prostredníctvom SMS, nájdete ho aj v tlačených katalógoch alebo na Facebooku obchodu.
Uplatniť zľavový kód je veľmi jednoduché. Najprv si vyberte tovar, vložte si ho do košíka. V 1. kroku objednávky do políčka "Mám kód a chcem zľavu alebo darček" opíšte kód zľavy alebo akcie, ktorú chcete uplatniť a potvrďte tlačidlom UPLATNIŤ.
Aktuálne platný zľavový kód je "AF5" a "AF3". "AF5" aktivuje zľavu 5% na váš nákup, "AF3" je zľava 3€ na nákup. Je len na uvážení zákazníka, ktorý kód je pre neho výhodnejší. Zľava 3€ je platná pri nákupe nad 60€.
Objednanie a vrátenie tovaru
Aby sme si overili v praxi, ako obchod naozaj funguje, spravili sme testovaciu objednávku. Objednať tovar je naozaj jednoduché, nenarazili sme v objednávkovom procese na nič neobvyklé. Za tovar sme zaplatili kartou. Objednávku sme vytvorili v pondelok ráno a vybrali sme si spôsob doručenia espresnou dopravnou spoločnosťou DPD. Objednaný tovar nám kurier priniesol nasledovný pracovný deň v poobedných hodinách. Rýchlosť doručenia hodnotíme ako veľmi dobrú.
V rámci testovania sme sa rozhodli tovar vrátiť v zákonnej 14 dňovej lehote na vrátenie. Návod, ako tovar vrátiť je veľmi jasne a jednoducho popísaný priamo na stránkach obchdu. Stačí vyplniť predpripravený formulár a zaslať tovar na doručovaciu adresu. My sme tovar poslali ako balík pomocou Slovenskej pošty. Všetko prebehlo bez problémov a obchod nám vrátill cenu v plnej výške bez zbytočného naťahovania. Hlavne nezabudnite uviesť, či chcete tovar vymeniť alebo chcete vrátiť peniaze. Urýchlite tak celý proces odstúpenia od zmluvy.
Reklamácia
Reklamácia tovaru je v dnešnej dobe samozrejmosťou a každý má pravo reklamovať tovar do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. S reklamáciou v obchode 4home nemáme osobnú skúsenosť ale z recenzií zákazníkov je zrejmé, že reklamácia prebieha veľmi rýchlo a vždy je vybavovaná k spokojnosti zákazníka. Je potrebné vypísať reklamačný formulár, ktorý nájdete na stránkach obchodu a spolu s reklamovaným tovarom zaslať na adresu obchodu (4home, a.s., P.O.Box 200, 830 00 Bratislava 3).
V prípade otázok stačí napísať na emailovú adresu reklamacia@4home.sk alebo zavolať na telefónne číslo +421 220 512 520
Kontakt
Korešpondenčná a kontaktná adresa:
4home, a.s., P.O.Box 200, 830 00 Bratislava 3
Fakturačná adresa:
4home, a.s., Hvězdova 1073/33, Nusle, 140 00 Praha 4
IČO: 274 65 616 DIČ: SK4020188480
email: info@4home.sk
telefón: +421 220 512 520 (Po–Pi 7:00–20:00)
Vaše skúsenosti a otázky
Ak máte otázku alebo sa chcete podeliť so svojou skúsenosťou, použite prosím komentáre nižšie. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní. Napíšte nám, ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia alebo vrátenie tovaru. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme.
Komentáre Pridať komentár
Od augusta 2024 mi neprišla žiadna informácia ohľadom tovaru zakúpeného koncom júla a vráteného do 14 dní. Ani vrátená suma na účet. Neprišla mi absolútne žiadna odpoveď na moje emaily, ktoré boli odoslané na info@4home.sk. Jediná komunikácia zo strany zákazníckeho centra bola vtedy, ak sa telefonát uskutočnil z mojej strany. Inak samé sľuby. Je to moja prvá skúsenosť s týmto obchodom a výsledkom toho je, že obchod neodporúčam. Už nikdy viac tento obchod.
A prosím, vážený eshop, neďakujte spätným mailom, ale venujte pozornosť tomu, že sa obchod do dnešného dňa neoprávnene obohatil o 108,26 eur. Usudzujem z toho, že nemám od vás do teraz žiadnu spätnú odozvu.
už v minulosti sa mi stalo, že som objednala od jedného výrobcu sadu uterákov fialovú a od toho istého výrobcu k tomu uteráky na ruky - ale farby boli iné.... dala som im znova šancu a teraz som objednala kanvicu na vodu, mala nefunkčny display. Reklamaciu prijali, sľubili "riešenie v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní v zmysle zákona"... keby som sa asi po 40 dňoch sama neozvala, tak asi sa ani neozvú.... ozvali sa, že posielajú novú kanvicu.... ani slovíčko "prepáčte", "mrzí nás oneskorené vybavenie", ani poukážka k ďalšiemu nákupu, ani symbolická zľava... otrasné, nikdy viac tu neobjednávam
S obchodom som veľmi spokojná. Objednávam už dlhšie a zatiaľ všetko ok. Stalo sa mi nedávno, že som objednávku omylom uhradila z účtu 2x. Peniaze mi za 2 dní vrátili na účet bez toho, aby som ich kontaktovala. Ďakujem.
Som spokojná, dodanie do troch dní, pekné ????
Dobrý deň , zakúpila som si viac produktov , ktoré prišli veľmi rýchlo po objednaní. Veľmi pekne je prestieranie aj obliečka na vankúšik so srdiečkami a bodkami , kvalitné pamäťové vankúše za dobrú cenu aj zásterka zelená Levandulová a zelené chnapky s košičkom. Som spokojná aj s emailovou komunikáciou a veľkým výber om kvalitných produktov .
Tovar prišiel od výroby poškodený,reklamovali a na vlastné náklady sme tovar poslali predajcovi.Predajca odstúpil od zmluvy.Poštovné mi za odoslanie poškodeného tovaru nebolo vrátené.
Objednala som detské obliečky, ale nepáčila sa mi farba (iná ako na obrázku ), tak som tovar obratom vrátila poštou. Hoci je to už mesiac peniaze nemám na účte.
Objednala som detské obliečky, ale nepáčila sa mi farba (iná ako na obrázku ), tak som tovar obratom vrátila poštou. Hoci je to už mesiac peniaze nemám na účte.
10.10.2022 Som dostal 4home iný tovar ako som objednal. /chyba obchodu uznaly v maily/4home zareagoval až 17.10.22 a maly poslať sprievodný lýstok, do dnes sú ticho .
V živote už neobjednávam z tejto firmy. Cele zle
Velmi som spokojna,rychle vybavenie reklamacie( odstupenie od zmluvy z dovodu zameny farby,) ktoru uznali a do troch dni mi vratili peniaze.Urcite odporucam.
Neodporúčam. Tovar vám príde ale nie také množstvo ktoré ste si objednali.Peniaze za tovar mi zatiaľ späť nezaspali.????????????????????
Neodporúčam obchod, vraj tovar skladom, ani po 10 dňoch od vytvorenia objednávky sa neunúvali ma kontaktovať o vypredaných položkách, čiže všetko viazlo, ani po 20 dňoch mi nevrátili peniaze.
POZOR Neodporúčam, dňa 28.3.2021 som uskutočnila objednávku. Tovar mal byť odoslaný do 4pracovných dní, dodnes t.j. 12.4.2021 mi tovar nedorazil. Po 3och telefonátoch na infolinku bola zásielka podaná na pošte BA dňa 8.4.2021, dovtedy ma presviedčali, že tovar poslali z ČR dňa 31.3.2021. Podacie číslo na zásielke bolo z SK.
Zavádzajú, klamú...neinformujú o skutočnom dátume dodania. Dnes mi už ani nezodvihli.
Objednávala som si u nich NAPOSLEDY!!! NEODPORÚČAM!!!!
Som z tohto obchodu sklamaná. Volala som s nimi 3x a 3x mi zdvihla vždy iná pani a vždy s inou verziou.
Prvá, že je korona, tak to trvá asi dlhšie a možno sa stratila.
Druhá, že slovenský prepravca si ju ešte neprebral. A že ak dodnes nepríde, že ju budú reklamovať lebo že sa zrejme stratila.
A dnes tretia, že ju slovenský prepravca má, ale nemajú načítané podacie čísla a že im na emaily neodpovedajú. To čo je za výmysel? Ako nebude chcieť byť s vami niekto v kontakte pre koho pracujete. Iným príde a ďalším nie. Tento týždeň počkám čo sa bude diať inak to posuniem vyššie a aj kontrolu.
Balík som platila vopred.
Som z tohto obchodu sklamaná. Volala som s nimi 3x a 3x mi zdvihla vždy iná pani a vždy s inou verziou.
Prvá, že je korona, tak to trvá asi dlhšie a možno sa stratila.
Druhá, že slovenský prepravca si ju ešte neprebral. A že ak dodnes nepríde, že ju budú reklamovať lebo že sa zrejme stratila.
A dnes tretia, že ju slovenský prepravca má, ale nemajú načítané podacie čísla a že im na emaily neodpovedajú. To čo je za výmysel? Ako nebude chcieť byť s vami niekto v kontakte pre koho pracujete. Iným príde a ďalším nie. Tento týždeň počkám čo sa bude diať inak to posuniem vyššie a aj kontrolu.
Balík som platila vopred.
Na stránke píšu, že posteľná bielizeň je flanelová. Prišli z jednej strany veľmi lacný flanel z druhej bavlnená obyčajná látka. Nikde sa nepíše, že je kombinácia. Pekné je, vianočné, zo sobíkmi. Ale stránka zavádza. Cena nie je malá a ešte podvádzajú. Už si tam nič neobjednám. A ani neodporúčam. Iba ak sa zmierite s tým, že ste naleteli.
Neodporúčam, vybavovanie reklamácie trvá im dlho a na zakaznickom centre majú kazdy den volno, dovolať sa tam ani na 20 pokus neda
Rozhodne nemôžem odporúčať tento eshop. Objednala a zaplatila som si sadu pohárov a následne v ďalší deň mi bez akéhoľvek upozornenia predom došla faktúra, že v dôsledku nedostatočného množstva tovaru na sklade mi budú doručené len 2ks, čo je samozrejme neúplna objednávka, ktorú som chcela zrušiť, ale keďže bol víkend tak som sa nemohla dovolať na infolinku a na email mi nik nereagoval. O deň na to mi prišiel email, že na sklade nemajú už ani tie 2 ks, tak mi automaticky poslali len zbytok objednávky, bez zistenia predom či ešte mám vôbec o objednávku záujem, čo som samozrejme nemala keďže cena poštovného bola vyššia než zbytok objednávky a neobsahovala ani hlavný predmet objednávky. Vrátené mi boli len peniaze za poháre, bez akejkoľvek kompenzácie, aj keď som zbytok objednávky neprevzala.
Tovar mi prišiel poškodený a to nebolo poškodené prepravou. UŽ viac nábytok určite neobjednám.
Posli nam iny tovar(lacnejsi) ale zaplatili sme za drahsi.Reklamacia bola neuspesna.
Tovar nebol dobre zabaleny a prisiel poskodeny. Nadoba so sklom bola rozbita, kovove nadoby boli doskriabane a ohnute.
Ked som tovar reklamoval odpisali mi ze si poskodeny tovar mozem nechat a vratia mi sumu za poskodenu cast objednavky, ale vratili mi iba cast sumy za jednu polozku. Po dalsej komunikacii vratili znovu iba nejaku ciastku, ani nie plnu ciastku iba nejaku random sumu.
Hrozny obchod, znovu by som z neho uz neobjednaval.
Dobrý deň, dnes som si objednávala u vás chrániče na matrace 2x 90x200 a lx 120x140 za objednávkuste vrdilvmi síce poďakovali , ale ste mi ju nepotvrdili v emaily tak neviem ako je to teraz s tou objednávkou.
Lenka Žigraiová
Vankuše smrdia chemiou, tak isto ako aj obliecky, vankus nahradny manzel nesplnil moje poziadavky,
obliečky de luxe zo 100% bavlny nezodpovedaju mojej predstave o kvalite.
Zaujal ma vianocny stromcek-anjelske zvonenie,cena 31.99€...za komancov,sa to kupovalo za par korun,pretoze su to len pliesky,ziadna kvalita a tento obchod pyta cca 32€!!! Kedze mam skusenosti s nakupovanim u vas,tak viem,ze sa to oplati len vtedy,ked mate akciu MINUS 70-80%,pretoze vtedy za tie braky,kt ponukate sa to akoze oplati. Mam od vas porcelan,kt je TAK KVALITNY,ze ma vahu takmer umelej hmoty-cize FAKT MEGA KVALITA!!! ..ved aj tolko vydrzal!
S týmto obchodom som veľmi spokojná. Mám od nich viac vecí. Produkty sú kvalitné. Dodanie veľmi rýchle. A teraz je aj super, že majú aj možnosť zaslať cez zasielkovňu. Nakoľko na nemusím báť či budem alebo nebudem doma keď príde kuriér a takto si to môžem vyzdvihnúť ja kedy mi to vyhovuje.
Super obchod, odporúčam.